TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Årh men fantastisk altså! Tænk i har en så stor have at den end ikke er udforsket :blink

Ja det er helt vildt. Men i efteråret var der blade over der hele, så nu efter bladene ikke er her mere, så finder vi mange ting rundt omkring i haven :p.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puttekamp igen og igen og manden og jeg ender med at bli sure på hinanden.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemme igen efter en skøn weekend i det nordjyske! Lækkert vejr og skønne omgivelser med familien :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemme igen efter en skøn weekend i det nordjyske! Lækkert vejr og skønne omgivelser med familien :biglove

Håber i havde en fantastisk tur heroppe. Vejret var jo med jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona: I Pixies dp begynder de at sove indenfor på madras når de er 1,5 år. Vores vogn i dp er så vist også kun 90, for hun kan kun lige være deri pt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay min lille mus har her i weekenden taget mange skridt :loveshower

Det meste var 10 på en gang.

Hun har virkelig fået øvet rigtig godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber i havde en fantastisk tur heroppe. Vejret var jo med jer :)

ja det var en skøn tur! 3km fra Skallerup Klit... Det var "bondegårdsferie" så der var køer lige udenfor vinduet, til Lunas store begejstring :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A har Theodor ved lægen lige nu. Har det virkelig underligt med ikke at være der. Men jeg tror nu bare har noget virus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det var en skøn tur! 3km fra Skallerup Klit... Det var "bondegårdsferie" så der var køer lige udenfor vinduet, til Lunas store begejstring :p

Så bambi faktisk lun 5 kilometer væk fra hvor jeg bor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er spændt på at høre hvordan Marius dag i dagplaje har været idag. Han var bare helt brugt og TOTALT fyldt op igår, da hun skulle sove, så for det første var han svær at få til at falde i søvn og for det andet har han sovet uroligt i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange, er det altså bare svært at holde masken.

 

Cassandra og jeg var idag med Sebastian på skadestuen, da han skulle have hagen limet.

imens vi sidder i venteværelset laver Cassandra selvføgelig stort og jeg har selvføgelig glemt pusletasken i bilen :prik. Jeg kan ikke lige smutte fra venteværelset, hvis vi nu bliver kaldt ind. Cassandra er dog meget insisterende når hun har lavet i bleen. Jeg forsøgte mig med, at gå ud på toilettet og se om jeg kunne fiske det hele op ( Sorry), det lykkedes faktisk nogenlunde, men Cassandra ville forståeligt nok have bleen af. Ok, så måtte jeg jo bare krydse for at hun ikke lavede hverken det ene eller det andet imens vi var der.

Så begyndte pigebarnet at  sige "jeg har skiiiiidt" og så tage underbukser og bukser af og stå med røven bar og vrikke med numsen, imens hun sang lalalalala. Hun havde heldigvis ikke skidt mere, men blev bare ved og ved med at stå og moone os :D

Heldigvis holdt hun op, før lægen kom ind igen og Sebastian blev muntret godt op. Jeg forsøgte at sige til Sebastian at han ikke skulle opmuntre hende ved at grine af hende, men det var godt nok svært og jeg havde selv svært ved at holde masken. Men bukserne kom da på igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange, er det altså bare svært at holde masken.

Cassandra og jeg var idag med Sebastian på skadestuen, da han skulle have hagen limet.

imens vi sidder i venteværelset laver Cassandra selvføgelig stort og jeg har selvføgelig glemt pusletasken i bilen :prik. Jeg kan ikke lige smutte fra venteværelset, hvis vi nu bliver kaldt ind. Cassandra er dog meget insisterende når hun har lavet i bleen. Jeg forsøgte mig med, at gå ud på toilettet og se om jeg kunne fiske det hele op ( Sorry), det lykkedes faktisk nogenlunde, men Cassandra ville forståeligt nok have bleen af. Ok, så måtte jeg jo bare krydse for at hun ikke lavede hverken det ene eller det andet imens vi var der.

Så begyndte pigebarnet at sige "jeg har skiiiiidt" og så tage underbukser og bukser af og stå med røven bar og vrikke med numsen, imens hun sang lalalalala. Hun havde heldigvis ikke skidt mere, men blev bare ved og ved med at stå og moone os :D

Heldigvis holdt hun op, før lægen kom ind igen og Sebastian blev muntret godt op. Jeg forsøgte at sige til Sebastian at han ikke skulle opmuntre hende ved at grine af hende, men det var godt nok svært og jeg havde selv svært ved at holde masken. Men bukserne kom da på igen :)

Haha hvor godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen gange, er det altså bare svært at holde masken.

Cassandra og jeg var idag med Sebastian på skadestuen, da han skulle have hagen limet.

imens vi sidder i venteværelset laver Cassandra selvføgelig stort og jeg har selvføgelig glemt pusletasken i bilen :prik. Jeg kan ikke lige smutte fra venteværelset, hvis vi nu bliver kaldt ind. Cassandra er dog meget insisterende når hun har lavet i bleen. Jeg forsøgte mig med, at gå ud på toilettet og se om jeg kunne fiske det hele op ( Sorry), det lykkedes faktisk nogenlunde, men Cassandra ville forståeligt nok have bleen af. Ok, så måtte jeg jo bare krydse for at hun ikke lavede hverken det ene eller det andet imens vi var der.

Så begyndte pigebarnet at sige "jeg har skiiiiidt" og så tage underbukser og bukser af og stå med røven bar og vrikke med numsen, imens hun sang lalalalala. Hun havde heldigvis ikke skidt mere, men blev bare ved og ved med at stå og moone os :D

Heldigvis holdt hun op, før lægen kom ind igen og Sebastian blev muntret godt op. Jeg forsøgte at sige til Sebastian at han ikke skulle opmuntre hende ved at grine af hende, men det var godt nok svært og jeg havde selv svært ved at holde masken. Men bukserne kom da på igen :)

Ha ha skøre unge :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså. Før Mallorca kunne vi sige godnat og gå ud. Den tid er forbi igen - har nu siddet her i 35min <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså. Før Mallorca kunne vi sige godnat og gå ud. Den tid er forbi igen - har nu siddet her i 35min <_<

Sådan har det været her siden han var syg. Hvilket er over en md siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså. Før Mallorca kunne vi sige godnat og gå ud. Den tid er forbi igen - har nu siddet her i 35min <_<

Håber det vender igen snart :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså. Før Mallorca kunne vi sige godnat og gå ud. Den tid er forbi igen - har nu siddet her i 35min <_<

Håber snart det vender igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så bambi faktisk lun 5 kilometer væk fra hvor jeg bor :)

Ej hvor sjovt! Det skulle vi da ha vidst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv clara synes lige at vågne kl 03.30 og ikke vil sove mere, nu er jeg oppe med hende også på min fridag.... øv......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna tog de første selvstændige skridt d. 8. december og til nytår kravlede hun aldrig mere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh lorte putning og han sover ikke endnu.

Han ligger og råber og skaber sig og siger skiftevis tis og mere vand, ind på sofaen og ipad, armen det er jo skruen uden ende sov nu for s****!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anabella har stået/siddet i sin seng og snakket/leget en time, var derinde for 5 min side, hvor hun havde skubbet sengen væk fra væggen!! Tosse :D

Nu er der dog ro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih! Er IKKE fan a Camilles far.

1. Henter hende i dagpleje, og i morges skrev jeg at hans forældre skulle huske at sætte autostolen.. Den havde de så sat ved ham.. Så måtte jo gå om til ham efter den! Ih! "Synes også det var mærkeligt du ville have den afleveret her".. Ih! Det havde jeg intet sagt om..!

2. Kl 20 er Camille endnu ikke træt.. Skriver og spørger hvordan hun har sovet de sidste dage.. I går kom kun i seng kl 20.30, dagen før kl 2145 og sådan havde det egentlig kørt hele hans periode! Ihhhhhh!!!! Det er ikke okay...! Hun skal op kl 6.45 i morgen.. Er lidt spændt på hvordan det lige går!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid gik der fra jeres tumlinger tog de første skridt, til de sådan rigtig gik? Han har lige gået nok ca 15 gange mellem min mand og jeg af ca 5-6 skridt +/-, og han er klart blevet bedre. Ex kan han godt nu starte fra stående, og behøver ikke at blive hjulpet igang. Han står også længere selv midt i det hele, og har i det hele taget mere styr på balancen. Man kan så også se at han måske ikke koncentrerer sig så meget om det, og er mere optaget af at grine, så han vakler mere, men er klar til lige at blive hjulpet på ret spor og gå videre.

Glæææder mig til han rigtig går :)

Kan ikke forestille mig at det gør den store forskel i om han går i ting, for han kravler overalt i forvejen og kravler op på de fleste møbler, så der er ikke ting han ville kunne nå som han ikke kan nå nu :lol

Dicte begyndte at gå da hun var 10 måneder, i starten 5-6 små skridt mellem ting eller til hun faldt ;) og da hun var lidt over 11 måneder gik hun stabilt. Med det samme hun begyndte at gå holdte hun stort set op med at kravle, medmindre det var fordi hun lige lå på gulvet og legede i forvejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi forsøgt at putte i 2 timer og han sover endnu ikke :prik

Næsten 2,5 time gik der :( Vi endte med at give lidt flydende penicillin, da han er ved at få 3 hjørnetænder og han gik ud som et lys lige efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.