tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Har brændt fingerspidserne på lange og pegefinger på venstre hånd :gal Av for satan :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Aftalt og aftalt, men jo vi har altid snakket "nok 3-4, men vi ser fra gang til gang om vi fortsætter". E som baby er meget nemmere end forventet, og ditto for V som storebror.

Men graviditeten var meget værre end frygtet, og selvom det "kun" er 9 måneder kontra et helt liv, så kan jeg godt mærke, at sådan en omgang er hård ved os på alle både individuelt og imellem os. Og så har jeg jo det dersens nedsunkne underliv, og hvor mange 5 Kgs bebser kan sådan et mon klare at bære igen? Og Bs uddannelse bliver kun hårdere fra nu af, deraf "tidligt januar 18" (fordi der er B forhåbentlig færdig).

Så det er jo også helt reelt og fornuftigt at han siger "hvis". Jeg kan bare mærke, at døren i hvert fald skal stå på klem. :)

Januar 18 er jo lige om lidt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Januar 18 er jo lige om lidt :lol

Mnjaeh :rolleyes Jeg var nok lidt tiltrukket af at droppe "reel" prævention, måske bruge kondom engang imellem, og så ellers lade skæbnen bestemme - med tanke om at amningen måske kunne gøre det lidt biologisk besværligt det første års tid, og at to unger kunne gøre det "praktisk" besværligt på ubestemt tid...

Men altså januar 18 er helt ok. Men "tidligst" og "måske" og "hvis" huer mig ikke. Men altså, ingen har jo fået klippet noget endnu, og E må også meget gerne være babyen det næste stykke tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brændt fingerspidserne på lange og pegefinger på venstre hånd :gal Av for satan :(

Av da! :kram Hvad har du lavet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av da! :kram Hvad har du lavet?

Fintet rundt med en bradepande - lige fra ovnen af. Dumt.. Og virkelig upraktisk :rolleyes

Tak for kram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt at manden har haft noget kriller i halsen og han hår og rømmer sig kontant og har gjort det i over en uge nu. I dag har han da købt strepsils i det mindste men hvis ikke det bliver bedre tvinger jeg ham til lægen i næste uge for det er bare et iretatione moment for mig at høre på. Når det er hver dag og nat og har stået på i over en uge....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor og det her jul <_<

Hun mener åbenbart at hun er for ung til at "opgive at holde jul hjemme ". Så i stedet skal vi alle køre 95 km med alle gaver fordi hun siger at det er sådan.

Jeg skriger snart!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor og det her jul <_<

Hun mener åbenbart at hun er for ung til at "opgive at holde jul hjemme ". Så i stedet skal vi alle køre 95 km med alle gaver fordi hun siger at det er sådan.

Jeg skriger snart!!!!

Så må hun vel holde jul hjemme - alene ;) Eller hvad? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mor og det her jul <_<

Hun mener åbenbart at hun er for ung til at "opgive at holde jul hjemme ". Så i stedet skal vi alle køre 95 km med alle gaver fordi hun siger at det er sådan.

Jeg skriger snart!!!!

Hvis de vil have deres gaver, må de selv hente dem.. Sq! Hun tester dig - ligesom sidste år.. Stå fast søde :kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fintet rundt med en bradepande - lige fra ovnen af. Dumt.. Og virkelig upraktisk :rolleyes

Tak for kram :)

Det var da også dumt, bøv (som min far altid sagde kærligt til mig, da jeg var barn og slog mig på ting). Håber ikke det bliver ved med at gøre ondt for længe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må hun vel holde jul hjemme - alene ;) Eller hvad? :kram2

Det tænker jeg også.. :kram2 Du er en stor pige nu, ikke er barn hun kan diktere efter for godt befindende. :kiss Hold fast!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt et interessant udtryk, at være "for ung til at opgive at holde jul hjemme". Én fristes lidt til at spørge, om hun ikke snarere er for gammel til at tro, at hun altid får sin vilje :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mine linser driller for vildt om aftenen i øjeblikket og jeg ingen briller har til at skifte til fordi begge glas er flækket på dem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt et interessant udtryk, at være "for ung til at opgive at holde jul hjemme". Én fristes lidt til at spørge, om hun ikke snarere er for gammel til at tro, at hun altid får sin vilje :whistling

:haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg dør lidt over at skulle til svigermors fødselsdag i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da også dumt, bøv (som min far altid sagde kærligt til mig, da jeg var barn og slog mig på ting). Håber ikke det bliver ved med at gøre ondt for længe :kram

Årh bøv.. Er udtryk der bruges alt for lidt :p

Tak - det tog faktisk overraskende mange timer før det stoppede med at gøre ondt.. Men også svært at køle ned, når man har en baby der også går under navnet "varmepude" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må hun vel holde jul hjemme - alene ;) Eller hvad? :kram2

  

Hvis de vil have deres gaver, må de selv hente dem.. Sq! Hun tester dig - ligesom sidste år.. Stå fast søde :kram :kram2

  

Det tænker jeg også.. :kram2 Du er en stor pige nu, ikke er barn hun kan diktere efter for godt befindende. :kiss Hold fast!

Jeg holder også fast, for både min svigermor og Ks bedsteforældre glæder sig så meget til at holde jul med os alle sammen, og Ks mor har sagt mange gange at hun er så glad for at vi holder jul her.

Det kan jeg ikke tage fra dem, bare fordi min mor er pludselig blevet 5 år

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I øvrigt et interessant udtryk, at være "for ung til at opgive at holde jul hjemme". Én fristes lidt til at spørge, om hun ikke snarere er for gammel til at tro, at hun altid får sin vilje :whistling

:lol :lol

Hallo, hun er en voksen kvinde antageligvis... Nu må hun simpelthen tage sig sammen. Jul handler faktisk ikke om hende! Måske du skulle give hende en kopi af juleevangeliet så hun kan få læst op på hvorfor man fejrer jul? Det må da være et mega pres hvis hun tror at det hele drejer sig om hende...

Tror at hun holder det op imod at min farmor var 76 da hun stoppede med at holde jul ved hende. Men det kan jeg ikke bruge til en pind!

Hun er nemlig for gammel til at opføre sig som et lille forkælet barn. Hun bliver 60 i år.

Just_me: nemlig! Hun har åbenbart fået den idé at det er fordi vi ikke gider at holde jul der. :gal

Det handler jo slet ikke om det, men om at vi har taget et valg på vores børns vegne, plus jeg har altid drømt om at holde jul hjemme når jeg fik børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næste gang jeg skal hjem til min veninde, bliver det uden børn!!!

 

Hun er pædagog, men er ikke pædagogisk anlagt, overhoved ikke. Mine børn måtte nærmest ingenting, så de må lege udenfor for det meste af tiden, vi var der. Jeg havde ikke engang lyst til at være der.... Men havde jo lovet at komme og hjælpe dem. De havde også andre der skulle hjælpe med og et par, havde deres 2 piger med, en på 8 måneder og en på Zias alder, de måtte ingenting, de skulle ud og lege hele tiden... Argh!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand og hans gavmildhed. Synes sgu det er for meget nogen gange.

Hans søn flyttet hjem til os (hvilket er super) fra denne uge, men han har aftalt vi først "skifter" økonomi med x'en fra næste måned, da det er gået lidt stærkt. Altså får hun børnepenge fra os plus fra udbetaling Danmark for begge børn i september også.

Og så han han også luge aftalt med ungerne at de får lommepenge samt tøjpengne af os denne måned, plus C får en kompensation for at hun får et andet værelse, selvom det kun er et halvt år siden hende og kæresten malede det andet værelse.

Alt i alt lige knap 2000 kr. til ungerne og nogen 1000 også overfor x'en. Nogen gange ville jeg sgu godt inddrages inden han bare lover vores penge væk. Det kan godt være det er fornuftigt, men man disponere da ikke bare over 5000 uden at være enige når man har fællesøkonomi.

:shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke nok stof til ammepuden :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke nok stof til ammepuden :angry

Skod! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skod! :prik

Virkelig skod! Har fundet en darling (yndlings stof) som ville være perfekt, men har kun til den ene side :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Virkelig skod! Har fundet en darling (yndlings stof) som ville være perfekt, men har kun til den ene side :(

Og du kan ikke købe mere? Ellers synes jeg nu også det er flot med to forskellige slags stof - elsker at kombinere mønstre og finde en god tittekant til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er gravid-udmattet efter en tur på loppemarked i formiddags samt ordne vasketøj efter frokost. Og har lovet Erica vi kunne lave kyskager. Har lige indset at de skal have en time i ovnen, så det er vist knebent med at nå at gå dem færdige inden aftensmaden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.