Forunderligt

30 kg udfordring

338 indlæg i dette emne

Kæft hvor er du sej :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hov glemte helt at sige: Kæft hvor er I skønne og hepper  :loveshower Tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihhh jeg bliver bare så glad af det her indlæg :loveshower Hepper helt vildt på dig! :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hepper for vildt. Og super fedt med ok fra kæresten :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er I bare søde.

Sidder faktisk og overvejer at tyvstarte med en vej-til-gravid tråd, for det blir jo snart til noget, og jeg VIL tro på det, og sådan en har jeg virkelig længe haft lyst til at lave...

Helt ærligt går jeg rundt med glædes bobler indeni, og jeg har lige hvisket til en sovende Lilly at hun blir storesøster næste år

:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Di kan sagtens ha tabt fedt, men ha opbygget muskelmasse = + på kg.

Mål 2-3 steder på kroppen... det giver sindsygt meget motivation!

hep hep :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Di kan sagtens ha tabt fedt, men ha opbygget muskelmasse = + på kg.

Mål 2-3 steder på kroppen... det giver sindsygt meget motivation!

hep hep :glad :glad

Taaaak søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taaaak søde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager også billeder (selvom jeg ikke synes det er det mest fantastiske). Men erfaringsmæssigt er det så positivt at kunne se udviklingen på billeder og måle cm istedet for på vægten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager også billeder (selvom jeg ikke synes det er det mest fantastiske). Men erfaringsmæssigt er det så positivt at kunne se udviklingen på billeder og måle cm istedet for på vægten

Det havde jeg faktisk tænkt på måske mere som et før/efter billed som jeg kan blære mig med... Syns du det er nemt at se forskel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik på vægten igen - 112,4 kg  :o  :glad kan altså ikke regne ud hvordan det lige svinger, men det her er da et sving i den rigtige retning. 

 

Jeg er helt overbevist om at det hjælper at smile og visualisere mig slank, sund og lækker. Så det fortsætter jeg med, sammen med daglig træning og lækker sund kost.

 

Og jeg har næsten ikke været sulten  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep hep :) skal lyde herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep hep :) skal lyde herfra :)

Taaaak og hep retur. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

112,1 kg

 

Ej jeg havde egentlig ikke tænkt mig at gå på vægten hver dag... men det er så fristende når tallet blir ved at være mindre  :badgirl

 

Jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal beslutte er mit udgangspunkt/startvægt. 113,1 kg fra sidste uge, eller de 114,2 kg fra i mandags? Mon ikke jeg bare skal tage i sidste uge selv om det ville være lidt sjovere at have tabt 2 kg end 1  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså det går så godt og så... blir jeg hele tiden bange for jeg nu spiser for meget. Det skal lykkes og jeg ved at jeg skal holde mit kalorie indtag nede, men det er jo ikke let at lægge alle dårlige vaner på hylden på et øjeblik, selv når jeg kan mærke at belønningen er så direkte (=masser af energi) og målet virker opnåeligt (for jeg taber mig jo allerede!). 

 

Jeg har en tanke om at hvis jeg kommer til at spise lidt "for meget" så kan jeg jo træne det væk... så nu har jeg lige kørt 20 min ekstra på motionscyklen (lavede min daglige 30 min+ øvelser i formiddag) men min krop orker ikke mere lige nu, føler mig træt og øm (og dog lidt høj af træningen). Svær balance dog, for så blir jeg jo sulten...  :rolleyes

 

Findes der en god/nem app eller side hvor man kan taste ind hvad man spiser og regne på hvor meget man skal have for at tabe sig? Åh jeg ved ikke om det blir for omstændigt, men de her negative tanker om "åh nej nu har jeg spist for meget" har jeg ikke lyst til at gå og bruge krudt på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså det går så godt og så... blir jeg hele tiden bange for jeg nu spiser for meget. Det skal lykkes og jeg ved at jeg skal holde mit kalorie indtag nede, men det er jo ikke let at lægge alle dårlige vaner på hylden på et øjeblik, selv når jeg kan mærke at belønningen er så direkte (=masser af energi) og målet virker opnåeligt (for jeg taber mig jo allerede!).

