tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Seriøs fordel ved det med at være hjemmegående dér - jeg hader virkeligt at skulle vække junior, hvis han ligger og sover efter en dum nat...

Min lille fidus vågnede i et skrig kl 22 i går aftes og var dybt ulykkelig - vi var så heldigvis helt enige om, at vi ikke skulle have nogen kampe eller lignende biks natten før start på ny stue, så junior fik en sang i mors arme, og da han så pegede ind mod soveværelset og sagde "mor", så blev gemalen losset ud af soveværelset og fidusen kom med mor i seng :biglove Han vågnede en enkelt gang og bad om vand, men har ellers snorket trygt, indtil gemalen sendte hunden ind til os, da det var tid at stå op i morges :)

Kæmpe fordel! Men jeg ved heller ikke hvordan jeg ellers skulle klare det! Igen i nat var det 2 timer i streg vågen, den ene med skrig og skrål (fordi han ville op, klokken 3 <_< ).

Men nu fik jeg sovet til 8:30 og W er ved at vågne nu, så er det jo helt ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At hele hjemmet flyder og jeg får venindebesøg til frokost... Manden ser det ikke, han sparker bare til tingene, så han kan komme til - hader det

Tror det er en mandeting.. Så skod altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øjenbetændelse :(

 

Det er så nederen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit hoved fungerer overhovedet ikke i dag fordi jeg er så træt efter skod nat :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så nederen <_<

Tjek! Det er min første gang - jeg er ikke fan <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over udlejere der ikke betaler indskud tilbage som de aftaler -_- ...

især når der står nogen i den anden ende og venter på de penge !! ..
Det gør mig ret gal.... ​

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har sagt nej til det hus vi gerne vil købe. Grundet tilstandsrapporten

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over udlejere der ikke betaler indskud tilbage som de aftaler -_- ...

især når der står nogen i den anden ende og venter på de penge !! ..

Det gør mig ret gal.... ​

Det har vi prøvet engang... Det tog os 3 år at få de penge, og vi trak hende gladeligt i retten inden, så det var ikke meget det var til overs efter advokatsalær. Men vi vandt og det var fedt!!! :super

Men ja, det er mega stressende! Vi havde lånt penge i banken til indskud på en ny lejlighed, på baggrund af at de ville få deres penge når vi fik indskuddet tilbage.. Heldigvis var det ikke noget problem fra deres side, men nøj hvor var det irriterende!!! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har vi prøvet engang... Det tog os 3 år at få de penge, og vi trak hende gladeligt i retten inden, så det var ikke meget det var til overs efter advokatsalær. Men vi vandt og det var fedt!!! :super

Men ja, det er mega stressende! Vi havde lånt penge i banken til indskud på en ny lejlighed, på baggrund af at de ville få deres penge når vi fik indskuddet tilbage.. Heldigvis var det ikke noget problem fra deres side, men nøj hvor var det irriterende!!! :prik

 

Ja okay, det var da altid noget i vandt.. Men mega stressende det er det ! status lige nu er at de siger vi hører fra dem mandag eller tirsdag (somom det kommer til at ske) ... Og så skal vi i banken onsdag for at hører om de ikke kan hjælpe os.. så vi krydser fingre :D.. Ellers bliver det meget hårdt økonomisk, i meget lang tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt af, at 2 af vores naboer også skal begynde til gymnastik med deres børn i morgen - på samme hold som T og jeg skal starte på :unsure det bliver simpelthen så akavet...

 

Hvorfor? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er så brugt i mit hoved nu. At jeg slet ikke kan rumme at skulle på arbejde i morgen. :boo også selvom det kun er for 3 timer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby snorkbobler og jeg er helt klar på st joine ham. Og så giver det gu-hjælpe-mig uvejr med lyn, torden og regn. Sidstnævnte især fedt, når vi sover under er skråvindue :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg gerne vil komme med en opdatering i min mor tråd om pigerne men at jeg bare ikke synes at tiden er der :( Jeg bør i hvert fald gå i seng nu for dagen i morgen bliver lang og det blev ikke til meget søvn natten til i dag <_< håber i nat bliver bedre! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortsætter brok om min mand ! 2 nætter tog jeg Albert alene, med 1000 opvågninger, given maske og trøste både ham og E.

Og han sagde 100 gange igår, at i nat var det min tur til at sove. Jeg kunne sove i et andet rum og så kunne han bare vække mig til mad!

Fedt! Han tog ham så i 2 timer med et par opvågninger og orkede ikke mere og piv og klynk og så har jeg siddet op og sovet med ulykkelig baby de sidste 4 timer - jamen tak for lort, din snorkede nar :prik :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortsætter brok om min mand ! 2 nætter tog jeg Albert alene, med 1000 opvågninger, given maske og trøste både ham og E.

Og han sagde 100 gange igår, at i nat var det min tur til at sove. Jeg kunne sove i et andet rum og så kunne han bare vække mig til mad!

