FruSchmidt

Andre der skal teste i uge 32 ?

134 indlæg i dette emne

Her er min officielle test søndag morgen.

Jeg kan se streg nummer to, men undrer mig over at den ikke bliver tydeligere med tiden... Bliver faktisk en amule bekymret.

Er der nogen, der ved noget om dette?

Den burde blive tydeligere efterhånden som dagene er gået.. Den test du har taget der ligner min fra 3+4/5 stykker- ved 4+0 var min streg helt tydelig.. Har testene slet ikke udviklet sig over dagene?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan også sagtens se de 2 streger på din test :glad

Jeg selv derimod tester bragende negativt. Men ved jo også godt at vi højest sandsynligt skal have hjælp til det. Men man håber jo lidt hver gang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skruk80!

Og øv med dig. Jeg håber der snart er gevinst for dig

Tak.. ja lidt øv, men sådan er det jo. Håber der snart sker noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih det er spændende læsning. :-) Tillykke med de to streger til dem der er så heldige og pøj pøj til resten der venter spændt.

Jeg selv går og venter på mens. Har haft diverse mens lignende symptomer flere gange hvor jeg troede at NU kom den. Men ingenting endnu. Tester negativ, men jeg tager en test i morgen da det er endnu en dag hvor jeg kan tælle 14 dage tilbage til en dag med "hygge". :-) Har også haft ømme bryster men ikke som jeg plejer. Plejer at være øm i selve brystet men denne gang er det helt ude i brystvorten. Her den anden aften måtte jeg også sidde lidt ude ved toilettet med en grim kvalme der kom pludseligt. Efter en lille time kunne jeg lægge mig ind og falde i søvn. Hmm...

Dog er det min første cyklus efter p-pille stop så er måske bare ude i en lang cyklus.

Venter spændt på at høre om jeres testresultater og forhåbentlig flere symptomer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den burde blive tydeligere efterhånden som dagene er gået.. Den test du har taget der ligner min fra 3+4/5 stykker- ved 4+0 var min streg helt tydelig.. Har testene slet ikke udviklet sig over dagene?

Problemet er, at det er to forskellige tests, jeg har brugt. Den første test i 3+4 var en rfsu og de andre er onestep strimmelteste.

Men stregen er på samme niveau her i 4+0. Den første måler fra 20 mIU/ml og den anden fra 25. Men der er da ikke en rivende udvikling så.

Jeg tog en strimmeltest i går aftes, på tynd urin, og den var en anelse mindre tydelig end den jeg har lagt ud til morgen. Jeg har en test tilbage. Den tager jeg tirsdag morgen. Den burde være blevet kraftigere så. Men måske jeg bare er langsom i optrækket med hcg. Hvem ved ;-)

Min første graviditet var i 4+6 eller 5+1 ca. Da jeg testede, og der var stregen knapt helt så tydelig som kontrolstregen.

På samme måde var mine ægløsningstests heller aldrig bragende positive. Måske jeg kører på en tynd blanding.... Hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min officielle test søndag morgen.

Jeg kan se streg nummer to, men undrer mig over at den ikke bliver tydeligere med tiden... Bliver faktisk en amule bekymret.

Er der nogen, der ved noget om dette?

Det betyder ikke noget om den er tydelig, bare den er der. Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min officielle test søndag morgen.

Jeg kan se streg nummer to, men undrer mig over at den ikke bliver tydeligere med tiden... Bliver faktisk en amule bekymret.

Er der nogen, der ved noget om dette?

Jeg kan også sagtens se streg nummer 2 - du må teste nogle morgener i træk og så se om ikke at de udvikler sig :) For noget er der i hvert fald - TILLYKKE!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det betyder ikke noget om den er tydelig, bare den er der. Tillykke :)

Tak! Ja, det har du da egentligt ret i.

Min mand har bare ikke helt fået visket tvivlen ud, fordi den ikke lyser op i hovedet på ham ;-) måske det er derfor jeg gerne ville have en tydeligere streg. Pyt. Den er der, og det er hele forskellen.

Jubiiiii! Jeg er gravid!

Terminsberegneren siger 13.april.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEg har uden tvivl haft ÆL og de ømme bryster er kommet, som de plejer. Countdown til testdag: 9 dage! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Ja, det har du da egentligt ret i.

Min mand har bare ikke helt fået visket tvivlen ud, fordi den ikke lyser op i hovedet på ham ;-) måske det er derfor jeg gerne ville have en tydeligere streg. Pyt. Den er der, og det er hele forskellen.

Jubiiiii! Jeg er gravid!

Terminsberegneren siger 13.april.

Ta en digital for mandens skyld ;) det hjalp her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Problemet er, at det er to forskellige tests, jeg har brugt. Den første test i 3+4 var en rfsu og de andre er onestep strimmelteste.

Men stregen er på samme niveau her i 4+0. Den første måler fra 20 mIU/ml og den anden fra 25. Men der er da ikke en rivende udvikling så.

Jeg tog en strimmeltest i går aftes, på tynd urin, og den var en anelse mindre tydelig end den jeg har lagt ud til morgen. Jeg har en test tilbage. Den tager jeg tirsdag morgen. Den burde være blevet kraftigere så. Men måske jeg bare er langsom i optrækket med hcg. Hvem ved ;-)

Min første graviditet var i 4+6 eller 5+1 ca. Da jeg testede, og der var stregen knapt helt så tydelig som kontrolstregen.

På samme måde var mine ægløsningstests heller aldrig bragende positive. Måske jeg kører på en tynd blanding.... Hihi

:D ja.. Det ved man jo aldrig :D Og usikkerheden er større med forskellige tests ;) Det kunne godt tyde på, at du er langsom til at danne HcG- jeg håber den er der i hvert fald :) Det der er nervepirrende ;) :huh

:goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min officielle test søndag morgen.