Jeg har en tanke om at hvis jeg kommer til at spise lidt "for meget" så kan jeg jo træne det væk... så nu har jeg lige kørt 20 min ekstra på motionscyklen (lavede min daglige 30 min+ øvelser i formiddag) men min krop orker ikke mere lige nu, føler mig træt og øm (og dog lidt høj af træningen). Svær balance dog, for så blir jeg jo sulten... :rolleyes

Findes der en god/nem app eller side hvor man kan taste ind hvad man spiser og regne på hvor meget man skal have for at tabe sig? Åh jeg ved ikke om det blir for omstændigt, men de her negative tanker om "åh nej nu har jeg spist for meget" har jeg ikke lyst til at gå og bruge krudt på.

Lifesum er rigtig nem og ligetil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes hurtigt man kan se resultater når man tager billeder så prøv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger den vil jeg ta et kig på.

 

Dagens vægt 111,8 kg  :D  :D  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du styrer da helt vildt! :) :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du styrer da helt vildt! :) :yay

Tak  :kiss det er også bare helt vildt opmuntrende at se tallet blive mindre. Ved godt jeg ikke kan forvente det fra dag til dag, men uha jeg begynder at glæde mig til at se det komme under de 100

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss det er også bare helt vildt opmuntrende at se tallet blive mindre. Ved godt jeg ikke kan forvente det fra dag til dag, men uha jeg begynder at glæde mig til at se det komme under de 100

Det kan jeg godt følge dig i! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

111,3 kg  :7himmel

 

Og en dejlig kæreste som nu kan pjatte og grine med mig om at lave baby når jeg siger jeg glæder mig. Så vi er blevet enige om at prøve at lave trillinger  :D

 

Ih hvor jeg glæder mig.

 

 

Tanker om at synde: Jeg har de sidste aftner haft lyst til "noget", sikkert de gamle dårlige vaner som spøger. Men tænker at HVIS jeg sku spise noget "slemt" så skal jeg 1: træne det væk og 2: det skal være noget jeg virkelig har lyst til, ikke bare noget halv usundt snask. Så hvad har jeg virkelig lyst til? Cheesecake  :rolleyes en rigtig god, fed, hjemmelavet en. Så jeg tænker lidt på cheesecake. Problemet er at jeg ved jeg får lyst til mere end bare 1 stykke... Men så kom jeg til at tænke, hvad har jeg mest lyst til, at spise cheesecake eller tabe mig? Jeg har jo virkelig meget lyst til at tabe mig, så den har vundet de sidste aftner. Så snupper jeg en lille håndfuld mandler i stedet.

 

Jeg er ikke sulten. Jeg har det godt  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

111,3 kg  :7himmel

 

Og en dejlig kæreste som nu kan pjatte og grine med mig om at lave baby når jeg siger jeg glæder mig. Så vi er blevet enige om at prøve at lave trillinger  :D

 

Ih hvor jeg glæder mig.

 

 

Tanker om at synde: Jeg har de sidste aftner haft lyst til "noget", sikkert de gamle dårlige vaner som spøger. Men tænker at HVIS jeg sku spise noget "slemt" så skal jeg 1: træne det væk og 2: det skal være noget jeg virkelig har lyst til, ikke bare noget halv usundt snask. Så hvad har jeg virkelig lyst til? Cheesecake  :rolleyes en rigtig god, fed, hjemmelavet en. Så jeg tænker lidt på cheesecake. Problemet er at jeg ved jeg får lyst til mere end bare 1 stykke... Men så kom jeg til at tænke, hvad har jeg mest lyst til, at spise cheesecake eller tabe mig? Jeg har jo virkelig meget lyst til at tabe mig, så den har vundet de sidste aftner. Så snupper jeg en lille håndfuld mandler i stedet.

 

Jeg er ikke sulten. Jeg har det godt  :7himmel

Nøj, hvor lyder det bare tæskegodt!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER