Guest stisanpal

Risiko for down syndrom

26 indlæg i dette emne

Kære termins gruppe

Jeg var til nakkefold i torsdags og det var detsværre en meget kedelig oplevelse. Vores baby havde en nakkefold på 3,6 mm hviklet er lidt tykt så i første omgang hed risikoen 1:281 da hun så tastede min alder ind, 34 år, steg risikoen til 1:8 og da hun så regnede min blodprøve ind i regnestykket kom tallet helt ned på 1:2. Så det kan faktisk ikke se værre ud. Jeg fik taget en moderkage prøve fredags og den får jeg svar på her tirsdag eller senest onsdag som med garanti fortæller mig om barnet har down syndrom eller ej. Jeg har grædt så mange tårer siden i torsdags så jeg har svært ved at hænge sammen mere. Vi får svar pr brev hvis barnet er rask og pr. telefon hvis barnet er sygt. Jeg prøver at se positivt på hele situationen, siger konstant til os selv at der jo er 50% chance for et rask barn men oddsene er godt nok ringe. hvis vi får et godt svar er der stadig andre kromosomfejl de har testet for som vi skal vente på at få besked om 10-12 dage fra i fredags. Ikke nok med det så ville hun også have mig til en tidlig misdannelses scanning så hvis de to første svar er godt er der stadig en misdannelses scanning vi skal frygte som bliver den 2/2. Jeg har meget lyst til at trække stikket ud og så gå i hi og først vågne op når det hele er overstået!

Knus og frustrationer fra Stine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mange kram herfra - og krydsede fingre!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha det er ikke sjot det I skal igennem....

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej.. Krydser ALT hvad der kan krydses og sender tanker og masser af kram i din retning..

Håber det bedste, og håber at du kan holde humøret oppe..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ej puha en træls besked. Håber godt nok det går det hele og at du får svar allerede idag, så i kan komme videre i stedet for at gå i frygt. Har i snakket om hvad i vil gøre hvis der er tale om downs?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha håber i får svar hurtigt og at det er et positivt svar! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha det var ikke en rar besked at få. Håber det hele er som det skal være :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for alle jeres opmundringer jeg skal nok holde jer ajour, vi har besluttet os at hvis der er down så bliver det en abort! Det håber vi selvfølgelig ikke bliver tilfældet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da noget :( Kan godt forstå du er ked af det og frustreret..

Men jeg vil alligevel puste lidt håb for jer..

Min veninde var nemlig ude for præcis det samme og fik samme risikovurdering og hun har i dag den dejligste lille baby, uden down. Han er fuldstændig rask og har det godt, så jeg håber ikke i mister modet helt..

Jeg vil tænke på jer og håbe på det bedste :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åååh håber det bedste for jer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, sikke en træls situation i står i :(

Jeg håber for jer, at det viser sig der ikke er noget....

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej igen

De har klokket i det ude på Kennedy centret så min prøve var ikke færdig endnu, men de lovede mig at den ville blive færdig til i morgen torsdag. Alt for frustrerende, sådan noget må bare ikke ske. Føler mig så stresset af hele situationen. Dejligt at høre at der er nogen der er kommet ud med et positivt resultat med samme vurdering, jeg svinger meget i mellem at overhovedet ikke tro på det til at overbevise mig selv om at der selvfølgelig ikke er noget galt.

Knus

Stine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var detsværre dårligt nyt, vores barn har down syndrom! Jeg er bare så ulykkelig. Jeg sletter min profil nu så tak for denne gang og held og lykke til jer alle hver især! Knus Stine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke hvad jeg skal skrive men et kram skal du ha :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh nej da :( Det gør mig meget ondt, masser af tanker til dig og din familie :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sender jer en masse tanker :kram2 Kan godt forstå du trænger til at komme væk, væk fra det hele lige nu :( Og naturligvis er i dybt ulykkelige..

Håber at se dig herinde igen en dag :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sender dig et kæmpe virtuelt kram. Ved ikke hvad jeg skal sige, men håber i tager jer godt af hinanden i den svære tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fulgt lidt med i denne terminsgruppe, da jeg så overskriften for vi stod selv i samme situation for ca. 1 mdr. siden, så ved hvordan du har det nu! Du får lige et kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.