MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

3. dag i børnehaven uden uheld :yay

Sejt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så godt et sovehjerte har Felix aldrig haft. Han begynder til gengæld at løbe når han bliver træt for at holde sig vågen.

Det gør Dicte også. Så løber hun bare rundt om spisebordet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en dreng, der gik i seng for 10 min. siden :blink

Det er altså hårdt at undvære luren i børnehaven :)

Bare det så ikke er morgen alt for tidligt... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en dreng, der gik i seng for 10 min. siden :blink

 

Det er altså hårdt at undvære luren i børnehaven :)

  

Haha, vildt.

Leo har også dage hvor han falder i søvn på sofaen. Og sover til næste morgen. Det er vildt, det er så hårdt at gå i bh :D

Wauw! Så hårdt er det ikke for Filippa ;) Men hun har nu sjældent gjort det der med at falde i søvn lige pludselig.

Håber drengene sover til det er morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige brug for jeres mening. Vi har arvet/lånt noget tøj og der var denne kjole og leggings i. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes lidt den minder mig om en natkjole. Men det er det vel ikke, når der er leggings til? Er det fordi jeg ikke kender Hollys så godt? :chin:

Hvad synes I?

Den er lyselilla med sølv-blomster.

MC8NANg.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes kjolen er fin, men personligt ville jeg aldrig putte leggins med samme print under ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige brug for jeres mening. Vi har arvet/lånt noget tøj og der var denne kjole og leggings i. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg synes lidt den minder mig om en natkjole. Men det er det vel ikke, når der er leggings til? Er det fordi jeg ikke kender Hollys så godt? :chin:

Hvad synes I?

Den er lyselilla med sølv-blomster.MC8NANg.jpg

tænkte også lige nattøj da jeg fik øje på billedet. Men har ikke noget godt bud, da jeg jo ikke er 100 meter mester i pigetøj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes kjolen er fin, men personligt ville jeg aldrig putte leggins med samme print under ;)

Det kan også blive for meget, synes jeg, men leggings vil være fine til cowboy-nederdel :)

Du tænker altså kjole til om dagen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænkte også lige nattøj da jeg fik øje på billedet. Men har ikke noget godt bud, da jeg jo ikke er 100 meter mester i pigetøj ;)

Og du tænker nattøj :D

Flere bud må på banen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og du tænker nattøj :D

Flere bud må på banen ;)

Husk nu jeg er en drengemor :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker umiddelbart nattøj. Men hvis du kan lide det, kan det da sagtens bruges. Jeg ville dog nok også skille det ad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tænkte også lige nattøj da jeg fik øje på billedet. Men har ikke noget godt bud, da jeg jo ikke er 100 meter mester i pigetøj ;)

:ditto

Samme her :D

Meeen jeg tror nu ikke at det er en natkjole, selvom den ligner lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo sov fra 17.50-5.50 = 12 timer

Det synes jeg nu er helt fair :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto

Samme her :D

Meeen jeg tror nu ikke at det er en natkjole, selvom den ligner lidt :)

:ditto

Jeg tror det er en kjole. Syntes meget af Hollys tøj er til at være i tvivl om :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men øv at han hver morgen siger, at han ikke vil lege med nogen i børnehaven :(

Hvor meget info får I om børnenes dag, når I henter? I vuggestuen fik vi alt muligt at vide, men hos pædagogerne i børnehaven skal vi trække det ud af dem <_<

Os: "Har han haft en god dag?"

Dem: "Ja"

Os: "Har han leget med nogen?"

Dem: "Ja Sofia"

Os: "Nå hvad har de lavet?"

Dem: "Rutsjet"

Der bliver sådan svaret rimelig kort og kun på præcis det vi spørger om. Det er ikke fordi jeg forventer en hel redegørelse for hans dag, men det kunne da være hyggeligt, hvis det var en lille dialog og ikke en afhøring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Dicte blev så ked af det da jeg afleverede hende :( vi havde ellers en hyggelig gåtur på vej til dp, vi løb om kap, sang en masse fjolle sange og spiste brombær. Men så blev hun helt ulykkelig da jeg gik, av mit hjerte! Det gør hun ellers aldrig. Nu sidder jeg bare her med sovende baby i armene og har mest lyst til at hente hende igen, selv om hun sikkert har glemt alt om det nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Dicte blev så ked af det da jeg afleverede hende :( vi havde ellers en hyggelig gåtur på vej til dp, vi løb om kap, sang en masse fjolle sange og spiste brombær. Men så blev hun helt ulykkelig da jeg gik, av mit hjerte! Det gør hun ellers aldrig. Nu sidder jeg bare her med sovende baby i armene og har mest lyst til at hente hende igen, selv om hun sikkert har glemt alt om det nu

Det er bare ikke sjovt :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men øv at han hver morgen siger, at han ikke vil lege med nogen i børnehaven :(

Hvor meget info får I om børnenes dag, når I henter? I vuggestuen fik vi alt muligt at vide, men hos pædagogerne i børnehaven skal vi trække det ud af dem <_<

Os: "Har han haft en god dag?"

Dem: "Ja"

Os: "Har han leget med nogen?"

Dem: "Ja Sofia"

Os: "Nå hvad har de lavet?"

Dem: "Rutsjet"

Der bliver sådan svaret rimelig kort og kun på præcis det vi spørger om. Det er ikke fordi jeg forventer en hel redegørelse for hans dag, men det kunne da være hyggeligt, hvis det var en lille dialog og ikke en afhøring.

