Guest Smilla

Har lige sagt....part to...

45 indlæg i dette emne

Jeg går jo og vurderer om jeg skal finde en lejlighed til mig selv og børnene eller om jeg skal finde en lejlighed hvor min mand flytter med....

De sidste par dage har været stille og rolige, men i dag var han bare SÅ led igen :( Han havde sat en maskinefuld vasketøj over i går aftes - fortalte han mig lige "Dyyyyyyyyyyyyygtig dreng".... not.

Så spurgte jeg ham i dag om han havde tømt vaskemaskinen, (fordi jeg skulle bruge én af de bluser der lå i den her til aften) - Nej det havde han ikke fnøs han, men om jeg havde det?! Øhh....

Måtte sige til ham det ikke var for at anklage ham for noget jeg spugte om han havde tømt den, men for at vide om min bluse hang til tørre eller lå og var våd, for så ville jeg tage den ud.

Ai et skænderi, han ville bare ikke gi sig....og jeg slider jo med en depression i forvejen og får 2 forskellige slags medicin for at få det bedre, så jeg har slet ikke kræfter til at skændes med ham :(

Jeg blev så ked af det og gal og rasende, råbte og skreg af ham - børnene var i skole og dp! Blev svimmel og fik det rigtig dårligt :( Jeg har været svimmel lige siden og mit hovede dunker...er bare træt.

Har sagt til ham her til aften at jeg ikke magtede de bemærkninger eller diskussioner, at han istedet for at tage ting jeg siger til efterretning, bare skyder tilbage med "hvad med dig selv" etc. i den dur :(

Nu ligger han igen på sofaen og har mega ondt af sig selv og siger han ikke ved hvad han skal sige, når jeg spørger hvorfor han ikke prøver at redde stumperne...han siger at han tror jeg har taget beslutningen,

og at der derfor ikke er noget at komme efter....

Ved slet ikke hvordan jeg har det indvendigt.....mest tom som en nøddeskal....græder ikke, er bare tom :( Tænk sig at han bare ligger der og leget såret dådyr!! Ja gud hvor er det da synd for HAM!!!! NOT!!!

Ved ikke hvad jeg vil med det her indlæg....i kan desværre ikke ruske op i ham. Fååååååååårk få mig væk fra den idiot! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ååååååh nej Mette.... Jeg har lyst til at komme om og ruske i manden... han skal være sød.. jeg kender ham slet slet ikke sådan som du beskriver det, det er han god til at skjule når jeg/vi er der og i er her...

Hvad fanden kan jeg gøre for at hjælpe, jeg er helt lost.. Lotte - overskudsmennesket, jeg vil virkelig gerne hjælpe, men jeg aner ikke en skid om forhold der er ved at gå i stykker.. jeg plejer at stikke af fra dem...

Men jeg er personen der mener at hvis man har børn, skal man kæmpe, man skal ikke leve i det og have det dårligst osv osv, men man skal gøre hvad man kan inden man giver op...

Han skal igang med at arbejde igen, han skal ud, så der kan komme liv i ham.. jeg håber også at du snart kan komme igang med et eller andet igen, så du kan komme ud blandt menneske og ikke glo på hjemmet.. så er i der jo heller ikke til at rode i det hele tiden...

Ved ikke hvad jeg skal sige...

du ved hvor jeg er, bare bib mig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig du skal væk fra ham... Faktisk kunne det være den bedste chance for at redde stumperne - det tære meget hvis man går og vrisser!!

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååååååh nej Mette.... Jeg har lyst til at komme om og ruske i manden... han skal være sød.. jeg kender ham slet slet ikke sådan som du beskriver det, det er han god til at skjule når jeg/vi er der og i er her...

Hvad fanden kan jeg gøre for at hjælpe, jeg er helt lost.. Lotte - overskudsmennesket, jeg vil virkelig gerne hjælpe, men jeg aner ikke en skid om forhold der er ved at gå i stykker.. jeg plejer at stikke af fra dem...

Men jeg er personen der mener at hvis man har børn, skal man kæmpe, man skal ikke leve i det og have det dårligst osv osv, men man skal gøre hvad man kan inden man giver op...

Han skal igang med at arbejde igen, han skal ud, så der kan komme liv i ham.. jeg håber også at du snart kan komme igang med et eller andet igen, så du kan komme ud blandt menneske og ikke glo på hjemmet.. så er i der jo heller ikke til at rode i det hele tiden...

Ved ikke hvad jeg skal sige...

du ved hvor jeg er, bare bib mig :kram

Næ...han er mr nice når vi er ude....altså han ER jo også rar og alt det der, han kan simpelthen bare ikke finde ud af at kommunikere!!

