tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg skriver sjældent herinde, men i dag har jeg lige behov for at brokke mig over min mand! Jeg startede i barselsvikariat i går med en dags varsel. Jeg havde oprindeligt barsel indtil i dag og så ferie torsdag og fredag. Det var så meningen at vi skulle have været i sommerhus i denne her uge, men pga jeg fik tilbudt job, så aflyste vi det. Det var jeg meget ked af og skuffet over, da jeg virkelig havde glædet mig til vores tur, men synes at det var vigtigere at starte arbejde nu jeg har været ledig, med undtagelse af rotationprojekt og tilkaldevikarjobs, siden jeg blev færdiguddannet i 2011. Manden siger så at han er skuffet og sur over at jeg ikke ventede to dage med at starte så vi kunne have holdt lidt ferie sammen og nu føler han at han har spildt en uges ferie, selvom han har haft Malou og Maja hjemme i går og Malou i dag og resten af ugen, fordi hendes DP har fri :(

:klap til J., det er ikke i orden! For pokker, det er da mega ærgerligt, men havde du ikke tager mod jobbet, så havde han også brokket sig over det på sigt - hvis jeg kender ham ret ;) :unsure

Det er jo endelig ham der har kvalitetstid med børnene :kram2

H. Har også mugget over at Mi. Viste tegn på bedring i mandags og i går bedre end den sidste uge,for så kunne vi jo godt være kommet afsted, men han er tilbage ved start igen i dag = tynd mave, feber og pyller. Der kommer en anden hyggelig ferie :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At jeg havde en dum drøm i nat der åbenbart stadig "sidder i" mig så jeg har svært ved at falde i søvn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske ikke særlig godt formuleret, men er det ikke bedre han er ærlig? :)

Hvis han bare smider bomben uden videre uddybning, så nej..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over, at man på Bs uddannelse har valgt at lægge eksamen på den allerførste hverdag efter nytårsaften. Glædelig fucking jul, spader! :(

Det gjorde de også altid da John læste den uddannelse! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Igen dumme og underlige drømme i løbet af natten der ødelægger nattesøvnen :( normalt kan jeg aldrig huske mine drømme men det kan jeg åbenbart i øjeblikket <_< god de så bare var rare i stedet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gjorde de også altid da John læste den uddannelse! :kram

Suk. Synes virkelig det er nederen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over, at man på Bs uddannelse har valgt at lægge eksamen på den allerførste hverdag efter nytårsaften. Glædelig fucking jul, spader! :(

Det har vi også altid haft, troede det var standard :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis han bare smider bomben uden videre uddybning, så nej..

Så må jeg også være en dum kone, for det har jeg før sagt til L...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C3tkweF.png

Den beskriver meget godt hvordan vores nat er gået herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi også altid haft, troede det var standard :unsure

Jeg synes bare, det virker unødvendigt :huh Læg den dog enten lige inden jul eller 2 uger efter nytår. Når det er LIGE efter nytår, så er man jo nærmest tvunget til at terpe henover juledagene for at have det frisk i hukommelsen, det synes jeg faktisk ikke er fair. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

C3tkweF.png

Den beskriver meget godt hvordan vores nat er gået herhjemme

:kram (Men tak for et godt grin, den er godt nok rammende, den minion :D)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare, det virker unødvendigt :huh Læg den dog enten lige inden jul eller 2 uger efter nytår. Når det er LIGE efter nytår, så er man jo nærmest tvunget til at terpe henover juledagene for at have det frisk i hukommelsen, det synes jeg faktisk ikke er fair. :(

Det er rigtigt nok, vi plejer bare at aflevere opgave lige inden jul, have skriftlige eksamener/mundtlige eksamener lige efter nytår og så i slutningen af januar have forsvar. Men ja, det stinker :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram (Men tak for et godt grin, den er godt nok rammende, den minion :D)

Ja den rammer meget godt :p Eigil holdt fest i nat 02-06 :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare, det virker unødvendigt :huh Læg den dog enten lige inden jul eller 2 uger efter nytår. Når det er LIGE efter nytår, så er man jo nærmest tvunget til at terpe henover juledagene for at have det frisk i hukommelsen, det synes jeg faktisk ikke er fair. :(

Jeg har også skulle aflevere opgave/til eksamen lige efter jul <_< min bachelor skulle afleveres den 5. :rolleyes så jeg sad til vejledningmøde den 2. Julen er ikke særlig hellig som studerende :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg også være en dum kone, for det har jeg før sagt til L...

