MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Erica har lige været igennem dem, nu venter vi bare på sårene falder af.

Jeg håber det værste er overstået inden juleaften, men det er det nok også, hvis han får dem i nat.

Ok, var hun hårdt ramt? Synes (stadig) det er noget så synd når de bliver syge..... Gid man kunne kurere dem med et trylleslag :)

Jeg håber også han når at få det lidt bedre inden juleaften, og at Charlie måske først får dem efter jul, hvis han er blevet smittet inden for de sidste par dage....

Men nå.... Nu må vi jo lige se om det udvikler sig, eller hvad det bliver til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ok, var hun hårdt ramt? Synes (stadig) det er noget så synd når de bliver syge..... Gid man kunne kurere dem med et trylleslag :)

Jeg håber også han når at få det lidt bedre inden juleaften, og at Charlie måske først får dem efter jul, hvis han er blevet smittet inden for de sidste par dage....

Men nå.... Nu må vi jo lige se om det udvikler sig, eller hvad det bliver til...

Hun havde mange (over 300, nok nærmere 400) men hun tog det pænt. Hun havde ikke særlig meget feber, var vågen to timer to nætter streg og så kløede de, men kun i et døgns tid. Så i forhold til hvad jeg havde frygtet, så synes jeg ikke det var slemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis skoldkopperne klør meget kan jeg anbefale en spray fra a derma og en halv alnok inden sengetid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep den der spray fra A Derma kan jeg skrive under på :super

Theo havde også vildt mange, men vi havde faktisk kun 1-2 nætter, hvor det var slemt. Ellers klarede han det rigtig fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger :kiss

Er godt nok spændt på om der er kommet "reelle" skoldkopper i morgen.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak piger :kiss

Er godt nok spændt på om der er kommet "reelle" skoldkopper i morgen.....

Blev det til skoldkopper? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja fravælger godt nok sin far :( hun vågnede i dag ca 6.30 og ville gerne ned i stedet for med ind i vores seng. Jeg siger "ok så vækker jeg lige far så han kan gå med ned". Det ville hun ikke. Hun ville kun have mig med ned. Jeg ville gerne hvile for Liv sov stadig. Det viser sig så hun er sulten så ender faktisk med at hente en banan og tabletten og så ind i vores seng alligevel.

Det irriterer/ærgerligt/gør mig ked af det at hun fravælger Jonas sådan og hun ikke bare vil med ham ned :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja fravælger godt nok sin far :( hun vågnede i dag ca 6.30 og ville gerne ned i stedet for med ind i vores seng. Jeg siger "ok så vækker jeg lige far så han kan gå med ned". Det ville hun ikke. Hun ville kun have mig med ned. Jeg ville gerne hvile for Liv sov stadig. Det viser sig så hun er sulten så ender faktisk med at hente en banan og tabletten og så ind i vores seng alligevel.

Det irriterer/ærgerligt/gør mig ked af det at hun fravælger Jonas sådan og hun ikke bare vil med ham ned :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix savner sin far der er på arbejde i dag. Godt han skal op og lege med fætter Marius senere så tænker han på noget andet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Tak. Det er virkelig slemt i øjeblikket og jeg/vi ved ikke hvad vi skal gøre :unsure

Jeg fik heldigvis næsten to timer i soveværelset alene mens Liv sov og Jonas tog Ronja, men det havde krævet en del at holde hende nedenunder så hun lå og så film på sofaen med dyne og sutter da jeg kom ned. Egentlig ok bortset fra sutterne <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix savner sin far der er på arbejde i dag. Godt han skal op og lege med fætter Marius senere så tænker han på noget andet ;)

Godt han kan blive lidt distraheret lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev det til skoldkopper? :)

 

 

Hmm... Nej altså, der er stadig ikke knopper, og han har været feberfri hele dagen, så det ender nok med at det bare var en eller anden virus....

 

Tak fordi du spørger :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Nej altså, der er stadig ikke knopper, og han har været feberfri hele dagen, så det ender nok med at det bare var en eller anden virus....

 

Tak fordi du spørger :kiss

 

Dejligt I slipper for sygdom i julen selvom det jo kunne være rart at få dem overstået :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja fik en lur på en time fra 16.45-17.45. Ikke super optimalt så nu er vi spændt på hvornår hun falder i søvn i aften <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa er begyndt at vågne en del gange om natten. "Heldigvis" har jeg kun hørt en gang eller to i nat, men far har været derinde 5 gange. Mon det er en lille reaktion på Leonoras ankomst eller en tilfældighed?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nået til gaverne og Filippa løber rundt og synger "vi skal pakke gaver op". Mor kommer ned efter at have ammet lillesøster og Filippa siger: " mor, jeg har den bedste julegave til dig! En kæmpe krammer!" Og så rækker armene ud mod mor.

Mor: :boo (på den gode måde) :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nået til gaverne og Filippa løber rundt og synger "vi skal pakke gaver op". Mor kommer ned efter at have ammet lillesøster og Filippa siger: " mor, jeg har den bedste julegave til dig! En kæmpe krammer!" Og så rækker armene ud mod mor.

Mor: :boo (på den gode måde) :loveshower

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er nået til gaverne og Filippa løber rundt og synger "vi skal pakke gaver op". Mor kommer ned efter at have ammet lillesøster og Filippa siger: " mor, jeg har den bedste julegave til dig! En kæmpe krammer!" Og så rækker armene ud mod mor.

Mor: :boo (på den gode måde) :loveshower

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nui, vi har hygget i dag :biglove

Filippa sov til kl 9 (fra kl 22). Far og Filippa var ude i sneen i 1,5 time og vi har hygget med at samle telt, spise ris a la mande til frokost (efter rugbrødsmad), samle Sylvanian-supermarked og nu se "Klokkeblomst og Feernes hemmelighed".

Jeg elsker min store pige så højt :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nui, vi har hygget i dag :biglove

Filippa sov til kl 9 (fra kl 22). Far og Filippa var ude i sneen i 1,5 time og vi har hygget med at samle telt, spise ris a la mande til frokost (efter rugbrødsmad), samle Sylvanian-supermarked og nu se "Klokkeblomst og Feernes hemmelighed".

Jeg elsker min store pige så højt :kuller

Skønt :biglove

Det lyder meget som vores dag :) Theo sov til næsten 10 :o (fra kl. 23) og han var bare glad, da han vågnede. Han kom ud til mig i køkkenet og sagde: "årh mor se. Sne!" :kuller

Vi har også kælket, set film og spillet nogle af de brætspil, som Theo fik i julegave. Super dejlig dag! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som dejlig hyggedag i har haft :)

Her sov Ronja til kl 11 men hun faldt også først i seng omkring kl 1.30 :o hun ville ikke overgive sig hos min onkel og tante så hun faldt først i søvn herhjemme.

Vi har også bare hygget med tv'et, pakket de sidste par gaver op og ellers hygget med gaverne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en dejlig jul I har haft allesammen :)

Her er vi lige kommet hjem idag efter en uge hos svigerforældrene. Lise har haft skoldkopper (eller koldbotter, som hun kalder dem :lol) hele ugen, men humøret har været fint og hun har ikke været synderligt mærket. Hun havde så også kun ca. 30 stykker i alt fordelt rundt på kroppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix har sovet til nu. Det ligner ham ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare ikke kunne få Ronja med ud af huset i dag :( Hun har hverken ville med ud at kælke, ud at købe ind eller med ud at købe fyrværkeri med Jonas. I morgen tror jeg vi siger hun skal med ud for det nytter ikke noget at være inde hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har bare ikke kunne få Ronja med ud af huset i dag :( Hun har hverken ville med ud at kælke, ud at købe ind eller med ud at købe fyrværkeri med Jonas. I morgen tror jeg vi siger hun skal med ud for det nytter ikke noget at være inde hele tiden.

Måske har hun bare en off day, sådan kan vi andre jo også have det engang imellem. Og så er det bare møg koldt i dag... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.