MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

:biglove

Hvor jeg dog også ønsker mig en lillesøster :blush

Håber du får dit ønske opfyldt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kuller

Det er skønt at de er så stolte af deres lillesøster/bror.

Det er helt fantastisk :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh suk, hvor er jeg misundelig! :biglove

:kiss

Det bliver også din tur - og snart håber jeg!

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at jeg så småt må begynde at følge lidt med herinde.. Lise bliver 3 år om 2 måneder og starter i børnehave om 1,5 måned! :o Det er slet ikke til at forstå min lille fis er blevet så stor... :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna valgte selv sit tøj i skuffen i morges og tog selv det hele på - inkl. strømpebukser! :o

Hun var simpelthen så sød i morges, hvilket jeg satte ekstra meget pris på lige præcis i dag. Måske hun i sandhed er et lille mirakel :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna valgte selv sit tøj i skuffen i morges og tog selv det hele på - inkl. strømpebukser! :o

Hun var simpelthen så sød i morges, hvilket jeg satte ekstra meget pris på lige præcis i dag. Måske hun i sandhed er et lille mirakel :wub

Årh skønne Anna :wub Hvad er der med idag, siden du har ekstra brug for hun er sød?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh skønne Anna :wub Hvad er der med idag, siden du har ekstra brug for hun er sød?

Jeg tog en negativ test i morges, så vi skal starte på 10. forsøg med hormoner :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en negativ test i morges, så vi skal starte på 10. forsøg med hormoner :(

Åh altså :( :kram2 Det er sgu en lang sej omgang for jer. Håber Anna har holdt den gode stil og været sød idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en negativ test i morges, så vi skal starte på 10. forsøg med hormoner :(

:kram

Hvor mange forsøg skulle der til for at det lykkedes med Anna?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Hvor mange forsøg skulle der til for at det lykkedes med Anna?

Det var 3. cyklus efter pco-diagnose og jeg kom på hormoner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at jeg så småt må begynde at følge lidt med herinde.. Lise bliver 3 år om 2 måneder og starter i børnehave om 1,5 måned! :o Det er slet ikke til at forstå min lille fis er blevet så stor... :wub

Velkommen herinde :balloons

De fleste af os begyndte også at kigge med lidt før 3 års dagen :)

Sikke stor Lise bliver :loveshower

Går hun i integreret institution?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna valgte selv sit tøj i skuffen i morges og tog selv det hele på - inkl. strømpebukser! :o

Hun var simpelthen så sød i morges, hvilket jeg satte ekstra meget pris på lige præcis i dag. Måske hun i sandhed er et lille mirakel :wub

Seje Anna!

Filippa skal coaches meget for at hun gider selv tage tøj på <_<

Anna ER et mirakel :biglove Og der er et mirakel mere til jer, det er jeg overbevist om :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en negativ test i morges, så vi skal starte på 10. forsøg med hormoner :(

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker at jeg så småt må begynde at følge lidt med herinde.. Lise bliver 3 år om 2 måneder og starter i børnehave om 1,5 måned! :o Det er slet ikke til at forstå min lille fis er blevet så stor... :wub

Velkommen herind :o :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna valgte selv sit tøj i skuffen i morges og tog selv det hele på - inkl. strømpebukser! :o

Hun var simpelthen så sød i morges, hvilket jeg satte ekstra meget pris på lige præcis i dag. Måske hun i sandhed er et lille mirakel :wub

Hvor er hun god :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har for 2. gang i den her uge lige hentet en meget hostende Ronja i sin seng :(

Sidste gang fik hun en ordentlig klump slim op og hun faldt i søvn hos mig på sofaen. Den her gang er der ikke kommet noget op men det lyder voldsomt. Hun har fået dobbelt dosis astma medicin så håber det hjælper :unsure nu lægger hun i vores seng og falder forhåbentlig snart i søvn igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen herinde :balloons

De fleste af os begyndte også at kigge med lidt før 3 års dagen :)

Sikke stor Lise bliver :loveshower

Går hun i integreret institution?

Tak :loveshower

Nej hun går i privat vuggestue, men børnehaven hun starter i ligger lige ved siden af, så hun går tit forbi og de fleste børn fra vuggestuen, starter der. Hun har så også sin bedste veninde, som er fra samme mødregruppe, går på samme stue i vuggestuen, bor lige ved siden af os og går til gymnastik sammen en gang om ugen. De starter i børnehave samme dag på samme stue, så de får lov at følges ad. Det er så skønt og det gør at pigerne nu snakker rigtig meget om når de skal starte sammen i bh og de GLÆDER sig :loveshower

Velkommen herind :o :balloons

Tak Lone :loveshower

  

Jeg har for 2. gang i den her uge lige hentet en meget hostende Ronja i sin seng :(

Sidste gang fik hun en ordentlig klump slim op og hun faldt i søvn hos mig på sofaen. Den her gang er der ikke kommet noget op men det lyder voldsomt. Hun har fået dobbelt dosis astma medicin så håber det hjælper :unsure nu lægger hun i vores seng og falder forhåbentlig snart i søvn igen.

Åh nej, det lyder ikke rart :( :kram2 God bedring til hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, det lyder ikke rart :( :kram2 God bedring til hende!

Tak. Det er hendes ab der driller tror jeg men jeg overvejer meget om vi lige skal forbi en læge igen inden jul :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså :( :kram2 Det er sgu en lang sej omgang for jer. Håber Anna har holdt den gode stil og været sød idag.

Hun har været en perle i dag :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg måtte hente Ronja rigtig tidligt i bh i dag fordi hun skulle til lægen, så da jeg kom sad hun midt i frokosten. Hun havde heldigvis nået at spise og tog det rigtig pænt. Pædagogerne havde forberedt hende ;) Hun var også super dygtig hos lægen selvom de var en halv time forsinket og jeg sad med Liv der ikke var helt tilfreds fordi hun var træt og begyndte at blive sulten. Inde hos lægen sad Ronja også helt selv og lod lægen lytte, mens jeg sad ved siden af. Da vi kom ned fra lægen var der 33 min. til næste bus så vi valgte at gå hjem. Der er lidt over 2 km. og Ronja klarede det helt uden problemer. Vi fik snakket en masse om alle de tal der var på postkasserne og hun er bare blevet så super god til dem :) Så dejligt at have en stor pige :loveshower Nu står den på Frost, æblejuice og træstamme herhjemme som eftermiddagshygge :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var oppe og hente Theo i skovbørnehaven i dag. De har det bare så lækkert deroppe :super

Vi kom lige til frokost, så vi sad med til bords. Det var rigtig hyggeligt at se og opleve hans hverdag :) Vi havde et kort og nogle små æsker chokolade med til de voksne. Så nu er vi gået på juleferie og Theo var med ude at hente juletræ :jul3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hyggeligt at Ronja gerne vil hjælpe mig med at lægge på sofaen (lægger der pgs ondt i ryggen) for det betyder hun har puttet sig ved siden af mig med tv, dyne og tæppe :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har sovet til middag i 2 timer i dag :o Han har ellers ikke sovet til middag siden før efterårsferien. Nøj det var rart ^_^ Savner altså den gang han sov til middag.

Vi havde lagt os sammen alle 3 på en stor madras på gulvet i Theos værelse, fordi vi ville holde "afslapning", som de gør i børnehaven. Vi satte et lydbånd på, og da der var gået 10-15 min. så sov han :)

Tror vi skal indføre lidt afslapning hver dag i ferien. Ellers står den på vild leg dagen lang, og det orker vi altså ikke hele tiden ;)

Der er virkelig knald på den dreng

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg skoldkopperne ramte herhjemme.... Marlon klagede over hovedpine hele morgenen, og fik feber i løbet af formiddagen. Og her til aften synes jeg der begynder at komme små røde knopper i ansigtet på ham..... Så er spændt på hvordan det ser ud i morgen.

Når han nu ER syg, så må det altså gerne være skoldkopper.....

Eller skoldknopper, som han selv insisterer på de hedder :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg skoldkopperne ramte herhjemme.... Marlon klagede over hovedpine hele morgenen, og fik feber i løbet af formiddagen. Og her til aften synes jeg der begynder at komme små røde knopper i ansigtet på ham..... Så er spændt på hvordan det ser ud i morgen.

Når han nu ER syg, så må det altså gerne være skoldkopper.....

Eller skoldknopper, som han selv insisterer på de hedder :P

Erica har lige været igennem dem, nu venter vi bare på sårene falder af.

Jeg håber det værste er overstået inden juleaften, men det er det nok også, hvis han får dem i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.