MLM

Smalltalk

4,176 indlæg i dette emne

Et lille billede :)

JovqS4o.jpg

Hvor er han sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun god Dicte :yay Og uden uheld ;)

Kan godt forstå du kommer herind, følte mig også helt forkert i tumlingesmalltalk til sidst. Og her er også hyggeligt :glad

Ja det er hyggeligt herinde :) syntes pludselig alle dem jeg har fulgt herinde var væk, men det er jo klart når børnene bliver ældre :p

Hvordan går det hjemme hos jer? Du har vel snart ikke en baby mere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

The more, the marrier :) Så kommer der også endnu mere gang i tråden/gruppen :wee

Årh, trold er sødt - det har min far kaldt mig :kuller

Så er kælenavnet til lillesøster jo klaret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et lille billede :)

JovqS4o.jpg

Er den i 3D? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med her!

Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt!

Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med her!

Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt!

Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower

Jaaa du vil :kiss

Håber I får en dejlig dag/aften i morgen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med her!

Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt!

Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower

Rigtig godt bryllup søde! :yay :loveshower :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er hyggeligt herinde :) syntes pludselig alle dem jeg har fulgt herinde var væk, men det er jo klart når børnene bliver ældre :p

Hvordan går det hjemme hos jer? Du har vel snart ikke en baby mere?

Hvor er du sød du spørger :kram2

Nej, nu har jeg en stor dreng og en tumling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med her!

Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt!

Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower

Velkommen til :glad

Eeej, så skal du ud og være lækker i din kjole :yay Rigtig god fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med her!

Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt!

Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower

Rigtig god fest :) Det er altså skønt at komme 'rigtigt' til festen uden børn!

Mine 2 svigerinder skal giftes næste sommer, så vil jeg også have sådan en flot kjole :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte blinker rigtig meget med øjenene idag. Det kommer i perioder, men lægen siger vi ikke skal være bekymret for det er normalt omkring 3 års alderen. Har i oplevet det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte blinker rigtig meget med øjenene idag. Det kommer i perioder, men lægen siger vi ikke skal være bekymret for det er normalt omkring 3 års alderen. Har i oplevet det?

Nej, det har jeg ikke oplevet. Hvad mener lægen det kan skyldes?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det har jeg ikke oplevet. Hvad mener lægen det kan skyldes?

 

:ditto 

 

Virker det som om hun har svært ved at se ting? Eller kan det være noget allergi? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun gør det ofres hvis hun koncentrerer sig om noget. Fx idag hvor det var meget vigtigt at fortælle mormor at vi havde set en snegl. Hun virker til at se helt fint, og lægen sagde det bare er fin justering af syns nerverne? Jeg syntes alligevel det er lidt underligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun gør det ofres hvis hun koncentrerer sig om noget. Fx idag hvor det var meget vigtigt at fortælle mormor at vi havde set en snegl. Hun virker til at se helt fint, og lægen sagde det bare er fin justering af syns nerverne? Jeg syntes alligevel det er lidt underligt.

Det har jeg ikke hørt om før. Men hvis lægen siger det er det vel rigtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix synes filmen i går var uhyggelig og han havde svært ved brillerne. Men efter at have sovet på det virker det som om, at det har været en god oplevelse at være i biografen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun gør det ofres hvis hun koncentrerer sig om noget. Fx idag hvor det var meget vigtigt at fortælle mormor at vi havde set en snegl. Hun virker til at se helt fint, og lægen sagde det bare er fin justering af syns nerverne? Jeg syntes alligevel det er lidt underligt.

Jeg har hellere ikke hørt om det før. Prøv evt at tage fat i en øjenlæge eller optiker og hør hvad de siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Felix synes filmen i går var uhyggelig og han havde svært ved brillerne. Men efter at have sovet på det virker det som om, at det har været en god oplevelse at være i biografen :)

Jeg kan godt forstå han havde svært ved brillerne, det har jeg også altid ;) men godt han alligevel havde haft en god oplevelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har været hos farmor hele dagen og det lyder til de har hygget. Jeg har i hvert fald fået en træt men glad Ronja hjem. Hun havde sprunget luren over så hun sover nok snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt når Ronja starter dagen med at kysse Liv, give hende et kram og sige "du min bedste ven du min bedste ven du min bedste ven" for så at kysse og kramme hende igen :loveshower :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt når Ronja starter dagen med at kysse Liv, give hende et kram og sige "du min bedste ven du min bedste ven du min bedste ven" for så at kysse og kramme hende igen :loveshower :biglove

Årh, så føler man virkelig man har gjort det rigtige :loveshower

Leo og Mia er også rigtig begyndt at lege. F.eks nyder de at løbe sammen, så løber Leo på "fuldemandsmåden" (som en et-årig :p) og hvis Mia begynder at kravle, gør Leo det samme. Hele tiden stor-griner de begge :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, så føler man virkelig man har gjort det rigtige :loveshower

Leo og Mia er også rigtig begyndt at lege. F.eks nyder de at løbe sammen, så løber Leo på "fuldemandsmåden" (som en et-årig :p) og hvis Mia begynder at kravle, gør Leo det samme. Hele tiden stor-griner de begge :kuller

Åhhh hvor skønt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også være med her!

Anna skal passes af min mor herhjemme, fra i morgen middag og til søndag middag. Og min mor har planer om at tage hende med på travbanen, da hendes storebror holde travtrænerjubilæum i morgen. Jeg er godt nok spændt!

Men jeg glæææder mig til bryllupsfest i min blå kjole med min søde mand og masser af bobler! :glad :loveshower

Velkommen :kiss

Håber I havde et skønt bryllup og Anna hyggede med mormor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Guest
This topic is now closed to further replies.