MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Det gik SÅ godt. Han drønede ind på stuen og begyndte straks at lege :yay Han har savnet dem :wub

 

Ja, det er bestemt på den gode måde. Jeg er bare så glad for at jeg fik gennemført på trods af sygdom. Har virkelig været ked af, at jeg måske ikke kunne stille op. Men nu har jeg gjort det :yay

 

Skønt I er over sygdommen og han var nem at aflevere :yay 

 

Sejt med de ømme ben :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fedt :yay

Der var også en far der greb fat i os i bh og sagde de gerne vil have Leo på besøg. Det er en dreng Leo har talt meget om, så er sikker på det vil være et hit. Det er bare lidt mærkeligt første gang. Leo har tit leget alene hos folk her i gården eller opgangen, men synes det er lidt stort at sende ham over 100 meter væk :P Og så kender vi jo ikke rigtig forældrene, hvad nu hvis de er massemordere? (Rolig nu Dorte :P)

Har I andre gjort jer sådan nogle tanker?

 

Vi er naboer til en dreng fra Filippas bh, så vi har været der/er der ;) Det begyndte i sommerferien og jeg synes, at det har været grænseoverskridende at have et andet barn i mit hjem. Det er mest ham, der ringer på hos os, så derfor er de mest her. Men også at hun er hos dem og jeg dermed ikke ved, hvad hun laver. Jeg tror nu ikke, at de er massemordere, men vi kender dem jo ikke rigtig, selv om vi har talt lidt sammen på vejen. Men man må jo vænne sig til det med den alder de kommer i. Jeg frygter den dag, Filippa gerne vil med et barn hjem, hvor man tænker "no way in h*ll, du skal hjem til de forældre" (og ja, sådan tænker jeg lidt om nogle, selvom jeg prøver at være åben).

 

Jeg ved, at det vil være svært for mig, men jeg tænker, at man må aftale med forældrene, at de måske er 1 time første gang, så det er begrænset tid. Og så må man prøve at opsnuse stemning og typer mv. når man henter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik SÅ godt. Han drønede ind på stuen og begyndte straks at lege :yay Han har savnet dem :wub

 

Ja, det er bestemt på den gode måde. Jeg er bare så glad for at jeg fik gennemført på trods af sygdom. Har virkelig været ked af, at jeg måske ikke kunne stille op. Men nu har jeg gjort det :yay

 

:glad til både aflevering og gennemført løb!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tænkt at de første par gange vil jeg hellere have et barn på besøg, end at Erica skal hjem til en anden. så får man mulighed for at snkke lidt mere med forældrene, når de henter barnet.

 

Men det var også megett ydeligt til sommerfesten i bh at forældrene har en helt anden interresse i at lære hinanden at kende i modsætning til sommerfest i vs. Jeg har heldigvis et godt indtryk af forældrene til de børn Erica leger mest med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også tænkt at de første par gange vil jeg hellere have et barn på besøg, end at Erica skal hjem til en anden. så får man mulighed for at snkke lidt mere med forældrene, når de henter barnet.

Men det var også megett ydeligt til sommerfesten i bh at forældrene har en helt anden interresse i at lære hinanden at kende i modsætning til sommerfest i vs. Jeg har heldigvis et godt indtryk af forældrene til de børn Erica leger mest med :)

Dejligt. Men når man er så besværet som jeg er pt er det bare nemmest at lade Felix lege med andre. Men hans to bedste venner vil jeg slet ikke have et problem med at de har ham.

Blev dog noget overrasket over at bedstevennen spurgte om han snart måtte sove hjemme ved Felix. Den havde jeg ikke set komme og fik hverken sagt ja eller nej eller ret meget andet end at ligne et spørgsmåls tegn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min stakkels dreng hoster og hoster og er blevet snot forkølet. Det kommer altid ubelejligt nu vi skal til kontrol på Skejby i morgen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt. Men når man er så besværet som jeg er pt er det bare nemmest at lade Felix lege med andre. Men hans to bedste venner vil jeg slet ikke have et problem med at de har ham.

Blev dog noget overrasket over at bedstevennen spurgte om han snart måtte sove hjemme ved Felix. Den havde jeg ikke set komme og fik hverken sagt ja eller nej eller ret meget andet end at ligne et spørgsmåls tegn :D

Ja, jeg kan godt se man skal have overskuddet for at kunne håndtere to tumlinger.

Erica er begyndt at spørge lidt ind til det, men jeg tror vi venter lidt endnu inden jeg tager kontakt til forældrene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Termostøvler - skal jeres børn have dem?

 

Jeg valgte bevidst ikke at købe dem sidste år, da jeg vidste at det så ville blive en kamp at få Erica i sine rigtige Angulus 900 kroners vinterstøvler, hvis hun kunne vælge et par termostøvler. Men efter at have set hvor lidt hun brugte sine alt-for-dyre vinterstøvler fortrød jeg lidt at vi ikke havde nøjedes med et par termostøvler. Vinteren var ikke særlig kold, og hun var højst ude en time ad gangen i VS, og heller ikke længere tid herhjemme. Så jeg synes ærlig talt at det var spild af penge at købe så god kvalitet til hende :(

 

Nu er jeg i tvivl om hvad jeg skal gøre i år... hun vil helt sikkert komme til at være mere ude i BH end i VS - men nok til at forsvare at bruge SÅ mange penge på et par super gode vinterstøvler? Jeg tænker at hele overgangsperioden vil det være super med termostøvlerne - og jeg har fundet et par med ret smal skaft, så der er faktisk ok god støtte i dem.

Jeg overvejer at kun at starte ud med dem, og hvis det så bliver for koldt (hvilket jeg oprigtigt tvivler på i den dansker vinter) så kan man måske købe et rigtig sæt vinterstøvler på tilbud? Jeg kan sagtens leve med det ikke lige er yndlingsfarven, hvis det er til den rigtige pris.