Jeg kan se streg nummer to, men undrer mig over at den ikke bliver tydeligere med tiden... Bliver faktisk en amule bekymret.

Er der nogen, der ved noget om dette?

Blander mig lige i tråden.

Da jeg blev gravid kunne jeg først få en helt tydelig test efter 1,5 uge efter jeg testede positiv, var vist 5+3/4 stykker. Og jeg er da mor nu.

Held og lykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er en liste over os der skal teste (og forhåbentlig kommer flere til :)):

FruSchmidt (5. august)

UKbaby (6. august)

Malene uden R

Totalbabyklar (2. august)

stilletten (3./4. august)

Misse23 (4. august)

MrsMe (13. august)

Girl Next Door

Scarlett (27. juli)

CVS (6. august)

Håber ikke jeg har jeg glemt nogen!

:goodluck til alle :glad :glad :glad

Hej FruSchmidt,

Stort tillykke med de to streger!

Vil du opdatere 'forsiden'? Evt. med små statussymboler...det er så hyggeligt:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej FruSchmidt,

Stort tillykke med de to streger!

Vil du opdatere 'forsiden'? Evt. med små statussymboler...det er så hyggeligt:)

Ja, det er en god ide!

Hvordan går det ellers hos FruSchmidt? Jeg venter spændt på testresultatet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været slem, meget slem puuuhhaaa.. jeg har testet, og der kom en meget utydelig streg men den var der.. så er spændt på om den bliver tydeligere eller om den forsvinder.. tester fredag som jeg havde tænkt mig og igen mandag morgen ..er spændt hi hi :)

Ej, så ser jeg først den her update i tråden nu!!!

HVOR SPÆNDENDE!!! Jeg krydser aaalt for dig i morgen tidlig. Vil også gerne have en at følges med, hi hi...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det til blandt testgruppens deltagere?

Er der noget nyt. En smugtest måske?

Jeg sender masser af tanker til jer alle :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke til dig Stiletten! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke testet - er jo lidt efter jer andre ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tog en test idag er 1-2 uger henne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt følge med i hvem der er gravid og hvem der ikke er.. men der er :gravid ved dem som jeg lige kunne se der var gravide og stort tillykke til jer.. hvis der er andre må i lige sige til..

Status med mig selv så begyndte jeg at bløde ret kraftigt i morges så det gav sig selv.. desværre har lidt på fornemmelsen min krop ik kan holde på det.. det er 2 gang jeg oplever at jeg har symptomer og testen er lidt positiv.. overvejer om jeg skal teste efter mit mens stopper bare for at se hvordan testen ser ud der om der også kommer streger eller hvordan.. for så vil jeg en tur til lægen tror jeg

Men er glad på alle jeres vejene.. lidt sjovt hvis det lykkes nu her næste gang så har jeg termin på min fødselsdag.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan ikke helt følge med i hvem der er gravid og hvem der ikke er.. men der er :gravid ved dem som jeg lige kunne se der var gravide og stort tillykke til jer.. hvis der er andre må i lige sige til..

Status med mig selv så begyndte jeg at bløde ret kraftigt i morges så det gav sig selv.. desværre har lidt på fornemmelsen min krop ik kan holde på det.. det er 2 gang jeg oplever at jeg har symptomer og testen er lidt positiv.. overvejer om jeg skal teste efter mit mens stopper bare for at se hvordan testen ser ud der om der også kommer streger eller hvordan.. for så vil jeg en tur til lægen tror jeg

Men er glad på alle jeres vejene.. lidt sjovt hvis det lykkes nu her næste gang så har jeg termin på min fødselsdag.. :P

Øv :kram Det kunne da være sjovt hvis du rammer terminsdato på din egen fødselsdag, krydser fingre for dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan står det til blandt testgruppens deltagere?

Er der noget nyt. En smugtest måske?

Jeg sender masser af tanker til jer alle :-)

Status herfra : stadig ingen mens, men dog mens lignende smerter. Tager ny test onsdag hvis det stadig ikke er kommet der - har du tager flere test ? Og er den blevet mere tydelig ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, FruSchmidt, jeg troede ellers lige med de symptomer du har haft.

Og UKbaby: kæmpestort tillykke til dig! Det er da helt vildt! Ih. To gravide indtil nu.

Jeg hepper på resten og krydser fingre!

Min test var mere tydelig i dag. Er enten 4+1 hvis vi regner med ægløsningen eller 4+5 hvis vi regner fra menstruationen. Brysterne er ømme og vokset lidt, og selv min mand begynder så småt at stole på teststregerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har været med på en "lytter" her inde, men er lidt forvirret og har brug for jeres erfaringer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv FruSchmidt :( Det lød ellers så lovende med symptomer og to streger. Lyder som en god idé lige at teste efter mens for en sikkerheds skyld.

Stort tillykke til stilletten og UKbaby :yay Det ser ud til vi måske kommer til at følges:

foto.JPG

Puha, synes godt nok det er vildt! Jeg skulle op og tisse kl. 4 her til morgen og tænkte at nu kunne jeg lige så godt teste. Både min kæreste og jeg er vildt glade, men hold da op hvor er det også skræmmende. Vi har 'kun' forsøgt et halvt år, men har virkelig haft mange negative tests i den periode :rolleyes, så jeg kan næsten ikke forstå det. Nu er det lige pludselig svært at lægge sig til at sove igen.

Krydser fingre for de sidste, der skal teste :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER