TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Simon sov til 04.45 så det var vidst den rigtige beslutning a lade ham sove.

han har da fået sig en go skraber så! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må hellere få ringet til ørelægen idag. Nu har det flydt fra Marius venstre øre i 3 uger...

Det lyder i mine ører som en go ide! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg så har vi lige haft sådan en nat igen, som i starten ... Det er altså underligt... Elin har været vågen det meste af natten - fra 22.30 - 6.40 har hun været mere i vågen tilstand end sovende.

Nøj hvor er jeg glad for at jeg har ferie lige om lidt...

PS. Sidder og ser ramasjang med Elin og kan konstatere at grisen er et populært dyr at lave tegnefilm over. For der er både gurli gris, basse gris og Olivia ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith er stadig syg :(

Nu på antibiotikakur og maske mod bronkospasmer for hold op hvor hun hoster.. Heldigvis kunne bedstemor komme og passe, så vi kunne få lidt af en arbejdsuge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg så har vi lige haft sådan en nat igen, som i starten ... Det er altså underligt... Elin har været vågen det meste af natten - fra 22.30 - 6.40 har hun været mere i vågen tilstand end sovende.

Nøj hvor er jeg glad for at jeg har ferie lige om lidt...

PS. Sidder og ser ramasjang med Elin og kan konstatere at grisen er et populært dyr at lave tegnefilm over. For der er både gurli gris, basse gris og Olivia ....

Suk, dejligt at det er ferie senere idag :kram2

Og mht grise på ramasjang, så har jeg tænkt præcis det samme :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi prøvet det med herhjemme. Ida har for første gang nogen sinde kastet op i nat. Men hun virker frisk og fuld af energi og har ingen feber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg så har vi lige haft sådan en nat igen, som i starten ... Det er altså underligt... Elin har været vågen det meste af natten - fra 22.30 - 6.40 har hun været mere i vågen tilstand end sovende.

Nøj hvor er jeg glad for at jeg har ferie lige om lidt...

PS. Sidder og ser ramasjang med Elin og kan konstatere at grisen er et populært dyr at lave tegnefilm over. For der er både gurli gris, basse gris og Olivia ....

Ej øv! :( :kram2

Gad vide hvad det er der gør det?

hehe, ja! Grisen er ret populær :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi prøvet det med herhjemme. Ida har for første gang nogen sinde kastet op i nat. Men hun virker frisk og fuld af energi og har ingen feber.

Håber det bare var en engangs ting og at i ikke skal til at bøvle med sygdom :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith er stadig syg :(

Nu på antibiotikakur og maske mod bronkospasmer for hold op hvor hun hoster.. Heldigvis kunne bedstemor komme og passe, så vi kunne få lidt af en arbejdsuge!

puha, det lyder ikke rart! :(

rigtig go bedring med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Omg så har vi lige haft sådan en nat igen, som i starten ... Det er altså underligt... Elin har været vågen det meste af natten - fra 22.30 - 6.40 har hun været mere i vågen tilstand end sovende.

Nøj hvor er jeg glad for at jeg har ferie lige om lidt...

PS. Sidder og ser ramasjang med Elin og kan konstatere at grisen er et populært dyr at lave tegnefilm over. For der er både gurli gris, basse gris og Olivia ....

Sådanne nætter har vi også haft den seneste tid. Jeg er overbevist om at det skulle den skide søvnfase fra 18-20 mdr, for Silke Elia virker i hver fald skræmt når hun vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, dejligt at det er ferie senere idag :kram2

Og mht grise på ramasjang, så har jeg tænkt præcis det samme :lol

 

Tak for krammer... ja, det er virkelig tanken om ferie der skal få mig igennem dagen på arbejde... og selvfølgelig er dig igen mig der lukker op til en ferie - dvs der skal ryddes ekstra meget op osv...

Sjovt at du også har tænkt det - jeg troede bare at det var mig, der havde lidt for meget tid til at tænke over sådan nogle ting...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith er stadig syg :(

Nu på antibiotikakur og maske mod bronkospasmer for hold op hvor hun hoster.. Heldigvis kunne bedstemor komme og passe, så vi kunne få lidt af en arbejdsuge!

 

Puha, det lyder altså voldsomt... håber for jer alle og ikke mindst lille Edith at hun snart får det bedre.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådanne nætter har vi også haft den seneste tid. Jeg er overbevist om at det skulle den skide søvnfase fra 18-20 mdr, for Silke Elia virker i hver fald skræmt når hun vågner.

 

Jeg har haft tanken - for det er det eneste der giver mening... også fordi de sidste 14 dage, hvis ikke længere i virkeligheden (man mister hurtigt overblikket over tid når det handler om søvn) har Elin været mega svær at putte....og kram til jer også for de dårlige nætter!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv! :( :kram2

Gad vide hvad det er der gør det?

hehe, ja! Grisen er ret populær :P

 

Ja rigtig meget øv - jeg har virkelig brudt min hjerne i nat (når man nu alligevel er vågen ) med hvad det ku være - men som Louise vibe forslår, så er det eneste der giver mening den der skide søvnfase fra 18-20 mdr....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må hellere få ringet til ørelægen idag. Nu har det flydt fra Marius venstre øre i 3 uger...

 

Det lyder ikke rart... håber snart for jer at Marius kan blive fri for det møg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det bare var en engangs ting og at i ikke skal til at bøvle med sygdom :kram2

7-9-13 Ida har endnu kun været syg når hun har fået tænder. Men hun virker som sagt helt frisk og er da også i Dp idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja rigtig meget øv - jeg har virkelig brudt min hjerne i nat (når man nu alligevel er vågen ) med hvad det ku være - men som Louise vibe forslår, så er det eneste der giver mening den der skide søvnfase fra 18-20 mdr....

den spøger også her... Men slet ikke så slemt som jer!

Det tager +/- en time at putte g så vågner hun nogle nætter i et skrig, som om hun har mareridt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7-9-13 Ida har endnu kun været syg når hun har fået tænder. Men hun virker som sagt helt frisk og er da også i Dp idag.

Jamen så var det nok bare noget engangshalløj... Dejligt hun er frisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kæmpede med at komme igennem til ørelæge fra morgenen af. Da jeg så kom igennem lige før tlf lukker lidt i 10, fortalte hvordan det stod til med Marius, spurgte sekretæren hvornår jeg kunne være der. Så vi fik en tid kl. 11.15. MArius blev undersøgt og har nu fået pencillin mod mellemørebetændelse og dråber til irritation i øret. Så nu er det også hentet så vi kan komme igang :) Synes vores ørelæge er så sød, rar, forstående og interesseret. Godt vi allerede er i systemet så vi kunne komme til SÅ hurtig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theodor går bare SÅ meget nu! :o I dag ude i haven trippede han også bare rundt, og han kan bukke sig ned, samle en skovl op og rejse sig igen uden nogen som helst støtte :loveshower

Han går mere end han kravler nu, så senest mandag tager vi ud og køber hans første par helt rigtige sko :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna er blevet vildt god til fagtesange og går op i det med liv og sjæl!

især Traktor-sangen og hjulene på bussen synes hun er fantastiske!

har købt appen Fagtesangbogen til vores Tablet og den hitter mere end noget andet! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endelig feberfri Lasse og nu puttet i egen seng.

Hold da op hvor har min krop ku mærke sugemallen ved siden af mig om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aron er nu på en lægeordineret diæt af æble, Hvidt brød, salt chips og masser af væske :lol :lol han er absolut ikke utilfreds :lol

Hans mave er bare fuldstændig slået i stykker af den mavevirus som har ramt ham i denne uge. Han er nu feberfri, har ikke kastet op i mere end 2 døgn, men nu laver han afføring op til 7 gange på en dag som er ud over det hele... Lille pus :-(

Det har været en ond omgang for ham...

Lille pus da! :kram2

håber maden hjælper! - dejligt det er noget han kan li :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er tosse meget snottet, og hoster som besat og vågner af hosten. Nogen der har nogle fif? Er der noget vi kan gøre som kan hjælpe?

Og skal man være bekymret over hosten? (Total nybegynder i sygt barn, jeg ved det godt). Han har næsten ingen feber.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

William er tosse meget snottet, og hoster som besat og vågner af hosten. Nogen der har nogle fif? Er der noget vi kan gøre som kan hjælpe?

Og skal man være bekymret over hosten? (Total nybegynder i sygt barn, jeg ved det godt). Han har næsten ingen feber.

køligt soverum.

hævet hovedgærde.

kamillethe med honning til lindring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.