tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Diarre og opkast hos min bette tumling siden i fredags Og nu er manden også ramt Please hold sygdommen væk fra mig og min baby!!!!!

Arg! :prik

Jeg håber du og Julius går fri :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Besvaret (redigeret)

F*****ing lorte møg uro i benene... Øj hvor er det lige så pisse irriterende som jeg husker det fra Elin... Og de magnesium piller hjælper bare ikke en skid...

Åh, undskyld mit sprog...

Redigeret af Tinakp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bed madammen lukke og lette røven og hjælpe eller smutte igen.

:kram2 :kiss

Så ville jeg da først blive upopulær. :LOL Også hos min mand, hehe.

Haha :lolhit !!! Hvor har jeg mange gange haft lyst til at sige sådan...

:kram til dig for at have trælse svigerforældre

Det er nok meget heldigt, at vi kan tænke, før vi taler :lolhit Svigerforældre er bare træls åbenbart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

F*****ing lorte møg uro i benene... Øj hvor er det lige så pisse irriterende som jeg husker det fra Elin... Og de magnesium piller hjælper bare ikke en skid...

Åh, undskyld mit sprog...

Laver du venepumpeøvelser? Det hjalp mig - og så sammen med massage fra fødderne og op mod hjertet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anden nat i træk hvor jeg ikke kan sove <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ENDNU ENGANG skal have samme samtale med min mand, om at stå op og hjælpe om morgenen. :prik

Så forstå dog at jeg mener det når jeg siger at jeg har brug for din hjælp!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åndssvage dumme mennesker i mit diagnosenetværk, som tror, de kan give lupus skylden, for hver en lille skavank de har. Hvor retarderet må man være :shooter

Dem er det også masser af i de sclerosegrupper jeg er medlem af, det er til at dø af grin over! :lol Den bedste var da en gav sclerosen skylden for - og hold nu fast - ØJENBETÆNDELSE! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At først have fri klokken 17 idag, synes godt nok der er længe til endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

567 kr ved tandlægen, når alt er som det skal være :rolleyes Misforstå mig ikke, det er dejligt at alt er godt, og jeg er glad for tjekket, men øv hvor er det bare kedelige penge at skulle af med :numse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

567 kr ved tandlægen, når alt er som det skal være :rolleyes Misforstå mig ikke, det er dejligt at alt er godt, og jeg er glad for tjekket, men øv hvor er det bare kedelige penge at skulle af med :numse

Mega kedelig penge. Det er så dyrt at gå til tandlæge :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast <_<

God bedring :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega kedelig penge. Det er så dyrt at gå til tandlæge :prik

Ja det er :prik Men omvendt ikke noget, jeg ville undvære :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg ENDNU ENGANG skal have samme samtale med min mand, om at stå op og hjælpe om morgenen. :prik

Så forstå dog at jeg mener det når jeg siger at jeg har brug for din hjælp!

:kram2 :kiss :kram

Det er SÅ frustrerende at have de samme samtaler igen og igen og der ikke sker en skid. Håber han snart opper sig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring :kram

Tak Anita :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast <_<

Øv!

God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det begyndte at hagle som jeg gik hjem fra mødregruppe. Har 400 meter til svigerforældrene og står nu i læ gennemblødt i deres carport og venter på manden tager sin tlf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Opkast <_<

:)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det begyndte at hagle som jeg gik hjem fra mødregruppe. Har 400 meter til svigerforældrene og står nu i læ gennemblødt i deres carport og venter på manden tager sin tlf.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så nervøs for eksamen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så nervøs for eksamen :boo

:kram Det skal nok gå! Jeg går ikke ud fra, at du har rationelle grunde til at forvente andet, end at det går godt? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev ramt af en ordentlig skylle på vejen hjem fra babysalmesang. Var gennemblød da jeg kom hjem.

Øv. Var også fuldstændig gennemblødt bare af den korte tur. Tør ikke tænke på hvis jeg skule gave gået de 2,5 km hjem (opad bakke) hvor våd jeg så kunne være. Vi blev heldigvis hentet af min mand (der har fri idag) og jeg har fået et varmt bad og tørt tøj på. Desværre har det ødelagt hele mies rytme fordi hun var lige ved at falde i søvn men vågnede op og sover ikke endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det skal nok gå! Jeg går ikke ud fra, at du har rationelle grunde til at forvente andet, end at det går godt? ;)

Åh jeg synes ikke, at jeg har læst så godt op som jeg gerne ville pga. kvalme og job :unsure

Lige i det her fag så håber jeg bare på at bestå!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kiss :kram

Det er SÅ frustrerende at have de samme samtaler igen og igen og der ikke sker en skid. Håber han snart opper sig

Tak!

Jeg droppede samtalen og ændrede strategi!

Han fik lov at sove og jeg fik gjort alle drengene klar og fik afleveret Simon i børnehaven.

Så gik vi i netto og købte ind til brunch, og smda den så stod på bordet blev han vækket!

Så efter det mente han at han gjorde for lidt, så nu har jeg sovet 2 timer mens han har passet de små og vasket op og nu løber han ned med sorteringsaffald og har også lovet at støvsuge...

"give some to get some" - Det må være dagens motto. Og nå ja så er de små i øvrigt stadig i natdragterne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg synes ikke, at jeg har læst så godt op som jeg gerne ville pga. kvalme og job :unsure

Lige i det her fag så håber jeg bare på at bestå!

Okay, det kan jeg godt se. Men du har trods alt læst noget, og jeg er nu også ret overbevist om, at du kan noget på din basic viden og evne til at reflektere :) Så jeg er ikke bekymret for dig ;) Men eksamensnerver er aldrig rare, det kan vi hurtigt blive enige om :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.