TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Hold da op hvor er der mange, der døjer med putning :( :Kram2 Så skal jeg vist ikke klage, selvom jeg synes Lise kan være strid indimellem, så er det intet til sammenligning med nogle af jer andre. 

Jeg vil dog godt have lov at klage over, at hun altid skal være møg-besværlig, græder, kalder, vil have mere mælk/mad osv, når jeg putter, men når Per putter, så er der næsten intet brok og hun falder hurtigere i søvn  <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh hvor dejligt at det lykkes mig at får Clara til at sove hurtig, det tog 15 min hvor det plejer at tage 1 time eller mere....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror tænderne tager en slapper i aften, E har kun klynket 1 gang i aften mod 4-5 gange i samme tidsrum de sidste par dage!

Edit: 2 gange. Hun begyndte lige da jeg trykkede send <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid gik der fra jeres tumlinger tog de første skridt, til de sådan rigtig gik? Han har lige gået nok ca 15 gange mellem min mand og jeg af ca 5-6 skridt +/-, og han er klart blevet bedre. Ex kan han godt nu starte fra stående, og behøver ikke at blive hjulpet igang. Han står også længere selv midt i det hele, og har i det hele taget mere styr på balancen. Man kan så også se at han måske ikke koncentrerer sig så meget om det, og er mere optaget af at grine, så han vakler mere, men er klar til lige at blive hjulpet på ret spor og gå videre.

Glæææder mig til han rigtig går :)

Kan ikke forestille mig at det gør den store forskel i om han går i ting, for han kravler overalt i forvejen og kravler op på de fleste møbler, så der er ikke ting han ville kunne nå som han ikke kan nå nu :lol

Jeg vil også sige ca en måneds tid. Når først de hår, går det stærkt.

Jeg syntes faktisk det blev MEGET bedre med det med at gå i ting, det var som om interessen ændrede sig i den periode, selvfølgelig var der stadig ting, skabe hun pludselig kunne åbne men det gik hurtigt over syntes jeg (måske husker jeg forkert, fordi hun nu er helt bekendt med reglerne og jeg derfor lykkeligt har glemt alt om det).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har set Mie sammenlagt 30-45 min i dag :( glæder mig til at være sammen med hende imorgen!

Hun gik tilgengæld ud som et lys for første gang i 14 dage. Ellers har hun snakket i ca en time efter putning hver eneste aften.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev det min nuller piges tur til at få feber :(

38,7 siger den lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna har sovet i egen seng hele natten! :o :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare skønt at have en skøn DP. Vi spurgte i morges om vi måtte lade Marius sove så længe som muligt og så tage hans morgenmad med nu han faldt så sent i søvn. Vi skulle endelig lade ham sove og så skulle hun nok lave en potion havregrød til ham, når han kom :glad Det betød Marius kunne sove næsten 1 time ekstra :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op hvor er der mange, der døjer med putning :(  :kram2 Så skal jeg vist ikke klage, selvom jeg synes Lise kan være strid indimellem, så er det intet til sammenligning med nogle af jer andre. 

Jeg vil dog godt have lov at klage over, at hun altid skal være møg-besværlig, græder, kalder, vil have mere mælk/mad osv, når jeg putter, men når Per putter, så er der næsten intet brok og hun falder hurtigere i søvn  <_< 

 

Det er præcis det jeg slås med Simon om i øjeblikket, så er mega træt af at Jacob arbejder alle hverdagsaftner = det er mig der skal putte, argh, h´åber dete r en fase der snart går over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså for en syg febermus, 39,5 i feber og bare pyller :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha.. Forsøger at bygge selvtilliden op til at skulle putte!! Ved bare det kommer til at være flere timers gråd... Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså for en syg febermus, 39,5 i feber og bare pyller :(

 

:kram god bedring

 

Puha.. Forsøger at bygge selvtilliden op til at skulle putte!! Ved bare det kommer til at være flere timers gråd... Øv!

:kram håber at det går bedre end forventet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre.. Brugte laaaang tid på at forberede hende, og hygge bare mig og hende.. Håber det hjælper! Hun har lagt og snakket i 20 min, men endnu ikke været ked af det.. Men det skal mu nok komme! Ja, har ikke høje forventninger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde håbet på at komme tidlig i seng, men vi skal vist kæmpe med Marius igen i aften :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre.. Brugte laaaang tid på at forberede hende, og hygge bare mig og hende.. Håber det hjælper! Hun har lagt og snakket i 20 min, men endnu ikke været ked af det.. Men det skal mu nok komme! Ja, har ikke høje forventninger!

  

Havde håbet på at komme tidlig i seng, men vi skal vist kæmpe med Marius igen i aften :(

:kram, her er 7 9 13 ved at være ro efter bare en halv time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opdaget en stor fordel ved at få børn, som jeg aldrig havde overvejet! Lise er en lille slavepisker og politibetjent, så jeg får samlet hundelorte i haven og støvsuget i huset som aldrig før :D hun er ude i haven hver dag og hvis hun lige spotter en hundelort, drøner hun ind og henter mig og insisterer på at jeg samler den op. Hun bliver ved at plage mig til det er gjort! Ligeledes med støvsugningen, fx idag da vi kom hjem siger hun "Mor støvsuge hundehår op, Lise sidde i sofa og se fjernsyn!" :D så fik hun ligesom gjort arbejdsfordelingen klar! Jeg ville gerne lige have en kop te og kage først, men det kunne jeg godt glemme alt om: "Mor støvsuge NUUU!"