Det er lige netop det jeg frygter ved skiftet fra dagpleje til børnehave. Dicte har virkelig en skøn dagpleje, ingen tvivl om hun elsker at være der, og at dagplejemor er rigtig glad for Dicte. Men lige for tiden siger dp heller ikke så meget, og jeg vil gerne vide hvad de har lavet i løbet af dagen. Når jeg spørger får jeg også svar, men forstår udemærket hvad du mener med dialogen mangler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lige netop det jeg frygter ved skiftet fra dagpleje til børnehave. Dicte har virkelig en skøn dagpleje, ingen tvivl om hun elsker at være der, og at dagplejemor er rigtig glad for Dicte. Men lige for tiden siger dp heller ikke så meget, og jeg vil gerne vide hvad de har lavet i løbet af dagen. Når jeg spørger får jeg også svar, men forstår udemærket hvad du mener med dialogen mangler.

Jeg ved at de selvfølgelig har en del flere børn og naturligvis ikke ved/kan huske hvad alle børn foretager sig hele tiden. Men jeg har selv arbejdet i børnehave og jeg glædede mig da altid til at fortælle forældrene om børnenes dag.

Vi aner ikke hvad han laver i løbet af dagen. Og det er bare ikke hver dag jeg kan tage mig sammen til at starte afhøringen <_<

Når vi spørger om han har haft en god dag, så kunne de jo bare svare: "ja, han har leget godt med Sofia. De har rutsjet og haft det sjovt. Han har også tegnet og leget med biler og spist godt."

Slut færdig. Mere forlanger jeg egentlig ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men øv at han hver morgen siger, at han ikke vil lege med nogen i børnehaven :(

Hvor meget info får I om børnenes dag, når I henter? I vuggestuen fik vi alt muligt at vide, men hos pædagogerne i børnehaven skal vi trække det ud af dem <_<

Os: "Har han haft en god dag?"

Dem: "Ja"

Os: "Har han leget med nogen?"

Dem: "Ja Sofia"

Os: "Nå hvad har de lavet?"

Dem: "Rutsjet"

Der bliver sådan svaret rimelig kort og kun på præcis det vi spørger om. Det er ikke fordi jeg forventer en hel redegørelse for hans dag, men det kunne da være hyggeligt, hvis det var en lille dialog og ikke en afhøring.

Det er helt det samme i vores bh. Nu er det ikke mig der henter, men mærker virkelig forskellen ved aflevering. De siger selvfølgelig pænt Hej, men der er bare ikke samme tid til sniksnak som i vs. Jeg er lykkelig for Leo altid så gerne vil derhen, ellers ville jeg føle mig helt utryg ved at aflevere ham...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh Dicte blev så ked af det da jeg afleverede hende :( vi havde ellers en hyggelig gåtur på vej til dp, vi løb om kap, sang en masse fjolle sange og spiste brombær. Men så blev hun helt ulykkelig da jeg gik, av mit hjerte! Det gør hun ellers aldrig. Nu sidder jeg bare her med sovende baby i armene og har mest lyst til at hente hende igen, selv om hun sikkert har glemt alt om det nu

Åh, det er så hårdt :kram2

Men ja, husk at hun helt sikkert har det sjovt nu :) (eller ring og spørg, det siger de altid vi er velkomne til i vores vs)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er så hårdt :kram2

Men ja, husk at hun helt sikkert har det sjovt nu :) (eller ring og spørg, det siger de altid vi er velkomne til i vores vs)

Jeg har tjekket op og hun er i fint humør :)

Måske er hun ved at forstå at Villa og jeg er hjemme, for hun sagde da vi spiste morgenmad at hun ville være hjemme hos mig. Jeg glæder mig til det bliver lidt mere hverdag med Villa, så Dicte kan få nogle hjemme dage med os

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at de selvfølgelig har en del flere børn og naturligvis ikke ved/kan huske hvad alle børn foretager sig hele tiden. Men jeg har selv arbejdet i børnehave og jeg glædede mig da altid til at fortælle forældrene om børnenes dag.

Vi aner ikke hvad han laver i løbet af dagen. Og det er bare ikke hver dag jeg kan tage mig sammen til at starte afhøringen <_<

Når vi spørger om han har haft en god dag, så kunne de jo bare svare: "ja, han har leget godt med Sofia. De har rutsjet og haft det sjovt. Han har også tegnet og leget med biler og spist godt."

Slut færdig. Mere forlanger jeg egentlig ikke.

Nemlig, det vil gøre en stor forskel der lige bliver sat ord på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men øv at han hver morgen siger, at han ikke vil lege med nogen i børnehaven :(

Hvor meget info får I om børnenes dag, når I henter? I vuggestuen fik vi alt muligt at vide, men hos pædagogerne i børnehaven skal vi trække det ud af dem <_<

Os: "Har han haft en god dag?"

Dem: "Ja"

Os: "Har han leget med nogen?"

Dem: "Ja Sofia"

Os: "Nå hvad har de lavet?"

Dem: "Rutsjet"

Der bliver sådan svaret rimelig kort og kun på præcis det vi spørger om. Det er ikke fordi jeg forventer en hel redegørelse for hans dag, men det kunne da være hyggeligt, hvis det var en lille dialog og ikke en afhøring.

Felix starter også mange morgener med at sige at han ikke gider lege med nogen men glemmer det ret hurtigt. Han er en del af en solid drengegruppe men leger også med andre. Han er heldigvis endelig blevet bedre til at fortælle hvem han har leget med.

Jeg var på et tidspunkt meget bekymret hvor mange relationer han havde og derfor spurgte jeg pædagogerne om det. Men hvis jeg ikke spørger får jeg sjældent noget at vide. Jeg har klaget over mangel på en pædagog fra hans stue når jeg har hentet og jeg henter ikke sent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.