MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Ronja har klaret sig med undertrøjer og lidt ekstra tykke trøjer. Nogen gange har hun haft en langærmet bluse på med en t-shirt udover i stedet, så det har været lidt varmere.

:ditto

Desuden så bevæger de sig jo mere nu hvor de er blevet større. Så jeg tror ikke der er problemer med at holde varmen indendøre. Og når han skal ud til vinter, så får han en fleece under sin flyverdragt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Anna drømmer helt vildt og det lyder aldeles ikke som en rar drøm :(

Nårh :( Kan du ikke lægge en beroligende hånd på hende eller sådan noget? Måske kan det give hende tryghed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har klaret sig med undertrøjer og lidt ekstra tykke trøjer. Nogen gange har hun haft en langærmet bluse på med en t-shirt udover i stedet, så det har været lidt varmere.

Altså bare en undertrøje og en langærmet? Det giver sikkert sig selv når det bliver vinter, men min amme hjerne kan slet ikke regne det ud :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså bare en undertrøje og en langærmet? Det giver sikkert sig selv når det bliver vinter, men min amme hjerne kan slet ikke regne det ud :p

Ja :) Og når det er rigtig koldt, så en tykkere trøje i strik fx. i stedet for en almindelig bluse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :) Og når det er rigtig koldt, så en tykkere trøje i strik fx. i stedet for en almindelig bluse.

Lige netop :)

Ronja har forresten også nogle hættetrøjer hun får udover hvis det er en lidt tyndere bluse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må vist på efterårs shopping snart :p

Dicte kravlede selv op i barnevognen og ville ud og sove her til morgen. Det gør hun aldrig! Jeg har det dårligt med hun nu er sendt afsted, men Villa skal på sygehuset til høreprøve idag, så der var ikke rigtig noget valg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja er bare begyndt at have så mange uheld med at tisse i bukserne :( Det har gået rigtig godt, men i går havde hun 2 sæt tøj med hjem, havde et uheld i bilen så vi har måtte vaske autostol og et mindre uheld senere på aftenen. Her til morgen startede vi også dagen i bh med et uheld. Så i stedet for to sæt skiftetøj har hun nu kun et sæt dernede <_<

Til gengæld er hun begyndt at lave stort på toilettet hvilket hun ikke rigtig har ville før...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo har også lige haft en tilbagegang, hvor han er begyndt at tisse i bukserne i bh. Men det er vist meget normalt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har også været inde i en dårlig periode, med uheld ca 4 gange om ugen - alle i bh. Derudover tissede hun ofte om natten.

 

Men nu er hun inde i en god periode, hvor der højst er 1 uheld om ugen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er egentlig lidt rart at høre at det åbenbart er normalt med lidt tilbagegang :) det skal jo nok komme helt op et tidspunkt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sidder lige og hygger med at se lidt fjernsyn og Ronja har for engang skyld ikke sine sutter. Til gengæld lå hun så med sin fingre i munden <_< ikke særlig fedt hvis hun begynder at bruge finger i stedet for sut når vi tager den fra hende på et tidspunkt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi sidder lige og hygger med at se lidt fjernsyn og Ronja har for engang skyld ikke sine sutter. Til gengæld lå hun så med sin fingre i munden <_< ikke særlig fedt hvis hun begynder at bruge finger i stedet for sut når vi tager den fra hende på et tidspunkt :unsure

Tror det har noget med alderen at gøre. Felix gør det stadig i perioder men slet ikke slemt. Den første vinter havde vi store problemer med at han ville spise kanten af jakke/flyverdragt. Det er ovre. Når han sover er det uden fingre eller lignende og han har nu også sagt farvel til sin klud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tasken pakket til Felix. Mormor og morfar har ønsket at gå Felix op på weekend så det skal de da have lov til. Han bliver hentet i morgen formiddag og så ser vi ham igen søndag engang. Nørj jeg kommer til at savne min bandit men så kan vi da få lagt gulv i køkken og bad i fred og ro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er tasken pakket til Felix. Mormor og morfar har ønsket at gå Felix op på weekend så det skal de da have lov til. Han bliver hentet i morgen formiddag og så ser vi ham igen søndag engang. Nørj jeg kommer til at savne min bandit men så kan vi da få lagt gulv i køkken og bad i fred og ro :)

Det lyder skønt :) Håber I både får ordnet praktisk og hygget om hinanden.

Jeg har det altid på samme måde, når Filippa er på besøg hos bedsteforældre. Totalt splittet! Men det er nu dejligt at savne lidt og at vide både barn og bedsteforældre nyder hinanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det har noget med alderen at gøre. Felix gør det stadig i perioder men slet ikke slemt. Den første vinter havde vi store problemer med at han ville spise kanten af jakke/flyverdragt. Det er ovre. Når han sover er det uden fingre eller lignende og han har nu også sagt farvel til sin klud.