:rolleyes men det er nu meget rart, for jeg har aldrig været særlig huslig. Jeg har altid haft svært ved at tage mig sammen til det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så startede hun med at græde... Øv!!! Nu kommer jeg til at være derinde de næste 2 timer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opdaget en stor fordel ved at få børn, som jeg aldrig havde overvejet! Lise er en lille slavepisker og politibetjent, så jeg får samlet hundelorte i haven og støvsuget i huset som aldrig før :D hun er ude i haven hver dag og hvis hun lige spotter en hundelort, drøner hun ind og henter mig og insisterer på at jeg samler den op. Hun bliver ved at plage mig til det er gjort! Ligeledes med støvsugningen, fx idag da vi kom hjem siger hun "Mor støvsuge hundehår op, Lise sidde i sofa og se fjernsyn!" :D så fik hun ligesom gjort arbejdsfordelingen klar! Jeg ville gerne lige have en kop te og kage først, men det kunne jeg godt glemme alt om: "Mor støvsuge NUUU!"

:rolleyes men det er nu meget rart, for jeg har aldrig været særlig huslig. Jeg har altid haft svært ved at tage mig sammen til det :P

Hvor fantastisk. Hun er da skøn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( ved ikke hvad jeg skal gøre... Det er hver aften.. Hvad gør jeg dog forkert??? Det slider mig op.. Der er enormt egoistisk, men har virkelig brug for bare en time eller to om aften, hvor jeg bare har ro og kan være mig :( hulk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opdaget en stor fordel ved at få børn, som jeg aldrig havde overvejet! Lise er en lille slavepisker og politibetjent, så jeg får samlet hundelorte i haven og støvsuget i huset som aldrig før :D hun er ude i haven hver dag og hvis hun lige spotter en hundelort, drøner hun ind og henter mig og insisterer på at jeg samler den op. Hun bliver ved at plage mig til det er gjort! Ligeledes med støvsugningen, fx idag da vi kom hjem siger hun "Mor støvsuge hundehår op, Lise sidde i sofa og se fjernsyn!" :D så fik hun ligesom gjort arbejdsfordelingen klar! Jeg ville gerne lige have en kop te og kage først, men det kunne jeg godt glemme alt om: "Mor støvsuge NUUU!"

:rolleyes men det er nu meget rart, for jeg har aldrig været særlig huslig. Jeg har altid haft svært ved at tage mig sammen til det :P

Hahaha!! Hvor er det fedt! :D :D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( ved ikke hvad jeg skal gøre... Det er hver aften.. Hvad gør jeg dog forkert??? Det slider mig op.. Der er enormt egoistisk, men har virkelig brug for bare en time eller to om aften, hvor jeg bare har ro og kan være mig :( hulk!

Det er IKKE egoistisk :kram2

Hvordan græder hun? Og går du ind til hende med det samme hun begynder?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opdaget en stor fordel ved at få børn, som jeg aldrig havde overvejet! Lise er en lille slavepisker og politibetjent, så jeg får samlet hundelorte i haven og støvsuget i huset som aldrig før :D hun er ude i haven hver dag og hvis hun lige spotter en hundelort, drøner hun ind og henter mig og insisterer på at jeg samler den op. Hun bliver ved at plage mig til det er gjort! Ligeledes med støvsugningen, fx idag da vi kom hjem siger hun "Mor støvsuge hundehår op, Lise sidde i sofa og se fjernsyn!" :D så fik hun ligesom gjort arbejdsfordelingen klar! Jeg ville gerne lige have en kop te og kage først, men det kunne jeg godt glemme alt om: "Mor støvsuge NUUU!"

:rolleyes men det er nu meget rart, for jeg har aldrig været særlig huslig. Jeg har altid haft svært ved at tage mig sammen til det :P

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har opdaget en stor fordel ved at få børn, som jeg aldrig havde overvejet! Lise er en lille slavepisker og politibetjent, så jeg får samlet hundelorte i haven og støvsuget i huset som aldrig før :D hun er ude i haven hver dag og hvis hun lige spotter en hundelort, drøner hun ind og henter mig og insisterer på at jeg samler den op. Hun bliver ved at plage mig til det er gjort! Ligeledes med støvsugningen, fx idag da vi kom hjem siger hun "Mor støvsuge hundehår op, Lise sidde i sofa og se fjernsyn!" :D så fik hun ligesom gjort arbejdsfordelingen klar! Jeg ville gerne lige have en kop te og kage først, men det kunne jeg godt glemme alt om: "Mor støvsuge NUUU!"

:rolleyes men det er nu meget rart, for jeg har aldrig været særlig huslig. Jeg har altid haft svært ved at tage mig sammen til det :P

 

Det er simpelthen for sjovt jo :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( ved ikke hvad jeg skal gøre... Det er hver aften.. Hvad gør jeg dog forkert??? Det slider mig op.. Der er enormt egoistisk, men har virkelig brug for bare en time eller to om aften, hvor jeg bare har ro og kan være mig :( hulk!

 

Tror jeg har brug for lidt flere detaljer om jeres aftener, putteritualer osv. før jeg kan prøve at svare?

 

Men kram skal du have :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna og jeg spiste en lille softice på vej hjem fra vuggestuen i dag - fordi vi kunne :biglove bua3mye.jpeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.