Fedt! Han tog ham så i 2 timer med et par opvågninger og orkede ikke mere og piv og klynk og så har jeg siddet op og sovet med ulykkelig baby de sidste 4 timer - jamen tak for lort, din snorkede nar :prik :boo

:kram2 :kram2

Du er godt nok hårdt ramt :kram :kram2

Håber snart din mand kommer ind i kampen, fordi du har godt bok brug for hans hjælp, ellers kan det jo ende helt galt ned dig :kiss :kram2 :kram2

Håber også smart ham A bliver rask igen og st det så forhåbentligt giver dig mere og bedre søvn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fru SP. Det der er simpelthen bare ikke i orden! Jeg bliver helt vred på din mand, synes han er en klynkende vatnisse. Så med respekt for at han er din mand og i er et par og du også elsker ham, så er du altså nødt til at tale med store bogstaver. Det dér er jo så direkte ensomt og provokerende overfor dig, at du kan ende helt tyndslidt og deprimeret. Spørg ham om det er det han ønsker? Og hvordan han selv ville have det med at sidde i mørket med to ulykkelige unger en hel nat IGEN, når den han skulle kunne stole på nat efter nat bare ligger og snorker inde vedsiden af?En han elsker som faktisk indimellem godt kunne tage teten - SÆRLIGT når hun lovede det. Jeg tænker at han gerne skulle nå frem til at han ville blive træt og sur, men også ked af det og skuffet og fortvivlet (eller hvad det nu fremkalder i ham). Bare insister på at han sætter sig i dit sted!

Du skal i hvert fald vide at dit indlæg ramte mig, midt i al den for det mestendels berettigede brok her i tråden. Det dér skal du ikke acceptere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fortsætter brok om min mand ! 2 nætter tog jeg Albert alene, med 1000 opvågninger, given maske og trøste både ham og E.

Og han sagde 100 gange igår, at i nat var det min tur til at sove. Jeg kunne sove i et andet rum og så kunne han bare vække mig til mad!

Fedt! Han tog ham så i 2 timer med et par opvågninger og orkede ikke mere og piv og klynk og så har jeg siddet op og sovet med ulykkelig baby de sidste 4 timer - jamen tak for lort, din snorkede nar :prik :boo

WHAT?!?! Ej for helvede - nu kender jeg jo altså S, og han er jo et både sødt og dejligt menneske, men hold da kæft hvor han ikke lige imponerer for tiden! Det er da overhovedet ikke ok! Det ER da røv hårdt at få afbrudt søvn - men det er du da den første til at bevidne! Og helt ærligt, når man har været ude til midt på natten og været stiv efter at have været væk en hel dag, har man simpelthen ikke ret til at klynke over at være træt. Vil du danse, må du eddermandme også betale spillemændene - som i dét her tilfælde er en baby, som hoster og bliver lidt ked indimellem. NOT COOL  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mener det samme som Fister og MforMor!!!

Det er ikke i orden, søde Maja :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :kiss

Jeg prøvede at snakke med ham om det i morges, men han blev pisse sur og synes at jeg var uretfærdig. Han kørte sur på arbejde og jeg er sur herhjemme - fedt!

Altså jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal nå ind til ham og jeg er så frustreret og træt. I morges glemte jeg et møde i børnehaven og de måtte ringe til mig - det var SÅ pinligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Total ynkelig med hoste, snot og nys. Synes altså jeg har nok om ørene i øjeblikket. Behøver jeg virkelig også blive syg... Og så idag når vi skal op og se prinsessen til MD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega tarvelig buschauffør, som ikke mente, jeg måtte komme med bussen med en barnevogn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega tarvelig buschauffør, som ikke mente, jeg måtte komme med bussen med en barnevogn :(

Hva'? Hvorfor ikke? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hva'? Hvorfor ikke? :blink

Han sagde, at det ikke var meningen, at der måtte komme barnevogne med. Jeg sagde, at det havde jeg da ikke kunnet læse noget om nogen steder, ignorerede han mig lidt, og da jeg påpegede, at der var et klistermærke med en barnevogn på, sagde han, at det var ALT for usikkert :blink Det var godtnok ved at tage pusten fra mig ift at tage på første tur selv med barnevogn og offentlig transport, men det gik :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sagde, at det ikke var meningen, at der måtte komme barnevogne med. Jeg sagde, at det havde jeg da ikke kunnet læse noget om nogen steder, ignorerede han mig lidt, og da jeg påpegede, at der var et klistermærke med en barnevogn på, sagde han, at det var ALT for usikkert :blink Det var godtnok ved at tage pusten fra mig ift at tage på første tur selv med barnevogn og offentlig transport, men det gik :)

Godt at det gik trods alt :kram2

Var det en speciel slags bus? :chin: Normale bybusser plejer da godt at måtte tage barnevogne :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han sagde, at det ikke var meningen, at der måtte komme barnevogne med. Jeg sagde, at det havde jeg da ikke kunnet læse noget om nogen steder, ignorerede han mig lidt, og da jeg påpegede, at der var et klistermærke med en barnevogn på, sagde han, at det var ALT for usikkert :blink Det var godtnok ved at tage pusten fra mig ift at tage på første tur selv med barnevogn og offentlig transport, men det gik :)

Sikke da en klaphat! Han skulle da have nogle :sm

Tror jeg ville sende deres kunde service en lille hilsen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.