Jeg håber du har ret for det er svært at få fingeren væk igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna og jeg gik på fortovet og har følgende samtale:

A: Man må ikke gå på vejen

S: Nej, man skal gå på fortovet

A: Ja, for på vejen kører bilerne

S: Ja.

A: Så passer du på mig

S: Det gør jeg nemlig

A: Hvis jeg går ud på vejen, bliver jeg kørt over af en bil. Og så har du ikke nogen Anna mere.

S: Så ville jeg godt nok blive ked af det.

A: Så må du købe en ny Anna :D

S: Åh nej, jeg vil ikke have en ny Anna. Der findes kun een Anna og det er dig!

A: Ja 

 

:blink :D :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna og jeg gik på fortovet og har følgende samtale:

A: Man må ikke gå på vejen

S: Nej, man skal gå på fortovet

A: Ja, for på vejen kører bilerne

S: Ja.

A: Så passer du på mig

S: Det gør jeg nemlig

A: Hvis jeg går ud på vejen, bliver jeg kørt over af en bil. Og så har du ikke nogen Anna mere.

S: Så ville jeg godt nok blive ked af det.

A: Så må du købe en ny Anna :D

S: Åh nej, jeg vil ikke have en ny Anna. Der findes kun een Anna og det er dig!

A: Ja

:blink :D :biglove

Årh :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna og jeg gik på fortovet og har følgende samtale:

A: Man må ikke gå på vejen

S: Nej, man skal gå på fortovet

A: Ja, for på vejen kører bilerne

S: Ja.

A: Så passer du på mig

S: Det gør jeg nemlig

A: Hvis jeg går ud på vejen, bliver jeg kørt over af en bil. Og så har du ikke nogen Anna mere.

S: Så ville jeg godt nok blive ked af det.

A: Så må du købe en ny Anna :D

S: Åh nej, jeg vil ikke have en ny Anna. Der findes kun een Anna og det er dig!

A: Ja

:blink :D :biglove

Årh :biglove Hvor er I søde at høre på, begge to :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna og jeg gik på fortovet og har følgende samtale:

A: Man må ikke gå på vejen

S: Nej, man skal gå på fortovet

A: Ja, for på vejen kører bilerne

S: Ja.

A: Så passer du på mig

S: Det gør jeg nemlig

A: Hvis jeg går ud på vejen, bliver jeg kørt over af en bil. Og så har du ikke nogen Anna mere.

S: Så ville jeg godt nok blive ked af det.

A: Så må du købe en ny Anna :D

S: Åh nej, jeg vil ikke have en ny Anna. Der findes kun een Anna og det er dig!

A: Ja 

 

:blink :D :biglove

 

:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Anna og jeg gik på fortovet og har følgende samtale:

A: Man må ikke gå på vejen

S: Nej, man skal gå på fortovet

A: Ja, for på vejen kører bilerne

S: Ja.

A: Så passer du på mig

S: Det gør jeg nemlig

A: Hvis jeg går ud på vejen, bliver jeg kørt over af en bil. Og så har du ikke nogen Anna mere.

S: Så ville jeg godt nok blive ked af det.

A: Så må du købe en ny Anna :D

S: Åh nej, jeg vil ikke have en ny Anna. Der findes kun een Anna og det er dig!

A: Ja

:blink :D :biglove

Hvor sødt :biglove men utroligt at hun har den med at blive kørt over og købe en ny :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja fik sig lige et sent bad lige inden sengetid fordi hun fik tisset i bukserne igen :( desværre var det på stuegulvet denne gang så det blev også lige vasket <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun sød Susanne :wub

Og Felixmor, nyd weekenden :) lidt ro inden baby kommer bliver rart for dig/jer, selv om der skal laves praktiske ting

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder skønt :) Håber I både får ordnet praktisk og hygget om hinanden.

Jeg har det altid på samme måde, når Filippa er på besøg hos bedsteforældre. Totalt splittet! Men det er nu dejligt at savne lidt og at vide både barn og bedsteforældre nyder hinanden :)

:ditto sådan har jeg det også! Jeg savner hende helt vildt, tilgengæld er et god forhold med bedsteforældrene guld værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja fik sig lige et sent bad lige inden sengetid fordi hun fik tisset i bukserne igen :( desværre var det på stuegulvet denne gang så det blev også lige vasket <_<

Vi har vasket gulv på den konto flere gange <_< og sofa og sengetøj <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har vasket gulv på den konto flere gange <_< og sofa og sengetøj <_<

også her <_< I går måtte vi også lige have autostolen ind en tur <_< temmelig besværligt at skulle nå at vaske, tørre og samle på en nat/morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.