TroldeMor

Tumlinge-smalltalk 2

15,272 indlæg i dette emne

Ida forstår godt nok ikke at mor intet kan idag. Men hun er heldigvis ved at forstå at onkel Niels klarer det hele nu mor ikke kan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Det der projekt "far-dur-godt" er lidt for effektivt :( Mie kan OVERHOVEDET ikke bruge mig når far er i nærheden :prik hun faldt i stuen og jeg sad på gulvet og var der med det samme men jeg fik da bare en afværgende arm og "NEEEEJ... Faaar..." Og så løb hun ud i køkkenet til ham - åh suk!!! Og hun er total far pylret, så snart hun ser Anders.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih Simon kan slet ikke finde ro idag, og han er bare stang træt, de havde havde været ude hele dagen i vuggestuen. Det er åbenbart meget at fordøje...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah.... Så kastede Aron så lige op over det hele... Et eller andet siger mig at det må være det som gør at jeg har haft kvalme i dag... BAH!

Manden tager dog heldigvis barn syg imorgen, men BÆ!

God bedring til jer begge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bah.... Så kastede Aron så lige op over det hele... Et eller andet siger mig at det må være det som gør at jeg har haft kvalme i dag... BAH!

Manden tager dog heldigvis barn syg imorgen, men BÆ!

Æv! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna sover stadig ikke :blink Jeg kan virkelig ikke greje hvad der sker. Hun siger hun er trist og vil over og putte hos mig og vil faktisk gerne sidde hos mig - hun plejer at ville tilbage i sik seng eftee 1-2 min :unsure Håber virkelig ikke det er sygdom der spøger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes her på det sidste at vi prøver at ligge Clara til at sove så tager det hende en time eller mere før hun sover!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er ikke ene om putte-roderiet! Her tager det mellem 45 og 90 min inden hun sover.... I aften blev hun ved med at påstå at hun havde "adder" i bleen :rolleyes og det havde hun altså ikke. Til sidst faldt hun næsten i søvn hos mig (ved siden af hendes seng) hvorefter jeg kunne putte hende. Hun sov kl. 20.35, hvilket er alt for sent i min optik.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uh ja det kender jeg godt, det gør Clara også eller siger `ble`.... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er ikke ene om putte-roderiet! Her tager det mellem 45 og 90 min inden hun sover.... I aften blev hun ved med at påstå at hun havde "adder" i bleen :rolleyes og det havde hun altså ikke. Til sidst faldt hun næsten i søvn hos mig (ved siden af hendes seng) hvorefter jeg kunne putte hende. Hun sov kl. 20.35, hvilket er alt for sent i min optik.

Lise har også "faket" lort i bleen flere gange idag :rolleyes

Først var det da hun skulle hentes i vs og ikke ville hjem. Så ville hun lige ud og have skiftet ble, selvom pædagogen kunne fortælle at hun altså lige var blevet skiftet. Så var det igen, da hun skulle i seng i aftes i et forsøg på at trække tiden. De er udspekulerede de små!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså træls! Alt det her roderi er udsprunget af skift til sommertid!

møg-regel :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blir da helt lettet over at komme ind og læse hvor mange der også kæmper med "efterveer" fra det skide sommertid...

I aften tog det så lige omkring 60 - 70 min at putte Elin... OMG jeg var ved at blive idiot, fordi jeg bare ikke har kunnet slappet af, før kl 20.45... fordi Torben lagde sig ind efter aftensmad (han er vist ved at være syg)......

 

Kram til alle jer som kæmper! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil bare lige sige at det ikke kun er tumlinge der kæmper med sommertid - jeg er VOLD smadret endnu!!! Tror jeg næste år rykker 15 min af gangen i ugen op til ligesom vi har gjort med Mie. Jeg KAN bare ikke sove om aftenen og om morgenen er der NO MERCY! Jeg indhentede lidt i weekenden men bestemt ikke nok, kan efterhånden godt mærke flash backs til de hårde søvn tider.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arhmen, hvad fa.... Skal det også til for?

alt omkring det, er da kun bøvl!

oven i hatten, så er det jo også monster lyst når man skal putte sit "yngel" - hvilket nok ikke gør det nemmere!

ja undskyld mit brok! :blush

håber godt nok snart det vender!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 til alle jer med svære putningerne.

