FruSchmidt

Andre der skal teste i uge 32 ?

134 indlæg i dette emne

Her er en liste over os der skal teste (og forhåbentlig kommer flere til :)):

FruSchmidt

UKbaby

Totalbabyklar (2. august)

stilletten (3./4. august)

Misse23 (4. august)

MrsMe (uge 33)

Girl Next Door

Scarlett (27. juli)

CVS (6. august)

Håber ikke jeg har jeg glemt nogen!

:goodluck til alle :glad :glad :glad

Hej Søde CVS

Jeg har lige smidt dit indlæg på forsiden af denne side, håber det er ok :)

Kram FruSchmidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har små kvalme af ting jeg ik plejer, det er så træls og har lyst til underlige ting til morgenmad eller i løbet af dagen.. havde lavet mad tærte til aftensmad igår jamen det skulle jeg da have til morgenmad i dag .. måtte jeg bare..

Havde drukket noget vand og efter det så fik jeg "bræk smag" i munden

På vej hjem efter jeg havde drukket en iceblend som jeg ELSKER normalt fik jeg halsbrand.. hmm

Håber det har nogen god betydning og ik bare noget min hjerne får til at ske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Søde CVS

Jeg har lige smidt dit indlæg på forsiden af denne side, håber det er ok :)

Kram FruSchmidt

Det er selvfølgelig helt ok :)

Spændende med dine symptomer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jah synes jeg også også alligevel ik vil ik have dem.. okay troede jeg skulle spise nogle lækre jordbær men dem får jeg også halsbrand af HMMM... samt jeg bliver sur over ingen ting.. orker ik hvis det er sådan det skal være i 9 mdr haha :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Faktisk I er smadder heldige med jeres symptomer ;) Hvis altså det er pga. graviditet og ikke bare jeres tanker der løber afsted med jer..

Her mærker jeg ingenting... Øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test her til morgen. :-( Men stadig ingen mens og smerter i underligt de sidste to-tre dage. Jeg har så ikke kunnet teste en positiv ÆL test så jeg er ikke 100 på hvornår og om jeg har haft ÆL. Irriterende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test her til morgen. :-( Men stadig ingen mens og smerter i underligt de sidste to-tre dage. Jeg har så ikke kunnet teste en positiv ÆL test så jeg er ikke 100 på hvornår og om jeg har haft ÆL. Irriterende.

Hvis du skal teste i uge 32, så er det da også for tidligt at teste nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mærker ikke efter symptomer mere. Så ville jeg blive bims! Især i de lange cykli.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes Faktisk I er smadder heldige med jeres symptomer ;) Hvis altså det er pga. graviditet og ikke bare jeres tanker der løber afsted med jer..

Her mærker jeg ingenting... Øv :(

Der er lang tid til uge 32 og de færreste vil ikke have symptomer endnu. I har trods alt først haft ægløsning. Så slå du koldt vand i blodet. Det kan sagtes komme endnu.

Pøj pøj til jer alle. Tror det er længe siden der har været så stor en gruppe på en gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal også teste i uge 32, hvis mens udebliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Girl Next Door.... jeg ved ikke hvornår jeg har haft ægløsning. Så d. 27. var 1. dag der var en chance for ar jeg kunne teste positiv. Men den var så negativ. Dog har jeg stadig ikke fået mens så jeg tester 14 dage efter hver sex og håber det ikke bare er en laaaaang cyklus. Plus så har jeg vidst fået rodet lidt rundt i ugenumrene her på det sidste ;-)

Jeg tester igen d. 30. juli hvis ikke mens er kommet.

Håber det gir' mening. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, forventet mens er jo længe siden, men det er først i denne uge, vi har haft ubeskyttet sex? :-)

Altså, forventet mens er umuligt for nogen at svare på. Nogle skal have lang tid efter pillestop, andre ikke.

Men der er umiddelbart ingen grund til at teste, hvis I kun har haft ubeskyttet sex den sidste uge. Endnu da ;-)

Felixmor, jeps, det er så tidligt endnu. I min sidste graviditet mærkede jeg ikke noget før 6. Uge ca.

