tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Gider egentlig ikke mere :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi bor i villalejlighed med en børnefamilie som underboere. De har børn på 6 og 3.

Inger havde en krise lige før og fik en typisk "jeg-er-en-halvstor-pige-der-ikke-sover-tli-middag-men-godt-kan-blive-træt-alligevel"-tudetur på trappen, som helt sikkert larmede frygteligt. Men Anders gjorde ALT, hvad han kunne for at få hende til at stoppe og til at komme med op i lejligheden, og den havde altså varet i MAKS 1 minut.

Pludselig kommer manden så ud og siger "Altså, det larmer bare MEGET, når I gør det ude på trappen"...

DUDE :angry :angry Tror du selv, at det hjælper?!?!? :klap :shooter :box :prik :hshit

Og i fucking øvrigt: når dine børn græder og skændes mere eller mindre HVER aften, kan vi faktisk også godt høre det MEGET tydeligt i vores stue! IDI-OOOOT!

Mega klaphat!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er total overstimuleret, i kæmpe søvnunderskud, men alligevel har svært ved at sove pga førstnævnte. Det går ud over både Silke Elia og Jesper. Det hele pga jeg har sagt ja til forlænge mit vikariat. Der er bare så mange anderledes ting/forandringer, at min krop stritter imod. Jeg sagde ja i mandags, og har ikke sovet siden. Jeg håber, det bliver bedre de næste par dage. Hurra for at være sensitiv! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er total overstimuleret, i kæmpe søvnunderskud, men alligevel har svært ved at sove pga førstnævnte. Det går ud over både Silke Elia og Jesper. Det hele pga jeg har sagt ja til forlænge mit vikariat. Der er bare så mange anderledes ting/forandringer, at min krop stritter imod. Jeg sagde ja i mandags, og har ikke sovet siden. Jeg håber, det bliver bedre de næste par dage. Hurra for at være sensitiv! :(

:kram2

Jeg kender følelsen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hele huset sover...

1 stk mand og 2 katte snorker om kap og jeg ligger ved siden af og kan overhovedet ikke falde i søvn..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis... Lactulose påvirker tarmen, hvor det gør Movicol ikke. Det siges at lactulose kan gøre tarmen slap efter længere tids brug, mens Movicol ikke påvirker noget heller ikke på sigt

Jeg fik at vide at vi kunne bruge lactocare forebyggende og der ikke var nogen begrænsning på hvor længe vi måtte bruge det. Nu bliver jeg da helt nervøs for det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik at vide at vi kunne bruge lactocare forebyggende og der ikke var nogen begrænsning på hvor længe vi måtte bruge det. Nu bliver jeg da helt nervøs for det :unsure

Jeg vil lige gentage, at min læge sagde, det er en skrøne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lige gentage, at min læge sagde, det er en skrøne :)

Det så jeg da jeg kom længere i tråden :) jeg skal til 1 års undersøgelse med Liv fredag så spørger jeg lige min læge det. Liv har bare brug for nået for vi kan se med det samme hvis vi glemmer at give det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden der snorker, og at vuggen pludselig siger en monster irriterende lyd, når Albert møver rundt i den <_<

Og at manden har født smittet mig en lille smule, så jeg har ondt i halsen og er virkelug træt! Men kan jo ikke sove i den larm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle der ikke kan sove :kram

Jeg sidder i stuen med opkast-syg 4-årig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik at vide at vi kunne bruge lactocare forebyggende og der ikke var nogen begrænsning på hvor længe vi måtte bruge det. Nu bliver jeg da helt nervøs for det :unsure

Lactocare er der igen problemer med at bruge, da det er mælkesyrebakterier som er rigtig godt for maven. Det er lactulose der kan gøre tarmen doven ved længere tids brug :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Jeg kender følelsen...

Det er bare SÅ hårdt! Lige nu har jeg allermest lyst til at sige op :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lactocare er der igen problemer med at bruge, da det er mælkesyrebakterier som er rigtig godt for maven. Det er lactulose der kan gøre tarmen doven ved længere tids brug :)

Super Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er træt, hovedpine og en smule snottet :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mand uden overskud så han går rundt herhjemme og sukker højlydt og vrisser af både mig og Aksel. Fedt start på ferien.

Det ser ud til at blive en gentagelse af sidste års sommerferie, og det gider jeg bare ikke. Øv at de ikke bare lukkede ned for den festival

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trænger til andet selskab end Alberte og hus og have... Manden har endnu ikke ferie, men jeg trænger snart til at se andre eller andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M's retur-regler! :prik

Jeg skulle jo lissom BRUGE de penge.. men de er endnu ikke gået ind på kontoen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

H&M's retur-regler! :prik

Jeg skulle jo lissom BRUGE de penge.. men de er endnu ikke gået ind på kontoen.

 

Købte for et par uger siden en buksedragt, der skred i syningerne FØRSTE gang jeg havde den på. Da jeg så ville returnere den var de fem hverdage dage om at føre pengene tilbage. Aldrig mere! Det er så dårlig stil overfor kunderne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så tæt på at gå op i limningen. Ved overhovedet ikke hvordan jeg skal komme igennem den næstes måneds arbejde. Hvorfor skete alt det her pis også sidste sommer?! Tør næsten ikke møde op i dag af ren frygt for min egen reaktion overfor ham :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Købte for et par uger siden en buksedragt, der skred i syningerne FØRSTE gang jeg havde den på. Da jeg så ville returnere den var de fem hverdage dage om at føre pengene tilbage. Aldrig mere! Det er så dårlig stil overfor kunderne!

Det håber jeg ikke sker her!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Købte for et par uger siden en buksedragt, der skred i syningerne FØRSTE gang jeg havde den på. Da jeg så ville returnere den var de fem hverdage dage om at føre pengene tilbage. Aldrig mere! Det er så dårlig stil overfor kunderne!

5 hverdage er ingenting

Jeg kæmper med skolemælk.dk om at få de penge tilbage som de har trukket. Jeg opsagde abonnement i slut juni og jeg kan først få mine penge tilbage sidst i juli, fordi de havde overset at jeg havde afmeldt og derfor trukket alligevel <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så tæt på at gå op i limningen. Ved overhovedet ikke hvordan jeg skal komme igennem den næstes måneds arbejde. Hvorfor skete alt det her pis også sidste sommer?! Tør næsten ikke møde op i dag af ren frygt for min egen reaktion overfor ham :boo

Møde op til hvad, søde? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er så tæt på at gå op i limningen. Ved overhovedet ikke hvordan jeg skal komme igennem den næstes måneds arbejde. Hvorfor skete alt det her pis også sidste sommer?! Tør næsten ikke møde op i dag af ren frygt for min egen reaktion overfor ham :boo

Jeg ved ikke helt hvad det drejer sig om, men du trænger vist til et par :kram2 :kram2

Håber du kommer igennem det :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møde op til hvad, søde? :unsure

Har skrevet privat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke helt hvad det drejer sig om, men du trænger vist til et par :kram2 :kram2

Håber du kommer igennem det :kiss

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.