MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Tror jeg bevæger mig lige så stille her ind. Gry bliver godt nok først 3 år i februar. Men syntes vi passet bedre ind her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tror jeg bevæger mig lige så stille her ind. Gry bliver godt nok først 3 år i februar. Men syntes vi passet bedre ind her :)

Velkommen i dette underforum :balloons

Vi andre kiggede også herinde noget tid før de 3 år :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg bevæger mig lige så stille her ind. Gry bliver godt nok først 3 år i februar. Men syntes vi passet bedre ind her :)

Det gjorde vi andre også stille og roligt :) velkommen herind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske har hun bare en off day, sådan kan vi andre jo også have det engang imellem. Og så er det bare møg koldt i dag... :)

Det kan godt være men jeg tror også det har været tv'et og mor var hjemme der har trukket. Nu har vi besluttet hun skal med ud i morgen og i hvert fald købe ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon til far:

"Jeg elsker mor, det er kærlighed"

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon til far:

"Jeg elsker mor, det er kærlighed"

:wub

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marlon til far:

"Jeg elsker mor, det er kærlighed"

:wub

Aaaaaw :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg bevæger mig lige så stille her ind. Gry bliver godt nok først 3 år i februar. Men syntes vi passet bedre ind her :)

Velkommen herinde :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Felix fødselsdagsgave i hus :) tænk at om under to måneder bliver min store dreng 4 år :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper også herind, Caroline bliver 3 år på fredag, kan slet ikke forstå at hun snart er 3. Hun har selv helt styr på hun snart har fødselsdag og at det betyder gaver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper også herind, Caroline bliver 3 år på fredag, kan slet ikke forstå at hun snart er 3. Hun har selv helt styr på hun snart har fødselsdag og at det betyder gaver.

Velkommen herind :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Felix fødselsdagsgave i hus :) tænk at om under to måneder bliver min store dreng 4 år :wub

Store dreng! :)

Hvad skal han have?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper også herind, Caroline bliver 3 år på fredag, kan slet ikke forstå at hun snart er 3. Hun har selv helt styr på hun snart har fødselsdag og at det betyder gaver.

Store pige :)

Velkommen herinde :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med flere herinde - velkommen alle sammen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Store dreng! :)

Hvad skal han have?

En cykel med hjelm. Han har kun haft løbecykel indtil nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror jeg bevæger mig lige så stille her ind. Gry bliver godt nok først 3 år i februar. Men syntes vi passet bedre ind her :)

  

Hopper også herind, Caroline bliver 3 år på fredag, kan slet ikke forstå at hun snart er 3. Hun har selv helt styr på hun snart har fødselsdag og at det betyder gaver.

Velkommen til begge to :loveshower

Jeg er også begyndt at "hænge ud" herinde, selvom Lise først bliver 3 til februar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til begge to :loveshower

Jeg er også begyndt at "hænge ud" herinde, selvom Lise først bliver 3 til februar.

Søde Mette er jo nødt til at være her inde sammen med dig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde Mette er jo nødt til at være her inde sammen med dig ;)

:kiss Nadia, jeg ville også savne dig

Og godt nytår alle sammen!! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Utroligt at M sover igennem alt det fyrværkeri :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja sov også gennem fyrværkeriet i år. Hun gik omkuld kl 22.30-23 som den første af de store børn og lige efter gik 2 mere omkuld. De to sidste gik ikke omkuld men holdt ud til henholdsvis kl 1 og 1.30 hvor de kørte hjem :o

Godt nytår alle sammen :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nytår her også :)

Filippa blev puttet næsten 22.30 og sov også gennem det hele. Det var heldigvis ikke slemt med høje lyde her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heller ingen problemer her. Theo kom i seng kl. 23, dog under store protester, fordi han havde det så sjovt.

Men han sov med det samme ;) Og han har sovet helt til kl. 9.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix blev lagt kl 22.30 på vores venners sofa. Han var blevet tilbudt en seng men ville hellere sove der. Han blev dog flyttet da han sov. Han og de 3 andre drenge sov med også fra det hele.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lise blev puttet kl 22 og sov som en sten så snart hun ramte puden :D Hun havde været ude og kaste knaldperler og set på fyrværkeri hele aftenen. Hun sov igennem alle bragene og vågnede først kl. 9.30 i morges! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her gik det også godt. Erica blev puttet ca kl 21:45 og sov ok hurtigt. Hun sov igennem larmen, men vågnede da vi gik i seng 03:30 og ville kun ligge ved mig (så intet nytårssex <_<)

De to andre drenge, på 4,5 og 7 år var oppe til kl 02:30!!! :blink Men de klarede det godt, selvom jeg nu synes det var alt for længe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.