Hvis man ikke uddyber nærmere, så synes jeg det er tarveligt.. Men det er måske bare mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over, at man på Bs uddannelse har valgt at lægge eksamen på den allerførste hverdag efter nytårsaften. Glædelig fucking jul, spader! :(

Sådan er det vidst mange steder. På DPU afleverede jeg kæmpe eksamensopgave d.6/1( hvilket også var lige efter jule'ferie')... Der er ikk meget juleferie over det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi åbenbart været heldige med eksamen på mit studie. Jeg tror min tidligste januar eksamen har været den 10., og min seneste december aflevering D. 22. ...

Ærlig talt, så synes jeg, det andet lugter af dårlig planlægning fra studiets side :rolleyes :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis man ikke uddyber nærmere, så synes jeg det er tarveligt.. Men det er måske bare mig...

Jeg havde også forlangt en uddybning! Og var blevet rigtig såret over sådan en udmelding. Men når jeg fik forklaringen eller snakken, ville jeg nok også have forståelse for, at det kom uheldigt ud, hvis modparten netop var irriteret, for i sådan er humør er der måske ikke lige overskud til at sige det helt pænt og konstruktivt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan er det vidst mange steder. På DPU afleverede jeg kæmpe eksamensopgave d.6/1( hvilket også var lige efter jule'ferie')... Der er ikk meget juleferie over det.

 

 

Jeg havde også forlangt en uddybning! Og var blevet rigtig såret over sådan en udmelding. Men når jeg fik forklaringen eller snakken, ville jeg nok også have forståelse for, at det kom uheldigt ud, hvis modparten netop var irriteret, for i sådan er humør er der måske ikke lige overskud til at sige det helt pænt og konstruktivt :)

Måske vi bare har et unormalt ægteskab, for jeg plejer at få et kys og lidt alenetid, og så er jeg god igen. Hos os behøver alt ikke at skulle uddybes. Både L og jeg må godt have dårlige dage uden grunde, og dertil hører at man nogen gange bare synes den anden er pisse irriterende. Og for mig kan den ikke uddybes mere, andet end jeg bare har en dag hvor han lige går mig på nerverne. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske vi bare har et unormalt ægteskab, for jeg plejer at få et kys og lidt alenetid, og så er jeg god igen. Hos os behøver alt ikke at skulle uddybes. Både L og jeg må godt have dårlige dage uden grunde, og dertil hører at man nogen gange bare synes den anden er pisse irriterende. Og for mig kan den ikke uddybes mere, andet end jeg bare har en dag hvor han lige går mig på nerverne.

Jeg ved ikke om det er unormalt, men den var ikke gået her.. Tim må gerne have en dårlig dag, men så må han gå ud og slå græs eller løbe en tur.. Det skal ikke få ud over mig, og da slet ikke over Storm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er unormalt, men den var ikke gået her.. Tim må gerne have en dårlig dag, men så må han gå ud og slå græs eller løbe en tur.. Det skal ikke få ud over mig, og da slet ikke over Storm!

:ditto

Et acceptabelt svar her kunne være "jeg er bare irritabel idsg".

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må jeg også være en dum kone, for det har jeg før sagt til L...

 

Hvis man ikke uddyber nærmere, så synes jeg det er tarveligt.. Men det er måske bare mig...

 

Jeg synes han var en røv. Han var skidesur overfor A, og blev så endnu mere sur over hun ikke ville sige godnat til ham. Og han lignede lyn og torden, så jeg kan sgu godt forstå hun ikke gad ham.

