MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Næh... :(

Hvordan går det med Anna? :unsure :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan går det med Anna? :unsure :kram2

:ditto :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med Anna? :unsure :kram2

 

 

:ditto :kram

 

I er søde, er I! :kiss

 

Det går fint. Jeg var totalt ninja-hurtig i morges: Anna stoppede op og sagde:" nu tisser jeg" og da jeg ved hendes morgentissetår normalt er meget stor, så løb jeg hen, hev bukserne ned, åbnede bleen i den ene side og nåede at få præcis nok tis til at fylde det lille rør. Så var det ligesom gjort! :yay

 

Hun fik en smoothie til morgenmad hvorvi vi rørte ½ brev voksen-Movicol - det drak hun uden at opdage det. Den anden halvdel af det brev var lige knap en dl og den sagde vi til hende hun skulle drikke, for det var medicin. Vi har leget læge SÅ mange gange og hun ved godt hvad medicin er. Voksen-Movicol smager ikke særlig godt, men jeg synes sgu hun var tapper og selvom det tog næsten en time, så drak hun det. Hun spiste også en masse rosiner og figenstang imens ;)

 

Jeg løb en tur inden Søren kørte på arbejde (det var godt nok tiltrængt!) og da jeg havde været i bad, drak jeg en kop kaffe og Anna fik lidt koldskål (med Movicol). Så kørte vi til Herlev med urinprøven. Den var fin - hun kunne mest af alt se, at Anna ikke havde fået så meget mad. Surprise <_< Så kørte vi på apoteket for at hente Movicol Junior (hvorfor f**** var der ingen på Herlev der liiiige fortalte mig, at den eneste forskel på alm. og Junior er, at Junior er smagsneutral :prik) og derefter på legeplads i en ½ times tid, hvor jeg sørgede for hun fik løbet lidt.

 

Hjem til frokost - hun spiste meget lidt rugbrød (jeg tilbød både smoothie og koldskål, men hun bad om rugbrød :blink), men hun drak et glas mælk med et belt brev Movicol Junior uden at opdage det. Hun sjatspiste et par kiks, flere rosiner/figenstang og drak vand med mere Movicol.

 

Jeg puttede til lur og hun sov 5 kvarter. Hun var MEGA sur, da hun vågnede, men havde ikke ondt  maven. Vi kom lige ud på den anden side af surheden, og så kørte vi til Lyngby, hvor vi hyggede os med besøg i Tiger og leg på rulletrappe i Lyngby Storcenter. 

 

I formiddags var der en enkelt bonusble, men det var ikke ret meget og det bar præg af, at systemet er i stykker. Der er ikke kommet mere i dag, men Movicolen skal lige have lov til at virke og det vi gør, er helt sikkert løsningen på mavekramperne!

 

Hun har vist lidt svært ved at falde i søvn i dag, men hun har det helt sikkert bedre og jeg er glad for jeg tog en dag hjemme, selvom hun jo nok godt kunne have været i vuggestue :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde, er I! :kiss

 

Det går fint. Jeg var totalt ninja-hurtig i morges: Anna stoppede op og sagde:" nu tisser jeg" og da jeg ved hendes morgentissetår normalt er meget stor, så løb jeg hen, hev bukserne ned, åbnede bleen i den ene side og nåede at få præcis nok tis til at fylde det lille rør. Så var det ligesom gjort! :yay

 

Hun fik en smoothie til morgenmad hvorvi vi rørte ½ brev voksen-Movicol - det drak hun uden at opdage det. Den anden halvdel af det brev var lige knap en dl og den sagde vi til hende hun skulle drikke, for det var medicin. Vi har leget læge SÅ mange gange og hun ved godt hvad medicin er. Voksen-Movicol smager ikke særlig godt, men jeg synes sgu hun var tapper og selvom det tog næsten en time, så drak hun det. Hun spiste også en masse rosiner og figenstang imens ;)

 

Jeg løb en tur inden Søren kørte på arbejde (det var godt nok tiltrængt!) og da jeg havde været i bad, drak jeg en kop kaffe og Anna fik lidt koldskål (med Movicol). Så kørte vi til Herlev med urinprøven. Den var fin - hun kunne mest af alt se, at Anna ikke havde fået så meget mad. Surprise <_< Så kørte vi på apoteket for at hente Movicol Junior (hvorfor f**** var der ingen på Herlev der liiiige fortalte mig, at den eneste forskel på alm. og Junior er, at Junior er smagsneutral :prik) og derefter på legeplads i en ½ times tid, hvor jeg sørgede for hun fik løbet lidt.

 

Hjem til frokost - hun spiste meget lidt rugbrød (jeg tilbød både smoothie og koldskål, men hun bad om rugbrød :blink), men hun drak et glas mælk med et belt brev Movicol Junior uden at opdage det. Hun sjatspiste et par kiks, flere rosiner/figenstang og drak vand med mere Movicol.

 

Jeg puttede til lur og hun sov 5 kvarter. Hun var MEGA sur, da hun vågnede, men havde ikke ondt  maven. Vi kom lige ud på den anden side af surheden, og så kørte vi til Lyngby, hvor vi hyggede os med besøg i Tiger og leg på rulletrappe i Lyngby Storcenter. 

 

I formiddags var der en enkelt bonusble, men det var ikke ret meget og det bar præg af, at systemet er i stykker. Der er ikke kommet mere i dag, men Movicolen skal lige have lov til at virke og det vi gør, er helt sikkert løsningen på mavekramperne!

 

Hun har vist lidt svært ved at falde i søvn i dag, men hun har det helt sikkert bedre og jeg er glad for jeg tog en dag hjemme, selvom hun jo nok godt kunne have været i vuggestue :rolleyes

 

Godt det går fremad :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja havde sin første legedate i dag hvor Filippa skulle med hjem fra børnehave. De havde glædet sig rigtig meget begge to kunne jeg høre da jeg kom til børnehaven for de havde fortalt igen og igen at Filippa skulle med Ronja hjem, de skulle med bussen, lege og at Rikke og Ronnie skulle komme spise spaghetti og kødsauce :D 

 

Det gik også rigtig fint og de hyggede sig, men Ronja var brugt til sidst for hun havde ikke sovet middaglur, så der var lige et par sammensmeltninger. Hun gik også omkuld stort set lige efter Filippa var taget afsted :) Men det kan helt sikkert godt lade sig gøre igen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja havde sin første legedate i dag hvor Filippa skulle med hjem fra børnehave. De havde glædet sig rigtig meget begge to kunne jeg høre da jeg kom til børnehaven for de havde fortalt igen og igen at Filippa skulle med Ronja hjem, de skulle med bussen, lege og at Rikke og Ronnie skulle komme spise spaghetti og kødsauce :D

Det gik også rigtig fint og de hyggede sig, men Ronja var brugt til sidst for hun havde ikke sovet middaglur, så der var lige et par sammensmeltninger. Hun gik også omkuld stort set lige efter Filippa var taget afsted :) Men det kan helt sikkert godt lade sig gøre igen :)

Hvor er det hyggeligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ybab1zm.jpg

LgLVD3B.jpg

Maliva :wub

Billede taget af et billede. Derfor kvaliteten er lav.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde, er I! :kiss

 

Det går fint. Jeg var totalt ninja-hurtig i morges: Anna stoppede op og sagde:" nu tisser jeg" og da jeg ved hendes morgentissetår normalt er meget stor, så løb jeg hen, hev bukserne ned, åbnede bleen i den ene side og nåede at få præcis nok tis til at fylde det lille rør. Så var det ligesom gjort! :yay

 

Hun fik en smoothie til morgenmad hvorvi vi rørte ½ brev voksen-Movicol - det drak hun uden at opdage det. Den anden halvdel af det brev var lige knap en dl og den sagde vi til hende hun skulle drikke, for det var medicin. Vi har leget læge SÅ mange gange og hun ved godt hvad medicin er. Voksen-Movicol smager ikke særlig godt, men jeg synes sgu hun var tapper og selvom det tog næsten en time, så drak hun det. Hun spiste også en masse rosiner og figenstang imens ;)

 

Jeg løb en tur inden Søren kørte på arbejde (det var godt nok tiltrængt!) og da jeg havde været i bad, drak jeg en kop kaffe og Anna fik lidt koldskål (med Movicol). Så kørte vi til Herlev med urinprøven. Den var fin - hun kunne mest af alt se, at Anna ikke havde fået så meget mad. Surprise <_< Så kørte vi på apoteket for at hente Movicol Junior (hvorfor f**** var der ingen på Herlev der liiiige fortalte mig, at den eneste forskel på alm. og Junior er, at Junior er smagsneutral :prik) og derefter på legeplads i en ½ times tid, hvor jeg sørgede for hun fik løbet lidt.

 

Hjem til frokost - hun spiste meget lidt rugbrød (jeg tilbød både smoothie og koldskål, men hun bad om rugbrød :blink), men hun drak et glas mælk med et belt brev Movicol Junior uden at opdage det. Hun sjatspiste et par kiks, flere rosiner/figenstang og drak vand med mere Movicol.

 

Jeg puttede til lur og hun sov 5 kvarter. Hun var MEGA sur, da hun vågnede, men havde ikke ondt  maven. Vi kom lige ud på den anden side af surheden, og så kørte vi til Lyngby, hvor vi hyggede os med besøg i Tiger og leg på rulletrappe i Lyngby Storcenter. 

 

I formiddags var der en enkelt bonusble, men det var ikke ret meget og det bar præg af, at systemet er i stykker. Der er ikke kommet mere i dag, men Movicolen skal lige have lov til at virke og det vi gør, er helt sikkert løsningen på mavekramperne!

