FruSchmidt

Andre der skal teste i uge 32 ?

134 indlæg i dette emne

Woohoo tillykke til CVS, UKbaby og stilletten!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kæmpestort tillykke til CVS!!

Hvor dejligt for jer.

Mutti T, jeg har ikke oplevet det. Men mange skriver om, at man godt kan have lidt udflåd. Så måske ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilykkeeeee til CVS og UKbaby! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har smugkigget her og fuldt med jer alle. Stort tillykke til jer gravide! :loveshower :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til alle jer det lykkedes for og held og lykke til alle jer andre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tre bebser indtil nu er da ret godt gået!

Mere babystøv til resten! Hep hep hep!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til alle jer med positive tests. Her er mens vist så småt på vej <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv FruSchmidt :( Det lød ellers så lovende med symptomer og to streger. Lyder som en god idé lige at teste efter mens for en sikkerheds skyld.

Stort tillykke til stilletten og UKbaby :yay Det ser ud til vi måske kommer til at følges:

foto.JPG

Puha, synes godt nok det er vildt! Jeg skulle op og tisse kl. 4 her til morgen og tænkte at nu kunne jeg lige så godt teste. Både min kæreste og jeg er vildt glade, men hold da op hvor er det også skræmmende. Vi har 'kun' forsøgt et halvt år, men har virkelig haft mange negative tests i den periode :rolleyes, så jeg kan næsten ikke forstå det. Nu er det lige pludselig svært at lægge sig til at sove igen.

Krydser fingre for de sidste, der skal teste :glad

Fine to streger stort tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været med på en "lytter" her inde, men er lidt forvirret og har brug for jeres erfaringer Forventet mens 4/8 men har kun haft meget lidt brunt udflåt siden den 3/8.

Mens kommer altid til tiden så er lidt forvirret.

Har lidt symptomer som ømme bryster og ondt i underlivet, men ik mens smerter. Men ellers ingen, men det synes jeg heller ik jeg havde med den første.

Kan mærke jeg udskyder at teste for er så bange for at blive skuffet, lidt fjollede, men tester sku i morgen tidlig.

Har i oplevet noget ligende og hvad tænker i??

Krydser for jer der går i den her forfærdelige ventetid

Krydser fingre for at du får to streger på testen imorgen ^_^ Har hørt man godt kan have lidt udflåd, så måske den er der. Håber for dig. Jeg venter også på mens, ganske lidt brunt udflåd, men ellers ingen ting endnu - tester imorgen ( igen ) hvis der ikke er kommet mere. Har ikke så meget tålmodighed som dig, så har snyde testet en gang :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv FruSchmidt :( Det lød ellers så lovende med symptomer og to streger. Lyder som en god idé lige at teste efter mens for en sikkerheds skyld.

Stort tillykke til stilletten og UKbaby :yay Det ser ud til vi måske kommer til at følges:

foto.JPG

Puha, synes godt nok det er vildt! Jeg skulle op og tisse kl. 4 her til morgen og tænkte at nu kunne jeg lige så godt teste. Både min kæreste og jeg er vildt glade, men hold da op hvor er det også skræmmende. Vi har 'kun' forsøgt et halvt år, men har virkelig haft mange negative tests i den periode :rolleyes, så jeg kan næsten ikke forstå det. Nu er det lige pludselig svært at lægge sig til at sove igen.

Arh men hvor er den flot - hjertelig tillykke!

Krydser fingre for de sidste, der skal teste :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min mens, øv :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min mens, øv :(

Øv øv skruk80.. Så ta vi i næste cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv skruk80.. Så ta vi i næste cyklus :)

Ja vi gør så :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min mens, øv :(

Øv bøv altså :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mens her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mens her

Øv øv så er du bare også med i næste omgang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også mens her

Øv også :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var testen bragende negativ i lørdags. Er dog i tvivl om det var for tidligt at teste, da forventet mens er denne lørdag .

Tillykke til jer andre med de positive tests :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var testen bragende negativ i lørdags. Er dog i tvivl om det var for tidligt at teste, da forventet mens er denne lørdag .

Tillykke til jer andre med de positive tests :)

Hvis du testede i lørdags og forventer på lørdag, så var det nok liiige tidligt, da du der ville have været 3+0. Det tidligste positive testresultat jeg hsr hørt er 3+2/3+3. Så der er stadig håb - krydser fingre for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du testede i lørdags og forventer på lørdag, så var det nok liiige tidligt, da du der ville have været 3+0. Det tidligste positive testresultat jeg hsr hørt er 3+2/3+3. Så der er stadig håb - krydser fingre for dig!

Jeg har vist ikke helt styr på det med at tælle ugerne endnu :)

Jeg må prøve at holde mig i skindet og se om mens kommer i morgen. Der er dog ikke tegn til det endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har vist ikke helt styr på det med at tælle ugerne endnu :)

Jeg må prøve at holde mig i skindet og se om mens kommer i morgen. Der er dog ikke tegn til det endnu.

Håber det er gode tegn så.

Du behøver jo heller ikke tælle uger men det anbefales at vente med at teste til den dag du forventer mens, og hvis du ikke kan vente kan du prøve op til 3-4 dage før, men jeg vil nu sige at teste 6-7 dage før forventet mens næsten er helt sikkert spild af test da den vil være negativ så tidligt uanset hvad for langt de fleste.

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det til herinde?! er det 3 gravide og så har resten fået deres mens, eller er der nogle der stadig venter? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Testede fortsat negativt her til morgen, så intet nyt herfra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke til CVS, stilletten og UKbaby!!! Masser af :bd til jer andre! :loveshower Forresten så er det vel i april 2014 og ikke 2013, du har termin, stilletten. ;)

Jeg er helt ny herinde, da vi ikke er gået i gang med PB endnu, men går i gang til næste ÆL i starten af september. Det er bare SÅ stort! :yay

Så jeg har bare luret lidt herinde, og for en helt nybegynder som mig, er det er super lærerigt at kunne følge med i, hvordan det går jeg andre. Nu har jeg så også fået styr på, hvornår jeg skal teste. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER