tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Må man godt være pænt træt af sine sure mand?? Vi har været på en dejlig ferie i Italien med min familie (med alt betalt af dem) og han har bare været så muggen og på tværs, at jeg synes det er helt pinligt :cry :( i lufthavnen skred han hen og satte sig ved gaten med det samme (altså seriøst, der var jo timer til vi skulle boarde),så stod jeg der med Johannes og mine forældre og følte mig pænt dum. Nu er vi så hjemme og jeg får så nævnt, at jeg måske er lidt ked af at ferien har været sådan.. så nu har jeg verdens sureste skid af en mand gående rundt herhjemme.. Ahmen seriøst, skyd mig (eller ham) :shoot :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Må man godt være pænt træt af sine sure mand?? Vi har været på en dejlig ferie i Italien med min familie (med alt betalt af dem) og han har bare været så muggen og på tværs, at jeg synes det er helt pinligt :cry :( i lufthavnen skred han hen og satte sig ved gaten med det samme (altså seriøst, der var jo timer til vi skulle boarde),så stod jeg der med Johannes og mine forældre og følte mig pænt dum. Nu er vi så hjemme og jeg får så nævnt, at jeg måske er lidt ked af at ferien har været sådan.. så nu har jeg verdens sureste skid af en mand gående rundt herhjemme.. Ahmen seriøst, skyd mig (eller ham) :shoot :(

Det lyder godt nok træls :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hverdage er ingenting

<_<

:ditto

demopriser var 32 dage om at returnere pengene for Simons kamera... :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt være pænt træt af sine sure mand?? Vi har været på en dejlig ferie i Italien med min familie (med alt betalt af dem) og han har bare været så muggen og på tværs, at jeg synes det er helt pinligt :cry :( i lufthavnen skred han hen og satte sig ved gaten med det samme (altså seriøst, der var jo timer til vi skulle boarde),så stod jeg der med Johannes og mine forældre og følte mig pænt dum. Nu er vi så hjemme og jeg får så nævnt, at jeg måske er lidt ked af at ferien har været sådan.. så nu har jeg verdens sureste skid af en mand gående rundt herhjemme.. Ahmen seriøst, skyd mig (eller ham) :shoot :(

:klap ikke okay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor :gal

:kram2 Føler med dig!!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uduelig læge der udskriver medicin der ikke må tages den sidste måned i af graviditeten :klap

Ja det er sgu flot når der i dag er præcis en måned og 2 dage til termin :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mad klar men ingen mand hjemme som aftalt og oveni brændte jeg mig kraftigt på fadet fra ovnen fordi jeg skulle komme sølvpapir over så det ikke bliver koldt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt det rod der skal ryddes op i for at lave babyværelse <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mad klar men ingen mand hjemme som aftalt og oveni brændte jeg mig kraftigt på fadet fra ovnen fordi jeg skulle komme sølvpapir over så det ikke bliver koldt

Ej, sådan noget bliver jeg stiktosset over! :prik Har du stadig ikke hørt fra ham?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, sådan noget bliver jeg stiktosset over! :prik Har du stadig ikke hørt fra ham?

Jo jo han ringede og sagde at han skyndte sig alt det han kunne og dukkede også op kort tid efter.

så freden har indfundet sig igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo jo han ringede og sagde at han skyndte sig alt det han kunne og dukkede også op kort tid efter.

så freden har indfundet sig igen.

Dygtig mand ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fårk, hvor er jeg træt af at være syg!!!

Anna kæmper også stadig, men er gået over til snot og vand i øjnene og nu er Søren også begyndt at hoste :prik :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av hvor er jeg øm i hele kroppen efter at jeg har brugt halvanden time på at plukke jordbær hos mine forældre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt :prik af børn der ikke vil sove! Hvor svært kan det være?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt :prik af børn der ikke vil sove! Hvor svært kan det være?

Meget svært! Det vil W i hvert fald gerne skrive under på :rolleyes

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av hvor er jeg øm i hele kroppen efter at jeg har brugt halvanden time på at plukke jordbær hos mine forældre :(

:blink det var dæleme også længe :O Du beder bare om hjælp en anden gang :kiss

Håber du får en god nat med sød M og M, så du kan hvile kroppen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt det rod der skal ryddes op i for at lave babyværelse <_<

Det er så latterligt - husker det og der venter en omgang mere forude ;)

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigermor nok skal fortælle os, hvor forfærdelig movicol er og hvor meget det bekymre hende, for det får drengene jo dovne tarme af :prik Og det hele er sagt ud fra, at hun kender en fra strikkeklubben som får det og har fået sådan og sådan at vide... Hun har ikke selv hørt hvad der er blevet sagt og hun hører sommetider, det hun gerne selv vil og så er det lige meget om det er rigtig eller forkert...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er så latterligt - husker det og der venter en omgang mere forude ;)

:kram2

Hader oprydning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget svært! Det vil W i hvert fald gerne skrive under på :rolleyes

:kram2

Tak, det er lige før jeg glæder mig til vinter og mørke nætter :p

Nu er her endelig ved at være ro, så nu vil jeg luge nyde 5-10 minutters stilhed inden jeg selv går i seng...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min svigermor nok skal fortælle os, hvor forfærdelig movicol er og hvor meget det bekymre hende, for det får drengene jo dovne tarme af :prik Og det hele er sagt ud fra, at hun kender en fra strikkeklubben som får det og har fået sådan og sådan at vide... Hun har ikke selv hørt hvad der er blevet sagt og hun hører sommetider, det hun gerne selv vil og så er det lige meget om det er rigtig eller forkert...

Hun ved tydeligvis ikke hvad hun snakker om :kiss

Hun synes vist bare det er fedt at være interessant :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ved tydeligvis ikke hvad hun snakker om :kiss

Hun synes vist bare det er fedt at være interessant :rolleyes

Ja hun er typen der investere i ting fordi andre har fået... ;)

Jeg er ligeglad. Mine børn mine beslutninger. Har også sagt til min mand at hvis Marius skal derop på ferie, så skal hun have noget at vide med det vide brød. Han lever af franskbrød, chokoladekiks og chokolade deroppe. Sidst vi fik ham hjem var han også mega forstoppet og jeg måtte forlade lokalet da jeg også græd da Marius lavede ble. Det er sq mindst lige så synd for ham dom movicol...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink det var dæleme også længe :o Du beder bare om hjælp en anden gang :kiss

Håber du får en god nat med sød M og M, så du kan hvile kroppen :kram2

 

Tak søde. Det håber jeg også :) har lovet Maja at vi skal på skovtur i morgen og have frokost med, mens drengene tager ud at fiske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 2,356 millisekunder fra at flippe fuldstændig ud!  :gal  :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.