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er en liste over os der skal teste (og forhåbentlig kommer flere til :)):

FruSchmidt

UKbaby

Malene uden R

Totalbabyklar (2. august)

stilletten (3./4. august)

Misse23 (4. august)

MrsMe (uge 33)

Girl Next Door

Scarlett (27. juli)

CVS (6. august)

Håber ikke jeg har jeg glemt nogen!

:goodluck til alle :glad :glad :glad

Jeg skal testes den 6 aug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes snart jeg bliver sindsyg af at have halsbrand og humørsvingninger, kvalme og smag af bræk i munden uden at brække mig.. grrr har aldrig prøvet det før selv om jeg har ønsket mig et barn længe.. andre der har symptomer eller er jeg bare den eneste :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, jeg har lidt træk i underlivet, men det har jeg nærmest haft hver gang og desværre har det endnu ikke betydet graviditet. I de andre cykli har jeg haft rigtig mange (falske) symptomer, så jeg forsøger ikke at lægge for meget i dem nu.

Begyndte i går at spise efter bogen 'Spis dig i balance' og tage fiskeolie. Skal ikke tabe mig og spiser normalt nogenlund sundt, men håber det evt. kan hjælpe lidt alligevel:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes snart jeg bliver sindsyg af at have halsbrand og humørsvingninger, kvalme og smag af bræk i munden uden at brække mig.. grrr har aldrig prøvet det før selv om jeg har ønsket mig et barn længe.. andre der har symptomer eller er jeg bare den eneste :/

Hvilken dag skal du teste?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken dag skal du teste?

Skal teste mandag men kunne godt have testet på søndag da det er forventet mens dag men der er jeg ikke hjemme og skal overnatte et fremmed sted så overvejer at teste fredag morgen også igen mandag med mindre jeg har fået mens..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tester tirsdag i uge 33 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ha været svimmel i dag, og haft lidt kvalme, hvilket jeg ellers aldrig har.

Desuden har jeg ømme bryster - et godt tegn på forestående menstruation.

Vi er i sommerhus, og jeg har med vilje ikke medbragt tests. Til alt held, for ellers havde jegbbare brugt dem før tid.

Var dog lige ved at købe en af de dyre tests i dag for at prøve, men holdt stand og lod være ;-) man bliver jo ikke mere gravid af at snyde alligevel...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ha været svimmel i dag, og haft lidt kvalme, hvilket jeg ellers aldrig har.

Desuden har jeg ømme bryster - et godt tegn på forestående menstruation.

Vi er i sommerhus, og jeg har med vilje ikke medbragt tests. Til alt held, for ellers havde jegbbare brugt dem før tid.

Var dog lige ved at købe en af de dyre tests i dag for at prøve, men holdt stand og lod være ;-) man bliver jo ikke mere gravid af at snyde alligevel...

Jeg har haft kvalme fra morgen til aften næsten med få pauser, de sidste 3-4 dage det har jeg aldrig oplevet før.. det er vildt ubehageligt specielt når man har smag af bræk i munden ad.. :( og halsbrand også en den gange om dagen.. puha..

God ide ikke at med bringe tests.. jeg har også sådan lyst til at teste nu men venter til fredag morgen, min forventet mens er nemlig på søndag også :)

glæder mig til at høre om din opdatering :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rart at vide at jeg ikke er den eneste som ikke kan vente med at teste hader venteperioden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været slem, meget slem puuuhhaaa.. jeg har testet, og der kom en meget utydelig streg men den var der.. så er spændt på om den bliver tydeligere eller om den forsvinder.. tester fredag som jeg havde tænkt mig og igen mandag morgen ..er spændt hi hi :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været slem, meget slem puuuhhaaa.. jeg har testet, og der kom en meget utydelig streg men den var der.. så er spændt på om den bliver tydeligere eller om den forsvinder.. tester fredag som jeg havde tænkt mig og igen mandag morgen ..er spændt hi hi :)

super spændende :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh jeg synes også det er rigtig svær. Er også kommet til at teste 2 gang første gang kom der er MEGET svag streg og den var svag dagene efter kom der kun en :/

Nu må vi se om jeg ikke godt kan vente til fredag hvis mens ikke kommer imorgen eller fredag.. Men håber vi ikke. Den skal bare blive væk. Ikke alle sammen :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se vi kommer samme sted fra FruSchmidt :) spænende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER