Guest Måske gravid?

Hvordan vil I tolke denne test?

32 indlæg i dette emne

Overvejer godt nok om jeg skal tage en test i morgen tidlig. Men det kan jo også bare være at den lige springer over en cyklus. Det har jeg oplevet en enkelt gang inden jeg blev gravid sidste gang. Her nåede cyklus op på 42 dage uden, at der var gevinst...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan godt ane testen du har sat ind, men hvor lang tid efter så du på den? Som de andre siger, skal der gå 5 min før der sker noget....;-)

Prøv at tage endnu en ny test i morgen tidlig;-) Ih hvor spændende:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende hvad testen siger imorgen :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ane testen du har sat ind, men hvor lang tid efter så du på den? Som de andre siger, skal der gå 5 min før der sker noget....;-)

Prøv at tage endnu en ny test i morgen tidlig;-) Ih hvor spændende:-)

Jamen der var da nok gået 10 minutter. Jeg kiggede på testen inden jeg gik i bad og der var den negativ, men da jeg kom ud af badet var der så den skyggestreg... Men da jeg testede dagen efter var den HELT negativ!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mens vist endelig på vej og dagens test var negativ. Endte op med en cyklus på 30 dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er mens vist endelig på vej og dagens test var negativ. Endte op med en cyklus på 30 dage.

Dejligt der er kommet et resultat :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre at du ved hvad du går ind til, men er ked af at det ikke er denne gang det skal være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER