Guest Måske gravid?

Hvordan vil I tolke denne test?

32 indlæg i dette emne

Jeg forventede at få mens i går. Men den er ikke kommet. Den kan dog godt svinge ned edrpar dage +/-. Men tanken om at jeg måske er gravid fylder en del og derfor tog jeg en test her til morgen.

Først tog jeg den som negativ og gik derefter i bad. Men da jeg kom ud af badet var der en meget svag skygge streg :blink så nu er jeg faktisk i tvivl for jeg ved ikke om den er negativ eller positiv :unsure kan det være en bio der giver lidt udslag på testen, eller hvad mener I?

Sætter lige er billede ind af testen, men teststregen er altså meget svag så ved ikke om I kan se den....

tLfdvkr.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke se den, måske fordi jeg er på fra mobilen, men mit forslag ville være at tage en ny test og se, hvad den siger efter de der 5 minutter :) De skulle vist kunne blive falsk positive, hvis de ligger for længe. Men jeg håber da, at det ikke er tilfældet her :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens se den :)

Sådan så min test ud sidste år, og hun fylder 5 måneder i dagJeg er i øvrigt på fra mobilen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt se en streg (er på fra computer!) - men jeg vil foreslå det samme som Barbamama. Tag en ny test i morgen (eller hold dig i nogle timer og tag en der) og se hvordan den ser ud indenfor tiden.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig med Pada. Min test så også sådan ud til at starte med, og jeg er nu i uge 34... Men, testen skal jo egentlig ikke aflæses efter 5 minutter eller hvad det nu er, så jeg ville tage en ny test!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ane en streg, men eftersom den ikke er kommet indenfor de 5 minutter ville jeg ikke turde regne med den. Men spændende om du kan lave en positiv test om en dag eller to :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også sagtens se stregen.... Og den ligner mine første tidlige teste fra begge drengene (altså når de havde lagt mere end de 5 minutter) :wub

Men ja.... du må "bare" vente og se om du snart kan lave en fin streg indenfor tid.... Puha, den ventetid er ikke sjov, krydser fingre for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du i øvrigt ny bruger, eller gammel i skjul? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du i øvrigt ny bruger, eller gammel i skjul? :whistling

Jeg er en gammel bruger, der er gået i skjul ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er en gammel bruger, der er gået i skjul ;)

I thought so ;)

Men spændende er det :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testen kan ikke ses fra min IPad. Men jeg har aldrig oplevet skyggestreger (heller ikke efter de 5 min), uden at jeg har været gravid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige tilføje, at det er billedet, jeg ikke kan se, så jeg ved ikke om jeg ville kunne have set en streg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har oplevet skyggestreger, men det har specielt været ved valmed teste, hvilken denne ikke ligner. Følg du udviklingen de næste dage. Jeg tror på der vil ske en udvikling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende! Jeg håber på en god update de følgende dage! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss Jeg kan godt se stregen, men som de andre skriver, så er det jo efter de 5 min.. Den skal udvikle sig - du må teste de næste på dage og prøve ikke at have for store forhåbninger - selv om det er svært.. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes godt at jeg kan ane en meget svag streg, men om testen er troværdig, når stregen først kom frem efter tidsfristen, ved jeg ikke. Prøv at teste igen om en dags tid eller to :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg må prøve at tage en test mere, men det vil nok være for tidligt at gøre det allerede i morgen, vil det ikke?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg må prøve at tage en test mere, men det vil nok være for tidligt at gøre det allerede i morgen, vil det ikke?

Mjo, det ville det vel principielt være. Men derfor kan man da måske godt overveje bare en lille bitte test.... :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet igen og denne gang er den 100% negativ, så jeg tror bare at jeg har en lang cyklus denne gang. Den ligger normalt op gennemsnitlig 25 dage og i dag er jeg på dag 28. Det vil nu ikke gøre mig noget, hvis mens dukker op denne gang - det vil passe bedst arbejdsmæssigt, hvis et barn først kommer efter juni :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med en afklaring- og en afklaring den vej, som du virker til at håbe mest på ;) Måske kommer mens i dag, når du føler en endelig afklaring :D

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Er i dag på dag 30 i min cyklus og der er endnu ingen spor af mens :unsure gad vide om min krop springer over en menstruation den her gang? Min gennemsnitlige cyklus er på 25 men den kan godt svinge med et par dage... Men nu må mens I hvert fald godt lige tage og dukke op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at teste igen? Jeg kan nemlig også godt se stregen på den første test :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede torsdag morgen, men der var der overhovedet ikke antydningen af en streg :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lørdag så det er hele to dage siden :whistling der kan ske meget på 2 dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lørdag så det er hele to dage siden :whistling der kan ske meget på 2 dage...

Enig! :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER