MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Jeg har afleveret Anna i vuggestue for sidste gang :biglove

:o Hun bliver så stor, Susanne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Theo har lige haft besøg af en ven fra børnehaven :biglove

Der har virkelig været knald på, og de har leget så godt :)

Nu er forældrene meget trætte :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har lige haft besøg af en ven fra børnehaven :biglove

Der har virkelig været knald på, og de har leget så godt :)

Nu er forældrene meget trætte :D

Dejligt!

Havde vennen været hjemme ved jer før, og var forældrene med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt!

Havde vennen været hjemme ved jer før, og var forældrene med?

Sad faktisk og tænkte på, at jeg nu burde gå ind og svare i din tråd ;)

Theo har før haft en dreng fra vores ejendom med hjemme, men ham her er hans ven fra børnehaven og han havde ikke været her før. Det var drengens første legeaftale :)

Hans mor var, ligesom dig, også i tvivl om hvordan det skulle foregå. Vi sagde til hende, at hun både var velkommen til at være her og til at prøve at gå. Hun ville lige se an, om han blev ked af det og ellers ville hun prøve at gå.

De begyndte nærmest allerede at lege ude i opgangen, da han kom :D Hans mor var der i 10 minutter, hvor vi snakkede lidt, og børnene ænsede os slet ikke ;) Hun sagde farvel og 2 timer efter skrev vi til hende, at de var ved at være trætte ;) Så hentede hun, og drengen græd, da han skulle hjem, fordi han ville blive og lege :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sad faktisk og tænkte på, at jeg nu burde gå ind og svare i din tråd ;)

Theo har før haft en dreng fra vores ejendom med hjemme, men ham her er hans ven fra børnehaven og han havde ikke været her før. Det var drengens første legeaftale :)

Hans mor var, ligesom dig, også i tvivl om hvordan det skulle foregå. Vi sagde til hende, at hun både var velkommen til at være her og til at prøve at gå. Hun ville lige se an, om han blev ked af det og ellers ville hun prøve at gå.

De begyndte nærmest allerede at lege ude i opgangen, da han kom :D Hans mor var der i 10 minutter, hvor vi snakkede lidt, og børnene ænsede os slet ikke ;) Hun sagde farvel og 2 timer efter skrev vi til hende, at de var ved at være trætte ;) Så hentede hun, og drengen græd, da han skulle hjem, fordi han ville blive og lege :kuller

Lyder som en rigtig god løsning med lige at se an :)

Fedt det gik så godt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en rigtig god løsning med lige at se an :)

Fedt det gik så godt :yay

Ja, det fungerede rigtig godt :)

Og det var så fedt :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih! Det er SÅ frustrerende, at Anna er fuldt ud i stand til at mærke hvornår hun skal tisse og kan holde sig, hvis hun vil, men hun vil BARE IKKE gøre det andre steder end i bleen :prik I dag har vi sågar lokket med M&M peanuts, som hun er helt tosset med, men ikke engang det hjalp. Hvad skal vi gøre? :( 

 

Skal vi bare blive ved med at give hende ble på, når hun beder om det. Vi frygter jo, at hun pludselig helt nægter at gå uden ble. Skal vi satse på det kommer af sig selv, når hun starter i børnehave på mandag? 

 

:help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih! Det er SÅ frustrerende, at Anna er fuldt ud i stand til at mærke hvornår hun skal tisse og kan holde sig, hvis hun vil, men hun vil BARE IKKE gøre det andre steder end i bleen :prik I dag har vi sågar lokket med M&M peanuts, som hun er helt tosset med, men ikke engang det hjalp. Hvad skal vi gøre? :( 

 

Skal vi bare blive ved med at give hende ble på, når hun beder om det. Vi frygter jo, at hun pludselig helt nægter at gå uden ble. Skal vi satse på det kommer af sig selv, når hun starter i børnehave på mandag? 

 

:help

Jeg vil lade være med at presse hende og fjerne bleen når hun er helt klar. Det fungerede fint her. Det skal sikkert nok hjælpe når hun ser de andre gå på toilet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil lade være med at presse hende og fjerne bleen når hun er helt klar. Det fungerede fint her. Det skal sikkert nok hjælpe når hun ser de andre gå på toilet.

