TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Håber at i får en god tur!

Tak det var fantastisk! Mie NØD det og VI nød det!!! Mie var med oppe i trætoppene, men ville ikke gå på broerne (forståeligt). Motorcyklerne var det største hit sammen med rutchebanerne, men alt var bare fedt i Mies øjne hun hoppede og dansede rundt og hver gang vi sagde "nu skal vi hen til..." Sagde hun bare "jah jah jah" med flere hop. Selvom hun ikke aner hvad fx en labyrint er eller et veteran museum! Dog var hun træt af at vi skulle væk fra legepladsen men blev hurtig god igen for der var så meget andet sjov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, men nu har Edith boet i vores soveværelse i over et halvt år og vi vil så gerne have hende ind på eget værelse. Når man er så tæt på målet, så får man ekstra energi ;)

Savsmuld kommer så meget tilbage ;)

Vi håber på, at brunt hessian bliver et hit. Det er kælderen beklædt i 

Det håber jeg ikke, for vi (=håndværkerne :rolleyes ) har fjernet alt vores hessian og jeg sætter det IKKE op igen :o :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor er hun bare fræk din mor :klap Hun skulle tage at glæde sig over muligheden i stedet! Godt at farmor er så betænksom :) Har du spurgt din mor direkte hvorfor det er hun ikke viser interesse ?

Hun er bare ikke en særlig god mor eller mormor. Jeg bruger meget tid på at tænke på min barndom for tiden, og der er ingen tvivl om at jeg havde en god barndom, men der var godt nok også nogle graverende fejl, fx at mine forældre aldrig gad komme til skolearrangementer og sådan nogle ting.

Nej Trine jeg spurgte ikke, jeg er så konflikt sky. Men jeg kender svaret: hun interesserer sig ikke for noget der ikke direkte kommer hende til gode. Og det er ikke sagt i ond tone, men i ærlig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg ikke, for vi (=håndværkerne :rolleyes ) har fjernet alt vores hessian og jeg sætter det IKKE op igen :o :P

:lol Vil nu også gerne have det væk fra kælderen, men så må der måske håndværkere på ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram herhjemme er situationen med min mor. Hun gider os ikke. Så her priser vi os også meget lykkelige overfor bedste og farfar.

Men derfor er det stadigvæk hårdt at blive skuffet af sin egen mor hver gang :kram2 :kram2

:kram2 til dig også!

Ja det er godt nok ikke rart, men jeg forventede faktisk ikke at hun holdte sin aftale. Selvfølgelig er hun min mor, men vi har faktisk ikke noget sammen mere :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres kommentarer og kram :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Vil nu også gerne have det væk fra kælderen, men så må der måske håndværkere på ;)

Ift HVOR besværligt det er st få af, kan det godt betale sig at spartle direkte på hessianen og så filte ovenpå. Det rådede min papfar (maler) os til med vores gang. Vi havde også savsmuld i alle rum, undtagen gangen, der var hessian. Fuck et arbejde! Men hvor ervi glade for at der er filt på alle vægge nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih så bliver Simon allerede 2 år.

Det er altså helt vildt så hurtigt tiden går.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih så bliver Simon allerede 2 år.

Det er altså helt vildt så hurtigt tiden går.

Tillykke :hurra håber i får en dejlig dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih så bliver Simon allerede 2 år.

Det er altså helt vildt så hurtigt tiden går.

Tillykke :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih så bliver Simon allerede 2 år.

Det er altså helt vildt så hurtigt tiden går.

Tillykke :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih så bliver Simon allerede 2 år.

Det er altså helt vildt så hurtigt tiden går.

Tillykke :balloons :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih så bliver Simon allerede 2 år.

Det er altså helt vildt så hurtigt tiden går.

Tillykke :hurra :hurra :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til Simon :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Simon! :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna kom ind til os kl. 01.30 og var meget varm, men ingen opkast og hun sov fint hos os til 06.45 :)

Hun var vist ikke helt på toppen i morges. Jeg ville altid have taget en hjemmedag med hende, men jeg skal på kursus og Søren virkede ret sur over han så skulle. Det er fair nok at synes det er træls, men ret latterligt, at han virker sur på mig over det. Jeg har taget 80% af hendes sygedage! :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Simon :hurra :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna kom ind til os kl. 01.30 og var meget varm, men ingen opkast og hun sov fint hos os til 06.45 :)

Hun var vist ikke helt på toppen i morges. Jeg ville altid have taget en hjemmedag med hende, men jeg skal på kursus og Søren virkede ret sur over han så skulle. Det er fair nok at synes det er træls, men ret latterligt, at han virker sur på mig over det. Jeg har taget 80% af hendes sygedage! :prik :(

 

Men han blev hjemme med hende?

 

Sygdom passer aldrig ind, men passes skal de små jo altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna kom ind til os kl. 01.30 og var meget varm, men ingen opkast og hun sov fint hos os til 06.45 :)

Hun var vist ikke helt på toppen i morges. Jeg ville altid have taget en hjemmedag med hende, men jeg skal på kursus og Søren virkede ret sur over han så skulle. Det er fair nok at synes det er træls, men ret latterligt, at han virker sur på mig over det. Jeg har taget 80% af hendes sygedage! :prik :(

 

Øv han blev sur :(

 

Var han klar til at sende hende i vs? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna kom ind til os kl. 01.30 og var meget varm, men ingen opkast og hun sov fint hos os til 06.45 :)

Hun var vist ikke helt på toppen i morges. Jeg ville altid have taget en hjemmedag med hende, men jeg skal på kursus og Søren virkede ret sur over han så skulle. Det er fair nok at synes det er træls, men ret latterligt, at han virker sur på mig over det. Jeg har taget 80% af hendes sygedage! :prik :(

Mænd :kiss

Håber hun har det bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med Simon :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ørelæge med Marius igen imorgen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til Simon med de 2 år! :hurra :hurra :hurra :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna kom ind til os kl. 01.30 og var meget varm, men ingen opkast og hun sov fint hos os til 06.45 :)

Hun var vist ikke helt på toppen i morges. Jeg ville altid have taget en hjemmedag med hende, men jeg skal på kursus og Søren virkede ret sur over han så skulle. Det er fair nok at synes det er træls, men ret latterligt, at han virker sur på mig over det. Jeg har taget 80% af hendes sygedage! :prik :(

Ej hvor er han da tarvelig! Selvfølgelig er det træls, men det er jo ligeså meget hans barn som dit, så må han også tage sin tørn på den front! Hans arbejde er vel heller ikke vigtigere end dit!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ørelæge med Marius igen imorgen :(

Hvor er han bare hårdt ramt, den lille mand :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.