Ronja kan også bøvle lidt i øjeblikket med at falde i søvn , men til gengæld har hun nu de fleste af nætterne i sidste uge og i nat sovet hele natten i sin egen seng så jeg håber det er ved at vende af sig selv *forsigtigt*:glad (7-9-13 antijinx *100)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oven på en svær putning vælger Elin også lige at det hedder morgen 5.56.... Hun har kun fået 9 timers søvn - og moren laaaaaangt mindre - fordi jeg lige som dig Maja har svært ved at falde i søvn...

Nøj jeg er trææææææt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også haft en dårlig nat. Marius har haft en masse voldsomme hosteanfald. Faren har taget sig af det, for jeg er slem til at tage ham med ind til og pt sover han stadig i sin egen seng :) Og moren er selv voldsom snottet og halv skidt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også haft en dårlig nat. Marius har haft en masse voldsomme

hosteanfald. Faren har taget sig af det, for jeg er slem til at tage ham

med ind til og pt sover han stadig i sin egen seng :) Og moren er selv

voldsom snottet og halv skidt :(

god bedring til jer begge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig dejlig morgen.

Grysen musen har sovet til 8.30, så brugte vi lige 10 min på at kigge i bøger i sengen, senere står den på hospital besøg, som jeg håber kommer til at gå godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå hospitalvesøget gik fint, hun var ikke helt stolt af den mandelige Sygeplejerske og skreg meget utrygt og panisk, så han blev lynhurtigt skifter ud med en dame.

Hun var bare så dygtig til at få taget røgten billeder, og var også dygtig og samarbejdsvilling inde hos lægen.

Hun blev indstillet til operation, så engang efter sommeren skal hun opereres i sin lille fod, så hendes tå kan komme til at se normal ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå hospitalvesøget gik fint, hun var ikke helt stolt af den mandelige Sygeplejerske og skreg meget utrygt og panisk, så han blev lynhurtigt skifter ud med en dame.

Hun var bare så dygtig til at få taget røgten billeder, og var også dygtig og samarbejdsvilling inde hos lægen.

Hun blev indstillet til operation, så engang efter sommeren skal hun opereres i sin lille fod, så hendes tå kan komme til at se normal ud.

Det lyder super godt :yay det er der jo ikke ret længe til så!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare så ked af det. Marius og jeg skulle holde ferie sammen her mandag og tirsdag, men det er bare slet ikke blevet som jeg havde håbet. Føler jeg har spildt 2 dage fordi der er blevet lavet køkken og min svigerfar har rendt rundt hernede fra morgen til aften, så vi har ikke rigtig lavet noget :( og nu trænger jeg til faren kommer ind i kampen igen med at være lidt for Marius. Ellers ender det med jeg bider hovedet af ham. Er godt i gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder super godt :yay det er der jo ikke ret længe til så!

Nej det bliver så godt når det er overstået, men får også lidt ondt i maven over det, hader virkelig at hun skal i narkose. Og 14 dage med kæmpe gips på.

Fra i dag i venteværelset på Rigshospitalet

2smjiCd.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare så ked af det. Marius og jeg skulle holde ferie sammen her mandag og tirsdag, men det er bare slet ikke blevet som jeg havde håbet. Føler jeg har spildt 2 dage fordi der er blevet lavet køkken og min svigerfar har rendt rundt hernede fra morgen til aften, så vi har ikke rigtig lavet noget :( og nu trænger jeg til faren kommer ind i kampen igen med at være lidt for Marius. Ellers ender det med jeg bider hovedet af ham. Er godt i gang :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith er stadig syg.. Uden at være syg..

Hun har stadig ret høj feber, og er, udover mere træt og mindre appetit, frisk og glad!

Synes virkelig det er underligt, at der ikke er et eller andet "synligt" sygdom :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.