Men hvorfor filan har det så ikke hjulpet, at hendes allerbedste veninde i vuggestuen smed bleen i sommerferien? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke presse på. Det skal nok komme :kiss

Giv det et par måneder i børnehaven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvorfor filan har det så ikke hjulpet, at hendes allerbedste veninde i vuggestuen smed bleen i sommerferien? :unsure

I Felix bh hjalp det meget at når en sagde denne skulle på toilet fulgte en stor mængde med. Vi blev anbefalet buksebleer (troede ikke de ville bruge dem) så han kunne hive dem op mens han øvede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih! Det er SÅ frustrerende, at Anna er fuldt ud i stand til at mærke hvornår hun skal tisse og kan holde sig, hvis hun vil, men hun vil BARE IKKE gøre det andre steder end i bleen :prik I dag har vi sågar lokket med M&M peanuts, som hun er helt tosset med, men ikke engang det hjalp. Hvad skal vi gøre? :(

 

Skal vi bare blive ved med at give hende ble på, når hun beder om det. Vi frygter jo, at hun pludselig helt nægter at gå uden ble. Skal vi satse på det kommer af sig selv, når hun starter i børnehave på mandag? 

 

:help

Sådan var Maliva også.

Jeg kunne se og mærke at hun var klar til at smide bleen, men ikke turde slippe den. 

Så jeg gjorde det at jeg simpelthen gemte bleerne, og sagde at vi ikke havde flere. Så hun måtte gå på wc eller potte hvis hun skulle tisse.

Hun måtte det første stykke tid, godt få en ble på til at lave bummelum i, for det er lidt grænseoverskridende at gøre det på wc'et 1. gang.

Vi spurgte hver gang ved bummelum om hun ville på potte eller wc og en efter et par dage uden ble på - udover til nat og bummelum - sagde hun selv at hun gerne ville på wc.

 

Hun har været ble-fri siden. 

 

Inden da havde vi prøvet i 2-3 måneders tid at vi hver weekend tog bleen fra hende og så gav hende en på, når hun selv bad om det. Så lærte vi hendes krops vaner at kende samt hun blev tryg i at gå uden ble (og i bar røv :P ) - jo det gav et værre griseri, men jeg tror på at det gjorde Maliva tryg, når vi fyldt med glæde klappede og hoppede imens vi skreg "DU HAR TISSET UDEN BLE" :yay :yay - selvom det var på gulvet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix vandt et gavekort til Bilka på Billies lykkehjul. Han var dog lidt skuffet. Han ville gerne have haft appelsinjuice :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix vandt et gavekort til Bilka på Billies lykkehjul. Han var dog lidt skuffet. Han ville gerne have haft appelsinjuice :D

:D

Erica prøvede også, men vandt kun et æble ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix vandt et gavekort til Bilka på Billies lykkehjul. Han var dog lidt skuffet. Han ville gerne have haft appelsinjuice :D

Så må I ud og købe appelsinjuice for gavekort et :) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må I ud og købe appelsinjuice for gavekort et :) :D

Han købte Lego og er godt tilfreds :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han købte Lego og er godt tilfreds :)

Det er også altid en god ting :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astmatisk bronkitis hos Ronja igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astmatisk bronkitis hos Ronja igen :(

 

:( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astmatisk bronkitis hos Ronja igen :(

Øv :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Hun er jo ok men hoster bare meget og skal have maske med medicin 1-2 gange om dagen. Jeg ved jo medicinen hjælper men jeg synes det er træls vi skal slås med det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Hun er jo ok men hoster bare meget og skal have maske med medicin 1-2 gange om dagen. Jeg ved jo medicinen hjælper men jeg synes det er træls vi skal slås med det :(

Øv :kram

Her voksede Felix fra det for snart et år siden så håber Ronja gør det samme snart. Vi har dog brugt hans medicin mmår han har haft falsk strubehoste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram

Her voksede Felix fra det for snart et år siden så håber Ronja gør det samme snart. Vi har dog brugt hans medicin mmår han har haft falsk strubehoste.

 

Tak for kram :) 

 

Jeg havde også håbet hun var vokset fra det for sidste år var der ingenting, men i år er det desværre kommet tilbage. Forhåbentlig stopper det snart. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu klager Anna over ondt i maven igen :(

Og hun har altså fået Movicol både i går og i dag og havde en lorteble lige inden hun fik nattøj på. Gad vide om det er psykisk nu :unsure :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu klager Anna over ondt i maven igen :(

Og hun har altså fået Movicol både i går og i dag og havde en lorteble lige inden hun fik nattøj på. Gad vide om det er psykisk nu :unsure :(

Hvordan er det gået med hende i dag? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.