TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Er bare så ked af det. Marius og jeg skulle holde ferie sammen her mandag og tirsdag, men det er bare slet ikke blevet som jeg havde håbet. Føler jeg har spildt 2 dage fordi der er blevet lavet køkken og min svigerfar har rendt rundt hernede fra morgen til aften, så vi har ikke rigtig lavet noget :( og nu trænger jeg til faren kommer ind i kampen igen med at være lidt for Marius. Ellers ender det med jeg bider hovedet af ham. Er godt i gang :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er bare så ked af det. Marius og jeg skulle holde ferie sammen her mandag og tirsdag, men det er bare slet ikke blevet som jeg havde håbet. Føler jeg har spildt 2 dage fordi der er blevet lavet køkken og min svigerfar har rendt rundt hernede fra morgen til aften, så vi har ikke rigtig lavet noget :( og nu trænger jeg til faren kommer ind i kampen igen med at være lidt for Marius. Ellers ender det med jeg bider hovedet af ham. Er godt i gang :(

:kram  :kram  :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger :kram2 Har fået tudet lidt igår aftes og fortalt hvordan jeg har det pt, og meddelt at Marius og manden selv må tage til fødselsdag på lørdag. Jeg har brug for ro! Måske jeg så igen begynder at forstå ting der bliver sagt til mig uden jeg skal have penslet det helt ud...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille mus er syg :(

Han har ligget klistret op ad mig hele natten, og hver gang jeg har rykket mig den mindste smule, har han klynket. Lille pus, altså!

 

Så farmand tager en hjemmedag med ham, mens jeg tager til undervisning - for selvfølgelig skulle sygdom lige lande på den ENESTE dag i 3 uger, hvor jeg har undervisning  :rolleyes

 

Håber bare at han er hurtigt frisk, og det ikke har noget med ørene at gøre :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv! William er godt nok også skidtmas :( Opvågning hvert kvarter til halve time hele natten og snotten står bare ud af hovedet på ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer med syge pus og god bedring til dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke Mie snart står op, så ser jeg hende slet ikke i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooooog så blev inger syg. DAGEN FØR VI FLYVER PÅ FERIE!!! ARGHHHHHHH! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke en masse syge pus!

:kram

og go bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal Clara have nogle dråber angående hendes dårlig mave, kan det her snart hører op, synes virkelig at vi har rendt til børnelæge til en masse prøver der ingenting viser. Nu har vi fået dråber med hjem for at se om de hjælper mod hendes mave... Jeg håber det for jeg synes at det er synd for hende...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået brev om at Caroline har plads i børnehave fra 1.oktober, synes tiden flyver afsted

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da vildt med så mange syge tumlinger! Medfølelse og god bedring til jer alle! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået brev om at Caroline har plads i børnehave fra 1.oktober, synes tiden flyver afsted

Hold da op det var tidligt! Skal de ikke normalt først i bh efter de er blevet 3 år? Jeg forventer da ihvertfald ikke at Lise skal skifte før?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det var tidligt! Skal de ikke normalt først i bh efter de er blevet 3 år? Jeg forventer da ihvertfald ikke at Lise skal skifte før?

I den børnehave kan de starte når de er 2 år og 9 måneder, og det bliver hun 2. Oktober. Det er en privat børnehave, derfor ved vi allerede nu at hun er kommet ind.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op det var tidligt! Skal de ikke normalt først i bh efter de er blevet 3 år? Jeg forventer da ihvertfald ikke at Lise skal skifte før?

I Vallensbæk kan man godt "risikere" at blive tilbudt sin første prioritet før barnet fylder 3, hvis der er plads og du er næste på listen. Hvis du så takker nej er det ikke sikkert du bliver tilbudt din første prioritet igen når du synes barnet er klar til børnehave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I den børnehave kan de starte når de er 2 år og 9 måneder, og det bliver hun 2. Oktober. Det er en privat børnehave, derfor ved vi allerede nu at hun er kommet ind.

I Vallensbæk kan man godt "risikere" at blive tilbudt sin første prioritet før barnet fylder 3, hvis der er plads og du er næste på listen. Hvis du så takker nej er det ikke sikkert du bliver tilbudt din første prioritet igen når du synes barnet er klar til børnehave.

Ok, ja så må jeg jo bare forberede mig på at det KAN blive før end jeg havde regnet med. Men synes godt nok ikke der er længe til så, og synes stadig jeg har en meget lille pige :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, ja så må jeg jo bare forberede mig på at det KAN blive før end jeg havde regnet med. Men synes godt nok ikke der er længe til så, og synes stadig jeg har en meget lille pige :/

Det kan jeg godt forstå :kram

Jeg forbereder mig på at Sophia skal skifte når hun er 2 år og 9 måneder i maj næste år. Der er jo altid de store ryk ind og ud der, når de store skal i SFO. Det er om et år :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, ja så må jeg jo bare forberede mig på at det KAN blive før end jeg havde regnet med. Men synes godt nok ikke der er længe til så, og synes stadig jeg har en meget lille pige :/

I Herning kommune er det praksis at børn kommer i børnehave når de er 2 år og 9 mdr. Det samme ved jeg fælder Holstebro. Men det er forskelligt fra kommune til kommune.

Edit: 2,9 år og ikke 2 år og 9 mdr :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min søn blev rykket i børnehave da han var 2 år og 8-9 mdr. Vi boede i Frederikssund. Det gik rigtig godt og han var noget så stolt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Ringkøbing-Skjern Kommune er det fra 1. aug lavet om igen til at det skal være den måned de fylder 3 år....Og det synes jeg bare er SÅ fint! For det er bare alt for tidligt. Der kan nå at ske så meget på 2 måneder....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Greve hvor jeg arbejder er de 2 år og 10 mdr når starter i bhv.

Sådan er det vist også her i Glostrup.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Ringkøbing-Skjern Kommune er det fra 1. aug lavet om igen til at det skal være den måned de fylder 3 år....Og det synes jeg bare er SÅ fint! For det er bare alt for tidligt. Der kan nå at ske så meget på 2 måneder....

Ja jeg kan kun erklære mig enig. At de starter som 2,9 årige er IKKE en pædagogisk beslutning. MEN de klarer sig godt de små. Vi er jo rustet til opgaven heldigvis! Men 2 mdr er bare MEGET i deres alder, der sker rigtig meget i deres udvikling.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Ringkøbing-Skjern Kommune er det fra 1. aug lavet om igen til at det skal være den måned de fylder 3 år....Og det synes jeg bare er SÅ fint! For det er bare alt for tidligt. Der kan nå at ske så meget på 2 måneder....

Det er også den tid vi får det tilbud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ooooog så blev inger syg. DAGEN FØR VI FLYVER PÅ FERIE!!! ARGHHHHHHH!

Åh nej!!! :(

Hvordan har hun det nu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.