 

Senere på aften fik han også lige proklameret at han røv kedede sig i sit liv. At det kun gik op i oprydning, lave hus, og passe A. Det er pisse fedt at få at vide, især når jeg sidder her og er gravid og har kvalme hele fucking tiden og generelt bare dårligt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes han var en røv. Han var skidesur overfor A, og blev så endnu mere sur over hun ikke ville sige godnat til ham. Og han lignede lyn og torden, så jeg kan sgu godt forstå hun ikke gad ham.

 

Senere på aften fik han også lige proklameret at han røv kedede sig i sit liv. At det kun gik op i oprydning, lave hus, og passe A. Det er pisse fedt at få at vide, især når jeg sidder her og er gravid og har kvalme hele fucking tiden og generelt bare dårligt. 

Aaaah jeg synes nu heller ikke, at jeg bliver imponeret af hans opførsel.

Altså jeg kan sgu godt have dage, hvor jeg bare er pissesur. Men 1) Det skal godt nok ikke gå ud over mit barn. Hvis jeg er ked af det, og jeg får snerret eller sagt en dum ting til hende, kan jeg jo se lige med det samme, at det bare overhovedet ikke er ok. Så sætter jeg mig med hende og siger undskyld og forklarer meget præcist, at det IKKE er hende, der er dum, men at mor bare er træt eller ked af det eller lign. 2) Hvis min mand irriterer mig uden grund, sørger jeg altid for at sige "Jeg er en kælling i dag, og hvis jeg får snerret af dig, undskylder jeg på forhånd". Og så prøver jeg sådan set bare at holde min kæft eller lige få gået en ekstra tur eller lignende, for jeg VED jo godt, at det overhovedet ikke er en fair opførsel.

At sige sådan dér synes jeg er rigtig uretfærdigt - for hvad er det lige for en reaktion han regner, du stiller med? Jeg synes, der er langt fra GND's eksempel og til dét med din mand. For I har jo tydeligvis ikke en samforståelse af, at det er en ok opførsel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare, det virker unødvendigt :huh Læg den dog enten lige inden jul eller 2 uger efter nytår. Når det er LIGE efter nytår, så er man jo nærmest tvunget til at terpe henover juledagene for at have det frisk i hukommelsen, det synes jeg faktisk ikke er fair. :(

Da jeg gik på uni var intet helligt og der lå altid eksamener i ugen lige efter nytår. Man kunne være heldig det ikke var de fag man tog, men det er altså ikke noget de går op i overhovedet. Til gengæld har man generelt virkelig lang sommerferie. Jeg synes sådan set det er okay. Det er jo så få gange på et helt liv og man KAN jo faktisk godt have læst op før jul og så bruge en dag på genopfriskning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaah jeg synes nu heller ikke, at jeg bliver imponeret af hans opførsel.

Altså jeg kan sgu godt have dage, hvor jeg bare er pissesur. Men 1) Det skal godt nok ikke gå ud over mit barn. Hvis jeg er ked af det, og jeg får snerret eller sagt en dum ting til hende, kan jeg jo se lige med det samme, at det bare overhovedet ikke er ok. Så sætter jeg mig med hende og siger undskyld og forklarer meget præcist, at det IKKE er hende, der er dum, men at mor bare er træt eller ked af det eller lign. 2) Hvis min mand irriterer mig uden grund, sørger jeg altid for at sige "Jeg er en kælling i dag, og hvis jeg får snerret af dig, undskylder jeg på forhånd". Og så prøver jeg sådan set bare at holde min kæft eller lige få gået en ekstra tur eller lignende, for jeg VED jo godt, at det overhovedet ikke er en fair opførsel.

At sige sådan dér synes jeg er rigtig uretfærdigt - for hvad er det lige for en reaktion han regner, du stiller med? Jeg synes, der er langt fra GND's eksempel og til dét med din mand. For I har jo tydeligvis ikke en samforståelse af, at det er en ok opførsel.

Enig!

Jeg har bedt Søren om at gå i soveværelset eller haven eller gå/løbe/cykle en tur når han har sådan en dag, for jeg gider ikke se på det og Anna bliver påvirket lige med det samme og det skal bare ikke gå ud over hende (os)!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.