TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Jeg ville også ringe til 1813 :) Men godt det nok ikke havde sammenhæng. Jeg har godt hørt om reaktionsfeber. Sophia havde det faktisk ifm. at hun blev storesøster, og jeg ved at LouiseVibe's Silke Elia også har haft det

Ja det er rigtigt. Herhjemme er det tydeligt at Silke Elia får 'stress'feber, når der er sket alt for meget.

Og sikke en ubehagelig oplevelse. Godt der ikke skete mere :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I hverdagen skal vi for det vække Ronja kl 7 så hun kan komme op men i weekenderne er hun begyndt at vågne inden kl 7 <_< heldigvis vil hun gerne lægge og putte lidt med tabletten inden vi står op.

Det er så typisk. Sådan er det også nogengange herhjemme <_< I dag vågnede han så kl. 5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha troede Mie allerede var faldet i søvn, men der flyver en helikopter rundt ude over engen hvor de har gang i at bygge det nye sygehus, så der kom lige et "kopter" fra baby alarmen :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der shoppet sommertøj til Marius :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik bare at vide den gang en af de andre DP'er tabte (ja tabte :klap :angry :gal ) Sophia på et klinkegulv, der skulle vi reagerer på feber, fordi det kunne være tegn på hjernerystelse :blink

For det første tabte??? :gal :blink :o :angry

For det andet har jeg aldrig hørt feber skulle være et tegn på hjernerystelse. Jeg havde det selv sidste år og der fik jeg intet at vide om feber og har også haft fat i 1813 omkring Ronja på et tidspunkt og fik de symptomer oplyst jeg skrev tidligere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så typisk. Sådan er det også nogengange herhjemme <_< I dag vågnede han så kl. 5

Uh Det var tidligt :( her var det først kl 6.45 hun vågnede. Jeg havde bare lige håbet jeg kunne sove længere for jeg har vist kørt mig selv lidt for hårdt her på det sidste kan jeg mærke min krop er begyndt at fortælle mig <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja og jeg har haft en formiddag alene hvor vi både har fået hygget inde og ude :loveshower

Til at starte med legede vi oppe på Ronjas værelse i hendes hule under sengen. Så fin vi sat vask over og jeg skulle rydde lidt op. Imens legede Ronja oppe på sit værelse men kom rendende ned engang imellem.

Så ville hun på legepladsen så jeg smutte en madpakke som vi tog med og så ellers op på den lille lyserøde scotter og af sted til legepladsen. Der fil vi både spist mad, gynget, rutsjet og gået på forhindringsbane som hun bare er blevet så god til at klare selv. Hjem igen hvor vi også lige stoppede på en lille legeplads og legede gemmeleg. Nu sover hun lur hvor hun faldt i søvn på 10 min.

Så skøn dag :biglove :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder dejligt Lone :)

Herhjemme har vi haft en lidt blandet dag. Fra morgen stunden var Lise ked, pyller og hysterisk. Og ville kun hænge på mig hele tiden. Det er begyndt at være ret hårdt pga graviditeten og Lise kan ikke forstå det :(

Men så gik jeg en tur med hende og hunden ned til søen, hvor der var svaner og blishøns. Stort hit :) og hun synes det var hylemorsomt at hunden hoppede i vandet og svømmede rundt efter fuglene. Så det hjalp gevaldigt på humøret og derefter er det gået ok resten af dagen.

Hun blev puttet kl. 12 og sover stadig (:o). Jeg gik i seng umiddelbart efter hende, ÅH hvor er det skønt at få middagslur :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh Marius har betændelse i højre øre IGEN :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh Marius har betændelse i højre øre IGEN :(

Stakkels dreng. Håber det snart får en ende for ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opdagede lige to nye tænder hos Lasse - forklarer hans opførelse på det seneste.

Nu har han 18 i alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg kastet mig ud i at klippe Mies USTYRLIGE hår!!!

Det hjalp nu ikke meget, da det først var tørt, krøllede det helt op som altid. Men hun ligner lidt mere en pige igen :p

CiBui53.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og bagfra

utKznMa.jpg

Begge billeder er taget EFTER bad og frisering men hvor det bare lige er tørret op :rolleyes syntes jeg har en udfordring med de krøller <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hjælper åbenbart på Ronjas appetit at hun selv er med til at lave maden. Vi er alene hjemme så vi skulle have noget nemt så den stod på kyllingelår, pasta med ketchup og agurk. Ronja fik lov til at krydre kyllingen, skære agurk over og hælde vand i gryden. Hun spiste et helt kyllingelår, et halvt overlår, 1,5 stort stykke agurk og en masse pasta :yay

Det tog hende så også over en time men vi hyggede og hun spiste :loveshower :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hjælper åbenbart på Ronjas appetit at hun selv er med til at lave maden. Vi er alene hjemme så vi skulle have noget nemt så den stod på kyllingelår, pasta med ketchup og agurk. Ronja fik lov til at krydre kyllingen, skære agurk over og hælde vand i gryden. Hun spiste et helt kyllingelår, et halvt overlår, 1,5 stort stykke agurk og en masse pasta :yay

Det tog hende så også over en time men vi hyggede og hun spiste :loveshower :wee

Fedt :yay

Theo er også glad for at hjælpe til i køkkenet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal det altid tage lang tid at få Clara til at falde i søvn....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft en dejlig dag i Legoland :) Cassandra har drønet rundt hele dagen og har slet ikke haft tid til at sove.

Vi er her med farmor og farfar og hun elsker at bruge lidt tid med dem. Hun smeltede lige farmor ved at sige "jeg elsker dig " og farfar ved at sige et meget klart farfar. Så en dejlig dag. I nat sover vi her også har vi en fuld dag med gang i den imorgen igen. Godt børnene har fået fri mandag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Maja var virkelig også lang tid om at falde i søvn i aften :( klokken var langt over 22, inden hun sov....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sov hurtigt i dag - allerede efter 15-20 min kl. 19.30. Til gengæld har hun lige været vågen og jeg sidder stadig i stolen, for nu vil jeg være sikker på hun sover inden jeg bevæger mig over knirke-gulvet <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået filtet 3 ud af 4 overflader (den ene er loftet) på E's værelse her til aften og kan forhåbentligt få den sidste imorgen :yay Nu kan jeg snart se en ende på de projekt og vores fis kan få sit helt eget værelse igen :yay :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi på vej til egeskov slot :) er spændt på hvad Mie siger til en HEL dag i parken.

Men sikke da en lang tur - måske den længste Mie har været på! Jeg har taget 2 stk legetøj med, noget jeg VED hun godt kan lide og noget der lå nederst i kassen så lidt mere spændende og så en bog hun elsker. Derudover en lille bøtte med havrefras håber det er fint, hun plejer ikke have svært ved køreture.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi på vej til egeskov slot :) er spændt på hvad Mie siger til en HEL dag i parken.

Men sikke da en lang tur - måske den længste Mie har været på! Jeg har taget 2 stk legetøj med, noget jeg VED hun godt kan lide og noget der lå nederst i kassen så lidt mere spændende og så en bog hun elsker. Derudover en lille bøtte med havrefras håber det er fint, hun plejer ikke have svært ved køreture.

Håber at i får en god tur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg ligger og putter på sofaen med Simon, det er så hyggeligt ih hvor jeg elsker min lille mus! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius krammede en der var klædt ud som giraf i toys r us idag. Stor hit :loveshower Og Marius blev ved med at vinke og vinke da vi gik derfra :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

skal snart op og hente min lille landmandsmus.... Glæder mig sindssyg til at se hende igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.