 

Hun har vist lidt svært ved at falde i søvn i dag, men hun har det helt sikkert bedre og jeg er glad for jeg tog en dag hjemme, selvom hun jo nok godt kunne have været i vuggestue :rolleyes

 

:glad for fremgang! Håber al den Movicol hjælper på Annas stakkels mave.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja havde sin første legedate i dag hvor Filippa skulle med hjem fra børnehave. De havde glædet sig rigtig meget begge to kunne jeg høre da jeg kom til børnehaven for de havde fortalt igen og igen at Filippa skulle med Ronja hjem, de skulle med bussen, lege og at Rikke og Ronnie skulle komme spise spaghetti og kødsauce :D

 

Det gik også rigtig fint og de hyggede sig, men Ronja var brugt til sidst for hun havde ikke sovet middaglur, så der var lige et par sammensmeltninger. Hun gik også omkuld stort set lige efter Filippa var taget afsted :) Men det kan helt sikkert godt lade sig gøre igen :)

 

:super :kram2 Må se om vi kan gøre gengæld inden lillesøster kommer - ellers i det nye år! Vi syntes også, at det var hyggeligt :)

 

Filippa var også TRÆT! Smågræd hjem i bilen, fordi far skulle cykle :rolleyes Og sov på ingen tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ybab1zm.jpg

LgLVD3B.jpg

Maliva :wub

Billede taget af et billede. Derfor kvaliteten er lav.

 

Hun ligner en skøn gavtyv :)

 

Fantastisk smil/grin på det første billede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ligner en skøn gavtyv :)

 

Fantastisk smil/grin på det første billede.

Det er hun også! Smilet kommer af at hun havde lært at sige "prutskid" af fotografen :P 

Du kan vel jævnt forestille dig, at det har været en sjov tid for os forældre efter billederne blev taget  :rolleyes

Jeg blev lidt skuffet over lyset på billederne - det er svært at se her, men de er meget mørke - men udtrykket.. Udtrykket er jeg vild med og det kan ikke tages om, så de bliver :D 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun blevet stor, Taz! Jeg kunne næsten ikke kende hende! :blink Men skøn, det er hun.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun blevet stor, Taz! Jeg kunne næsten ikke kende hende! :blink Men skøn, det er hun.

De vokser jo, sådan nogen :D Men ja, da jeg så billederne, blev jeg også helt "wow! Sikke en stor pige jeg har mig" - og tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix og jeg har spist nede i børnehaven i dag sammen med nogle af de andre børn og forældre. Alle havde en ret med og så var der tag selv bord. Det fungerede super godt var rigtig hyggeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix og jeg har spist nede i børnehaven i dag sammen med nogle af de andre børn og forældre. Alle havde en ret med og så var der tag selv bord. Det fungerede super godt var rigtig hyggeligt.

 

hvor lyder det hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er virkelig interesseret i tissemænd og tissekoner for tiden :D

Han undrer sig meget over hvorfor piger har tissekoner og ikke tissemænd.

Hvad svarer man lige? Hvorfor har vi ikke tissemænd? :help :Lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo er virkelig interesseret i tissemænd og tissekoner for tiden :D

Han undrer sig meget over hvorfor piger har tissekoner og ikke tissemænd.

Hvad svarer man lige? Hvorfor har vi ikke tissemænd? :help :Lolhit

Den fase har Anna været i. "Sådan er det bare" er svaret herhjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den fase har Anna været i. "Sådan er det bare" er svaret herhjemme ;)

Det er også præcis den sætning jeg bruger :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Anna ondt i maven igen :(

Og Søren er mandesyg. Og jeg har kun sove 5,5 time i nat.

Just shoot me! (jeg mangler koden til den smiley der skyder!) :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har Anna ondt i maven igen :(

Og Søren er mandesyg. Og jeg har kun sove 5,5 time i nat.

Just shoot me! (jeg mangler koden til den smiley der skyder!) :prik

Ej altså <_< Håber du får en god nats søvn.

Giver I hende stadig movicol? Theo havde en meget lang periode med hård mave. Lægen sagde, at vi bare skulle blive ved med at give ham movicol.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej altså <_< Håber du får en god nats søvn.

Giver I hende stadig movicol? Theo havde en meget lang periode med hård mave. Lægen sagde, at vi bare skulle blive ved med at give ham movicol.

:kram

Vi har ikke givet noget de sidste to dage, fordi hun lavede en ble i tirsdags, der var ret blød. Det var helt sikkert en fejl :( Vi lå lige blive ved med at give hende lidt hver dag i en periode.

Hun sover nu. Så hun vågner sikkert kl. 05 igen i morgen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke givet noget de sidste to dage, fordi hun lavede en ble i tirsdags, der var ret blød. Det var helt sikkert en fejl :( Vi lå lige blive ved med at give hende lidt hver dag i en periode.

Hun sover nu. Så hun vågner sikkert kl. 05 igen i morgen <_<

Jeg har fået at vide at man skal trappe ud af det og så fx gå ned til et halvt brev i nogle dage.

Håber hun sover længere end 5 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået at vide at man skal trappe ud af det og så fx gå ned til et halvt brev i nogle dage.

Håber hun sover længere end 5 <_<

Hun sov til kl. 06, så det var ok.

Og startede med at bunde 1dl koldskål med Movicol og lidt senere spise havregrød med Movicol, og der er figenstænger til frokost, så vi satser på fremgang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har afleveret Anna i vuggestue for sidste gang :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har afleveret Anna i vuggestue for sidste gang :biglove

Store pige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.