 

Hvad tænker I? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fravalgt termostøvler fordi jeg ikke kunne se ideen i dem men også fordi jeg ikke kunne finde nogen med god nok støtte. Hvilket mærke har du fundet med smalt skaft?

Vi har købt Ecco støvler de sidste 3 vintre til Ronja for det er det eneste mærke jeg har kunne finde der sidder godt og som ikke er alt for dyre, selvom jeg stadig synes 750 kr for børbestøvler er dyrt! Sidste år fandt jeg på tilbud på nettet.

Ronja brugte sine rigtig meget og ville ikke have haft godt af kun termostøvler pga støtten.

Men jeg kan godt se din point med det danske vejr og hvis du har fundet nogen der støtter godt ville jeg nok godt turde gøre som du skriver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer faktisk begge dele :chin:

Filippa har også kun haft rigtige vinterstøvler, men synes måske det vil være rart med termo til de fugtige/våde og kolde dage. Det har flere af mine veninder i hvert fald haft glæde af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger termostøvler af den grund at det er meget nemmere for Felix selv at få dem af og på. Fødderne var dejlig varme alligevel så tror vi gør det igen i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storebror har godkendt lillebror :biglove

KBRG6OA.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storebror har godkendt lillebror :biglove

KBRG6OA.jpg

Årh altså, se lige det blik i Felix øjne :wub

Stort tillykke med din lillebror søde Felix :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storebror har godkendt lillebror :biglove

KBRG6OA.jpg

Åååååårh hvor er de bare dejlige :wub :kuller (får helt tårer i øjnene, haha. Så søde drenge :wub )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storebror har godkendt lillebror :biglove

KBRG6OA.jpg

Tillykke med ham! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi bruger termostøvler af den grund at det er meget nemmere for Felix selv at få dem af og på. Fødderne var dejlig varme alligevel så tror vi gør det igen i år.

Så i har kun brugt termostøvler? Jeg er nemlig også stor tilhænger af at de er så nemme at få af og på. dejligt at høre de er varme nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fravalgt termostøvler fordi jeg ikke kunne se ideen i dem men også fordi jeg ikke kunne finde nogen med god nok støtte. Hvilket mærke har du fundet med smalt skaft?

Vi har købt Ecco støvler de sidste 3 vintre til Ronja for det er det eneste mærke jeg har kunne finde der sidder godt og som ikke er alt for dyre, selvom jeg stadig synes 750 kr for børbestøvler er dyrt! Sidste år fandt jeg på tilbud på nettet.

Ronja brugte sine rigtig meget og ville ikke have haft godt af kun termostøvler pga støtten.

Men jeg kan godt se din point med det danske vejr og hvis du har fundet nogen der støtter godt ville jeg nok godt turde gøre som du skriver.

De er bare fra Bilka, men de er ok stramme om hælen, så jeg tror de støtter ok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg overvejer faktisk begge dele :chin:

Filippa har også kun haft rigtige vinterstøvler, men synes måske det vil være rart med termo til de fugtige/våde og kolde dage. Det har flere af mine veninder i hvert fald haft glæde af.

Tja, jeg synes bare de fleste vinterstøvler praler med de er ret vandtætte, så i princippet kan man vel nøjes med et sæt. Dog bliver de kære børn nu så store, at det må være rart med en back-up støvle, Erica er i hvert fald kommet hjem med våde gummistøvler...

Jeg tror jeg starter med termostøvlerne og så tager den derfra!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så i har kun brugt termostøvler? Jeg er nemlig også stor tilhænger af at de er så nemme at få af og på. dejligt at høre de er varme nok.

Ja kun termostøvler sidste år og bare dem fra Bilka.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storebror har godkendt lillebror :biglove

KBRG6OA.jpg

Årh :kuller Hvor må det være stort at se!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke så meget fidus til termostøvler. Synes ikke de virker gode at gå, løbe og kravle i.

Theo plejer at få vinterstøvler til 700-800 kr. med goretex. Han brugte dem hele vinteren og de er ikke med snørrebånd, men med klister (?), så dem kan han sagtens selv tage på. De sidder godt på foden og er bøjelige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storebror har godkendt lillebror :biglove

KBRG6OA.jpg

SÅ sødt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke så meget fidus til termostøvler. Synes ikke de virker gode at gå, løbe og kravle i.

Theo plejer at få vinterstøvler til 700-800 kr. med goretex. Han brugte dem hele vinteren og de er ikke med snørrebånd, men med klister (?), så dem kan han sagtens selv tage på. De sidder godt på foden og er bøjelige :)

Erica har også haft vinterstøvler med velcro de sidste vintre. Men hun strammer jo ikke til, hun sætter jo bare flappen fast, så hun får jo heller ikke optimal støtte alle de gange hun selv tager dem på.

Jeg tror jeg starter ud med termostøvler, så kan jeg altid købe vinterstøvler senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke så meget fidus til termostøvler. Synes ikke de virker gode at gå, løbe og kravle i.

Theo plejer at få vinterstøvler til 700-800 kr. med goretex. Han brugte dem hele vinteren og de er ikke med snørrebånd, men med klister (?), så dem kan han sagtens selv tage på. De sidder godt på foden og er bøjelige :)

Det er også goretex støvler Ronja får :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har også haft vinterstøvler med velcro de sidste vintre. Men hun strammer jo ikke til, hun sætter jo bare flappen fast, så hun får jo heller ikke optimal støtte alle de gange hun selv tager dem på.

Jeg tror jeg starter ud med termostøvler, så kan jeg altid købe vinterstøvler senere.

Nå ja velcro selvfølgelig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.