tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Påstår du, at du ikke vil have nøgenbilleder af mig??! Gud, hvor er du dog sippet :rolleyes :P

Det er virkelig mærketligt! Altså, hvordan syg bliver man af af folk bruger telefoner i nærheden? :unsure Og hvis lægen har sagt at datteren har det der EHS og MCS, eller hvad det nu var, så forstår jeg ikke hvorfor kommunen vil tvinge barnet i skole :unsure

Og ja, det er da absurd at man ikke hjemmeskoler, når nu pigen ikke kan komme i skole! Hun kommer da langt bagefter sine klassekammerater

(Og ps. Har du virkelig haft en stalker der sendte nøgenbilleder til dig? :O )

De virkede på mig, som om der var deres måde det skulle være på og ingen anden. Og så er det måske at skolen/kommunen stejler. Når man skriver at man ikke vil hjemmeskole fordi det er ensomt, så synes jeg man er egoistisk - især når det sikkert drejer sig om en periode. Og det ville også vise kommunen at man godt vil det og vil sit barn det bedste - uanset personlige omkostninger. Men det er så også bare mig der er meget anti-selvisk i forhold til børn :rolleyes

Ja det havde jeg. Det var så creepy! Han skrev sådan en klamme sms'er om hvad jeg lavede, hvornår jeg havde fri fra arbejde osv - altså at han vidste det. Jeg var virkelig utryg ved at gå fra arbejde der til midnat (fra Q8).

Det viste sig så at være temmeligt uskadeligt, min far ringede til fyren og vi fandt ud af at det var min nabo og at han var forelsket i mig. Han fungerede ikke ordentligt socialt (men altså nok til at bo alene). Så da jeg skiftede telefon nummer, hørte jeg aldrig mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det giver altså bare ingen mening i mit hovede :unsure

Man vil ikke hjemmeskole fordi det er ensomt - men barnet er jo ikke i skole alligevel? Er det ikke det samme? :unsure

Man giver ihvertfald ikke det bedste indtryk af sig selv, når man slet ikke er interesseret i at ens barn skal undervises, enten på den ene eller anden måde.

Hvor er det creepy :O og da især når det er din nabo :unsure gudskelov at han var harmløs, han kunne jo lige så vel have været hardcore psyko som lå på lur med en gun i lommen :Unsure

Og respekt for din far, for at han ringede til gutten! Man kan næsten forestille sig, hvor sølle en tilværelse fyren må have, når han stalker sin nabo!

Eller holder alle møder i stalden :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må godt nok være stridt, at lide af allergi overfor det :unsure Hvordan havde han det i skoler, toge, busser osv, hvor der er wifi og folk bruger telefoner?

Han skulle bare ikke være for tæt på strålerne. Da vi skulle have trådløst net på arbejdet havde han en måler med for at måle hvor tæt på den kunne sidde osv. Tror han klarer sig ganske udemærket. Han skulle bare tage nogle forholdsregler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ja jeg undrede mig også lidt da jeg læste det :D jeg kan lige se for mig, at det er en mega beskidt og lugtende ko stald med køer der muh'er og gnasker kommunefolkene i ørerne :lol

Tænkte det samme :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigerforældre :klap

Min kærestes hund måtte ALT hjemme ved dem. Komme i møblerne, sove indenfor osv.

 

Nu får JEG hund. En lille hund, på 4,5 kg. et lille skravl. Og så er de gået i antihunde-mode, og mener den skal sove i hundegården med deres jagthunde og at den enten skal være udenfor om dagen eller være indenfor i bur..

 

De kan da glemme at se mig i fremtiden!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigerforældre :klap

Min kærestes hund måtte ALT hjemme ved dem. Komme i møblerne, sove indenfor osv.

 

Nu får JEG hund. En lille hund, på 4,5 kg. et lille skravl. Og så er de gået i antihunde-mode, og mener den skal sove i hundegården med deres jagthunde og at den enten skal være udenfor om dagen eller være indenfor i bur..

 

De kan da glemme at se mig i fremtiden!!

:prik  Nogen gange ville det bare være nemmere, hvis svigerforældre ikke eksisterede 

 

:kram2 Herfra. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik  Nogen gange ville det bare være nemmere, hvis svigerforældre ikke eksisterede 

 

:kram2 Herfra. 

Ja. Og nu fik jeg pisse dårlig samvittighed, fordi svigermor er kræftsyg :oops  Så jeg burde jo nok bare være lykkelig for hun stadigvæk er her, til at genere os :P

Hun er lidt speciel, men det er først efter hun er begyndt på kemo, at hun er blevet lidt sær og strid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig ondt i hovedet og i nakken. Det tegner ikke særlig godt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er hende som ikke tillader hunde i huset :whistling

Min mor får absolut ikke lov til at få sin hund med, og det er delvist fordi jeg er halvbange for hunde, Ulrik har allergi overfor pelsdyr og Maja har (haft?) astmatisk bronkitis. Selvom ingen af dem har reagerer på hund, så skal de bare ikke ind i mit hus...

Men jeg har jo så selvfølgelig heller ikke selv hund :lol :lol

Det ville jeg bestemt respektere! Men de har selv tre hunde, som dog sover i hundegård - men de er altså indenfor engang i mellem. Min hund kommer ikke i møbler osv, og deres 3 jagthunde er EN DEL større end min lille 4,5kg's hund.. Udover det, så måtte vores anden hund jo gerne komme der! Både indenfor, i møblerne og i sengen osv..Så er virkelig uforstående overfor hvorfor vores nye ikke må komme ind, når han IKKE engang kommer i møblerne..

 

Altså, havde deres hunde så ikke kunne lide andre hunde, eller sådan noget.. Men de kan lide alle.. Og igen.. Det var INTET problem med vores gamle hund (For 4 mdr siden).. Kan simpelthen ikke lige gennemskue hvad der har ændret sig..??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig ondt i hovedet og i nakken. Det tegner ikke særlig godt :(

 

Jeps - 39,0 i feber. Det skal nok blive en god nat. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan skam godt forstå dig :kram

Altså, det er også bare så.. Voldsomt. Altså, det er en lillebitte hund, som slet ikke er vant til at være udenfor (Come on, han er en racehund, som i sin tid kostede 12000kr, og som er vant til at være til udstilling osv).. Han er kun blevet min, fordi han ikke kan bruges i avl mere og min søster så ikke havde plads i hendes opdræt- han er 6 år..

Han er bestemt vant til bur, men synes bare det er voldsomt at han skal sidde i et bur indenfor.. Især når deres egne hunde jo må fise rundt med blade og jord og lopper, indenfor et par timer hver dag.. Det er jo ikke min hund der sviner... Og jeg kan sagtens støvsuge inden vi tager hjem, men nu fælder han bare slet ikke..

 

Synes bare det er mærkeligt, at en hund ikke må komme i et hundehjem... Min mor har ikke hund mere, men der må vi gerne have ham med.. og min søster må have deres med. Og det er da 4 hunde, hvoraf de tre er som min og den sidste er en husky! DER kan jeg da forstå hvis man satte en grænse.. Men det er en lillebitte, totalt lydig hund..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At manden har fået knust skærmen på vores Ipad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tvillingerne kører søvntortur. De sover 40 min ad gangen på skift :boo kæft det er hårdt!

Lorte sygdom :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møg nat <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Min nat...

Jeg har ikke sovet af nervøsitet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tvillingerne kører søvntortur. De sover 40 min ad gangen på skift :boo kæft det er hårdt!

Lorte sygdom :prik

Øj :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj :(

:kram

Og det holdt det meste af natten. KL 3 gav jeg dem Panodil og så fik vi lige 2 timer sammenhængende inden Simon så mente at det var morgen :(

Så nu er Simon afleveret i bh og nu skal jeg have en lur :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle jer andre der også bøvler med søvnen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At hele hjemmet flyder og jeg får venindebesøg til frokost... Manden ser det ikke, han sparker bare til tingene, så han kan komme til - hader det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak søde! W sover endnu :O så han indhenter vidst lidt af natten nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og det holdt det meste af natten. KL 3 gav jeg dem Panodil og så fik vi lige 2 timer sammenhængende inden Simon så mente at det var morgen :(

Så nu er Simon afleveret i bh og nu skal jeg have en lur :zzz

:kram

Det lyder godt nok hårdt :zzz

God lur!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også en hård nat her. Dog bedre end natten til igår! Tilgengæld sov A kun 20 minutter til formiddagslur, så jeg har sur og træt baby herhjemme :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak søde! W sover endnu :O så han indhenter vidst lidt af natten nu :)

Seriøs fordel ved det med at være hjemmegående dér - jeg hader virkeligt at skulle vække junior, hvis han ligger og sover efter en dum nat...

Min lille fidus vågnede i et skrig kl 22 i går aftes og var dybt ulykkelig - vi var så heldigvis helt enige om, at vi ikke skulle have nogen kampe eller lignende biks natten før start på ny stue, så junior fik en sang i mors arme, og da han så pegede ind mod soveværelset og sagde "mor", så blev gemalen losset ud af soveværelset og fidusen kom med mor i seng :biglove Han vågnede en enkelt gang og bad om vand, men har ellers snorket trygt, indtil gemalen sendte hunden ind til os, da det var tid at stå op i morges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.