Jeg havde bare forventet at hvis jeg sagde ordet skilsmisse, så ville han falde på knæ og sige neeeeeeeeej, eller i det mindste reagerer, men næ....ingenting!!!!!!!!

Han mener virkelig oprigtigt at det er mig der altid er sur på ham og når jeg siger "årh hold dog kæft" som jeg siger rigtig højt og kraftigt når jeg er rigtig gal, så skal han gøre det....!?!?!?

ARRRRRRRRRHHHHHHHHHHGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja, der er desværre ikke andet at gøre end at lægge øre til og det gør du så godt Lotte :kiss:

Ja han er ved at få arbejde ved Siemens igen...skal til samtale på onsdag, så håber vi han får det. Kunne være skønt med nogle formiddage uden ham!

Måske er det bare det der skal til? Jeg vil hade at skille ham fra Emilie :( Men hun har det jo ikke godt hvis jeg ikke har det godt :(

Stakkels lille væsen og Jonas også....Hmmm....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan squ godt forstå du har det som du har det. Måske skulle du bare finde den lejlighed. Og det kan da være at du får det bedre så :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder meget som om I har brug for tid hver for sig! Og så se hvad der sker, så kan han også selv ordne det hele og se hvor lang tid og hvor mange kræfter det egentlig tager det hele! :goodluck :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes virkelig du skal væk fra ham... Faktisk kunne det være den bedste chance for at redde stumperne - det tære meget hvis man går og vrisser!!

:kram :kram

Tror jeg også jeg skal.....

kæft det er træls....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville bare lige sige jeg tænker på dig og sender tusinde af tanker og kram søde...

Mit bedste råd ville være og få lidt tid hver for sig.. afsavn kan gøre meget godt! Og ja ellers er det bedste bud vidst at komme helt væk...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvad Mette. Thomas er ikke hjemme Mandag og tirsdag (indtil aften) du er meget velkommen til at komme herop og tage børnene med og overnatte en dag. Så får du det lige lidt på afstand

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh det er da godt nok en svær situation du står i :kram uden at vide det tror jeg også at lidt tid væk fra hinanden kunne være godt, så I begge kan få klaret tankerne...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:( :( :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhhhh søde, jeg ved slet ikke, hvad jeg skal sige eller gøre :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville nok foreslå det samme som mange af de andre gør, lidt tid hver for sig kan tit gøre underværker :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil sende dig en masse af disse

:kram :kram :kram :kram

Du kæmper virkelig en hådt kam, måske en pause hvor i ikke bor sammen kan gi jer bege tid til at tænke over hvad i egentlig skal.

:kram og tanker herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som så mange andre tror jeg desværre også løsningen må være, at komme lidt væk fra hinanden :( Det lyder på mig som om han allerede har opgivet jeres forhold, for han gør jo intet for at få det til, at fungerer igen.. Tværtimod..

Jeg sender en masse :kiss :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram ved ikke hvad jeg skal sige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle kram og tanker, og ikke mindst tilbud om overnatning! :loveshower:

Jonas skal i skole så det går desværre ikke.

Nå, aftenen igår var rædsom...den endte med jeg fik feber, rystede og skælvede, frøs og svedte. Er stadig syg i dag, men har det lidt bedre.

Jeg har det sådan at jeg ikke vil skille min datter fra hendes far, de eeeeeeelsker hinanden og han er så god til hende, han forguder hende...så det smerter mig.

Jonas er så stor at det ikke vil påvirke ham på samme måde, hvis jeg flyttede fra ham.

Nå, men det går bedre i dag...vil ikke tage nogen beslutning endnu, det satmer hårdt.

Nå bare et lille kip med flaget om jeg har det bedre...trods feber...grrr....typisk!

Kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh Mette hvor er jeg ked af at høre at det står sådan til. Det havde jeg slet ikke opfattelsen af! :kram2

Jeg ville ønske at jeg kunne hjælpe, men jeg har desværre ingen gode råd, som ikke allerede er blevet sagt :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej søde mette

Hvordan står det til derhjemme.. tænker sådan på jer..

kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej min søde Lotte :)

Nååh tak skal du have :) Jamen det går stille og roligt igen. Tror bare jeg fik verdens største raserianfald på ham....alt det med økonomien hober sig op sammen med rodet og vores 2 sygdomme og hvad med fremtiden....puhh!!

Det er ikke let at komme henover, så jeg blev bare så rasende som jeg aldrig har været før....

Men det går stille og roligt igen....vi er ikke forelsket eller noget, tror bare vi prøver at få dagene til at køre for vores børn og så træder vi ellers vande mht fremtiden...

Kæmpe krammer <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til at se dig lørdag... få et smil frem på dine læber og se du hygger dig.. :kram2

Det tror jeg du trænger til søde....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER