Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

ih, altså. Manden kommer hjem med et gavekort til en middag, og da vi vil indløse det, virker det selvfølgelig ikke :rolleyes

Nu putter de 2 til eftermiddag inde i vores seng. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... Projekt lær at spise fisk er i fuld gang i aften er det fish'n'chips og så impuls købte Anders noget thai agtigt fisk og rejer i en boks fra Aldi - her lugter ret meget af fisk :unsure men hvis det ikke smager mig må jeg leve af pommes :rolleyes

Jeg smagte det hele og må indrømme at skaldyr smager mig noget bedre end fisk!!!

Jeg kan da spise det, men fiskepinde er IKKE livretten - Mie spiste dog det største aftenmåltid i flere uger så det skal vi nok have igen (er monster glad for at jeg ikke har præget hende på det punkt).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:yay Jubiiiiii ny LÆKKER dyt til mor her, efter den gamle døde i træls trafikuheld!

Lækker ny dyt, lækker ny lejlighed, lækker kæreste, lækker datter = life is good! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er stadig rimelig rystet over at C's mor har ladet hende tage toget hjem fra København kl 4 om natten... Det er bare ikke ok i min verden når man er 14 år. Er jeg skrup-konservativ eller gammeldags?

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader den her weekend tur med svigerfamilien.. Da der blev snakket om hvornår folk står op sagde S at E har stået op kl 6 de sidste mange morgener og så fik vi straks blikke af svigerinden. "I tager hende vel ikke med ud i stuen der, men prøver at få hende til at sove igen, ik?!?"

Øh, når barnet vågner så er det jo ligesom vågnet og skal have morgenmad(E skal spise næsten med det samme, ellers bliver hun SUR)!

Så var der dårlig stemning og jeg sagde at det jo ikke var for at irritere alle andre, men kan jo ikke ændre på mit barn og hun var mega træt, så kom lidt tidligere i seng..

Nu har hun været ked og grædt i 30-45 min og jeg frygter den svigerindes kommentarer imorgen :( Man kan godt mærke at hun ikke har børn!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader den her weekend tur med svigerfamilien.. Da der blev snakket om hvornår folk står op sagde S at E har stået op kl 6 de sidste mange morgener og så fik vi straks blikke af svigerinden. "I tager hende vel ikke med ud i stuen der, men prøver at få hende til at sove igen, ik?!?"

Øh, når barnet vågner så er det jo ligesom vågnet og skal have morgenmad(E skal spise næsten med det samme, ellers bliver hun SUR)!

Så var der dårlig stemning og jeg sagde at det jo ikke var for at irritere alle andre, men kan jo ikke ændre på mit barn og hun var mega træt, så kom lidt tidligere i seng..

Nu har hun været ked og grædt i 30-45 min og jeg frygter den svigerindes kommentarer imorgen :( Man kan godt mærke at hun ikke har børn!!

:kram hold ud!!! Det er en weekend det drejer sig om, 2 dage mere så er det overstået - og vi er her for dig ;) - om nogle år kommer hun til dig og så kan du være det store menneske og give alt den opbakning og forståelse hun ikke kan give nu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader den her weekend tur med svigerfamilien.. Da der blev snakket om hvornår folk står op sagde S at E har stået op kl 6 de sidste mange morgener og så fik vi straks blikke af svigerinden. "I tager hende vel ikke med ud i stuen der, men prøver at få hende til at sove igen, ik?!?"

Øh, når barnet vågner så er det jo ligesom vågnet og skal have morgenmad(E skal spise næsten med det samme, ellers bliver hun SUR)!

Så var der dårlig stemning og jeg sagde at det jo ikke var for at irritere alle andre, men kan jo ikke ændre på mit barn og hun var mega træt, så kom lidt tidligere i seng..

Nu har hun været ked og grædt i 30-45 min og jeg frygter den svigerindes kommentarer imorgen :( Man kan godt mærke at hun ikke har børn!!

Ej tag det roligt.

Jeg forstår godt din svigerinde, når man ingen børn har dør man vel nærmest ved tanken om at skulle op før 7 :)

Når det er sagt, så kan hun ikke tillade sig at blive sur.

Hvis det bliver formeget pakker i da bare sammen og køre hjem.

Der er vel ingen som bestemmer over jer og diger i skal blive der ?

Men god tur

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har valgt at begynde nu med at gøre 2 unger klar til fødselsdag.

Vi skal køre kl 10, så er der vel mulighed for at jeg når det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har valgt at begynde nu med at gøre 2 unger klar til fødselsdag.

Vi skal køre kl 10, så er der vel mulighed for at jeg når det

Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader den her weekend tur med svigerfamilien.. Da der blev snakket om hvornår folk står op sagde S at E har stået op kl 6 de sidste mange morgener og så fik vi straks blikke af svigerinden. "I tager hende vel ikke med ud i stuen der, men prøver at få hende til at sove igen, ik?!?"

Øh, når barnet vågner så er det jo ligesom vågnet og skal have morgenmad(E skal spise næsten med det samme, ellers bliver hun SUR)!

Så var der dårlig stemning og jeg sagde at det jo ikke var for at irritere alle andre, men kan jo ikke ændre på mit barn og hun var mega træt, så kom lidt tidligere i seng..

Nu har hun været ked og grædt i 30-45 min og jeg frygter den svigerindes kommentarer imorgen :( Man kan godt mærke at hun ikke har børn!!

Tja altså børn er jo forskellige og i kender jeres barn bedst og gør hvad der er bedst.

Når det er sagt er jeg enig med din svigerinde og jeg har 2 børn ;)

Selvfølgelig hvis barnet er sultent skal det have mad, men man kan alså godt lære sit barn, at man ikke står op der. Jeg har gjort det med begge vores.

De har da også haft en periode hvor de mente det var morgen kl 6. Vi har altid haft nogle tidspunkter afstemt til alder med hvornår det er ok at stå op. Selvfølgelig ikke hvis de er syge eller andet i vejen. Det har maks taget 3 dage også var deres indre ur indstillet til hvornår det var morgen.

Når de er vågnet er vi gået ind til dem, taget dem op og puttet kortvarigt, lagt i seng igen, gået ud af værelset. Nogen gange har det været nok, af og til skulle vi fortsætte sådan frem til det tidspunkt der er ok at stå op på.

Det aller vigtigste var at morgenen ikke startede og det var kedeligt. De har ikke grædt specielt meget, vi var der og krammede dem og lagde dem igen.

Selvfølgelig er der forskel på børn, men ovenstående har virket på mine 2. Så jeg synes ikke din svigerinde er helt ude i hampen og min erfaring er, at barnet godt kan lære det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis barnet i hver dagen er vant til at stå op kl 6, så er det jo ikke lige sådan at ændre ifht weekenden :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men hvis barnet i hver dagen er vant til at stå op kl 6, så er det jo ikke lige sådan at ændre ifht weekenden :-)

Mine er vænnet til at stå op kl 7 i hverdagen, men sover til 9-10 tiden i weekenden og har gjort det længe. Så jo det kan lade sig gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja altså børn er jo forskellige og i kender jeres barn bedst og gør hvad der er bedst.

Når det er sagt er jeg enig med din svigerinde og jeg har 2 børn ;)

Selvfølgelig hvis barnet er sultent skal det have mad, men man kan alså godt lære sit barn, at man ikke står op der. Jeg har gjort det med begge vores.

De har da også haft en periode hvor de mente det var morgen kl 6. Vi har altid haft nogle tidspunkter afstemt til alder med hvornår det er ok at stå op. Selvfølgelig ikke hvis de er syge eller andet i vejen. Det har maks taget 3 dage også var deres indre ur indstillet til hvornår det var morgen.

Når de er vågnet er vi gået ind til dem, taget dem op og puttet kortvarigt, lagt i seng igen, gået ud af værelset. Nogen gange har det været nok, af og til skulle vi fortsætte sådan frem til det tidspunkt der er ok at stå op på.

Det aller vigtigste var at morgenen ikke startede og det var kedeligt. De har ikke grædt specielt meget, vi var der og krammede dem og lagde dem igen.

Selvfølgelig er der forskel på børn, men ovenstående har virket på mine 2. Så jeg synes ikke din svigerinde er helt ude i hampen og min erfaring er, at barnet godt kan lære det.

Tjah det svar kan hun jo ikke ligefrem bruge til noget nu! Om 3 dage er de hjemme igen :P

Desuden syntes jeg da bestemt ikke de skal tage kampen hvis de ikke føler for det - nogle børn kan godt sove længe i weekenden andre kan ikke - jeg vil godt ligge hovedet på blokken og sige at Mie ikke er sådan et barn. Desuden ville jeg slet ikke gide alt besværet med at vende op og ned på rytmer i tide og utide ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både børn og voksne har bedst af at stå op på nogenlunde samme tid både i hverdag og weekend, så jeg ser i den grund til ar ændre børns rytme i weekenden.

Svigerinden må investere i nogle ørepropper, hvis det er et stort problem for hende ;)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ikke enig i... (undskyld at gøre dette til en debat ;)) Jeg mener, børns indre ur er jo påvirket af flere ting - søvnbehov, tid på året, lys, osv osv osv... Fx er der ingen tvivl om at Maja her i huset vågner tidligere om morgenen end hun gør om vinteren, til trods for mørklægningsgardiner, men der ER bare lysere tidligere her om sommeren end om vinteren, og derfor vågner hun tidligere, og har brug for lidt mindre søvn. Vi kunne selvfølgelig vælge at hun om sommeren kommer en time senere i seng, men det er skam ingen garanti for at hun så vågner en time senere!

Derudover handler det jo også lidt om hverdagen. Fx når jeg begynder på arbejde igen skal børnene sandsynligvis op kl 5.30/6 på hverdage, fordi vi er nødt til at køre omkring 6.30/6.45, og så kan jeg jo ikke lære dem i weekender at der sover man til kl 7, for det der med at sove længe i weekenden er ikke deres behov. Deres behov er at have en fast hverdag med faste rutiner, kærlighed fra mor og far, og at få deres basale behov for mad, søvn, tøj osv dækket.

Så fordi vi har lært vores børn at sove længe så anderkender vi ikke deres behov? Giver dem ikke kærlighed?. Ok så.

Deri er vi så voldsomt uenig.

Vi har også en hverdag og vores kan altså godt sove længe i weekenden og det har ikke været svært. Fordi jeg overhovedet ikke er enig med dig, kan vi altså godt se vores børns behov. Du skriver længere oppe, at man kan tage barnet op i seng og lege. Deri er jeg slet ikke enig. Så lærer barnet, at stå op der for det er hyggeligt og mor og far leger. Det mener jeg er forfejlet. Lege gør vi senere.

De sover længe om det er vinter eller sommer, deres søvnbehov er de samme, det er alderen der afgør de, ikke lys, vejr og vind. De bliver udhvilede vi bliver udhvilede win win.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah det svar kan hun jo ikke ligefrem bruge til noget nu! Om 3 dage er de hjemme igen :P

Desuden syntes jeg da bestemt ikke de skal tage kampen hvis de ikke føler for det - nogle børn kan godt sove længe i weekenden andre kan ikke - jeg vil godt ligge hovedet på blokken og sige at Mie ikke er sådan et barn. Desuden ville jeg slet ikke gide alt besværet med at vende op og ned på rytmer i tide og utide ;)

Vi vender skam heller ikke op og ned på deres rytme i tide og utide i begge deres liv har vi skulle dette maks 3 dage. De er 5½ og 18 mdr. De sover længe i weekenden og stå op kl, 7 i hverdagen.

Beklager jeg ikke rygklapper, og muligt hun ikke kan bruge svaret, men hun siger svigerinden tager fejl og det gør i andre også, hun ved jo ikke bedre, hun har jo ikke børn. Jeg tillader mig, som mor, at være enig, med en uerfaring kvinde der ikke har børn, fremfor jer med børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjah det svar kan hun jo ikke ligefrem bruge til noget nu! Om 3 dage er de hjemme igen :P

Desuden syntes jeg da bestemt ikke de skal tage kampen hvis de ikke føler for det - nogle børn kan godt sove længe i weekenden andre kan ikke - jeg vil godt ligge hovedet på blokken og sige at Mie ikke er sådan et barn. Desuden ville jeg slet ikke gide alt besværet med at vende op og ned på rytmer i tide og utide ;)

Derudover skriver jeg også mange gange, at der er forskel på børn. Så meget muligt Mie ikke kan lære det, men i ved det ikke hvis i ikke har prøvet. Helt enig at man skal ville de, men vi har villet det, det har ikke været en kamp og vi nyder det og vores børn har det godt og har ikke tage skade og vi ser deres behov.

Jeg har aldrig fattet, at man bare siger det er morgen når børnene mener det. I står vel ikke op kl. 2 om, natten og mener det er morgen og leger? hvorfor er det så uaccepabelt og at man ikke ser sine børns behov senere på morgenen?

Vågner de en sjælden gang kl. 7.30 jamen så står vi op der, men dagen efter kan de så sove til 9, fin nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vender skam heller ikke op og ned på deres rytme i tide og utide i begge deres liv har vi skulle dette maks 3 dage. De er 5½ og 18 mdr. De sover længe i weekenden og stå op kl, 7 i hverdagen.

Beklager jeg ikke rygklapper, og muligt hun ikke kan bruge svaret, men hun siger svigerinden tager fejl og det gør i andre også, hun ved jo ikke bedre, hun har jo ikke børn. Jeg tillader mig, som mor, at være enig, med en uerfaring kvinde der ikke har børn, fremfor jer med børn.

Det var bestemt ikke ment som et angreb, jeg sagde heller ikke at I vender op og ned på rytmen hele tiden - jeg tog egentlig bare idgangspinkt i vores barn og syntes da BESTEMT det kunne være det fedeste i verden hvis Mie kunne sove længe i weekenden. Hun er bare meget meget afhængig af sin rytme, rykker den lidt har vi ballade i et par dage før vi har fået rettet ind igen. Så at i kan er da bare utroligt heldigt, men du kan ikke sige at ALLE børn kan det, for det er helt sikkert mindretallet. Det vil være det samme som at generelisere at alle børn sover når de er trætte, at alle børn spiser hvad der bliver serveret, at alle børn sover igennem når de er 10 mdr. m.m. Det er bare forskelligt! Vi har alle sammen nogle kampe der skal tages og vi har allesammen nogle ting der bare kommer helt af sig selv, det er vigtigt at huske at de ting der er kørt nemt for en kan være en kamp for en anden og omvendt.

Der er ingen der siger du behøver at "rygklappe" hvis du ikke er enig, men det er vi jo åbenbart mange der er og så kommer du lidt i modvind :balloons

Jeg er sikker på at du træffer de rette beslutninger på dine børns vejne - du er en stærk person og du tror på dig selv og dine valg - jeg har ikke andet end :respekt til overs for dig. Men vi behøver jo ikke være enige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Derudover skriver jeg også mange gange, at der er forskel på børn. Så meget muligt Mie ikke kan lære det, men i ved det ikke hvis i ikke har prøvet. Helt enig at man skal ville de, men vi har villet det, det har ikke været en kamp og vi nyder det og vores børn har det godt og har ikke tage skade og vi ser deres behov.

Jeg har aldrig fattet, at man bare siger det er morgen når børnene mener det. I står vel ikke op kl. 2 om, natten og mener det er morgen og leger? hvorfor er det så uaccepabelt og at man ikke ser sine børns behov senere på morgenen?

Vågner de en sjælden gang kl. 7.30 jamen så står vi op der, men dagen efter kan de så sove til 9, fin nok.

Jeg tror altså ikke der er nogen der kritiserer dig/jeres måde at gøre tingene på, jeg gør i hvert fald ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var bestemt ikke ment som et angreb, jeg sagde heller ikke at I vender op og ned på rytmen hele tiden - jeg tog egentlig bare idgangspinkt i vores barn og syntes da BESTEMT det kunne være det fedeste i verden hvis Mie kunne sove længe i weekenden. Hun er bare meget meget afhængig af sin rytme, rykker den lidt har vi ballade i et par dage før vi har fået rettet ind igen. Så at i kan er da bare utroligt heldigt, men du kan ikke sige at ALLE børn kan det, for det er helt sikkert mindretallet. Det vil være det samme som at generelisere at alle børn sover når de er trætte, at alle børn spiser hvad der bliver serveret, at alle børn sover igennem når de er 10 mdr. m.m. Det er bare forskelligt! Vi har alle sammen nogle kampe der skal tages og vi har allesammen nogle ting der bare kommer helt af sig selv, det er vigtigt at huske at de ting der er kørt nemt for en kan være en kamp for en anden og omvendt.

Der er ingen der siger du behøver at "rygklappe" hvis du ikke er enig, men det er vi jo åbenbart mange der er og så kommer du lidt i modvind :balloons

Jeg er sikker på at du træffer de rette beslutninger på dine børns vejne - du er en stærk person og du tror på dig selv og dine valg - jeg har ikke andet end :respekt til overs for dig. Men vi behøver jo ikke være enige ;)

tak :kiss

Hehe, nej vi behøver ikke være enige ;) og jeg ved vi gør ting anderledes end mange andre, men hey de fungerer for os og vi har de gladeste børn :D Så et eller andet gør vi rigtigt, ikke derved sagt andre gør det forkert. Jeg ved vi gør det rigtige overfor vores børn, så behøver ikke at i er enige, men bliver sur, når det bliver skrevet vi ikke ser deres behov m.m. Ja så bliver jeg sgu tøsefornærmet :P

Jeg skrev mange gange at børn er forskellige, så jeg forsøge netop ikke at generalisere. Jeg ved der er forskel på børn.

Mange skriver dog som om, det er givet på forhånd, at børn ikke sover. Det behøver det altså ikke at være. Det var mest ment til at give input til hvordan man også kan gøre og så synes jeg altså det er svigerinden der har ret, baseret på egne erfaringer, men derfor kan hun da godt blande sig udenom ;) . Mange skriver som om, det er et problem at deres børn vågner tidligt og vi har fundet en løsning der har virket 2 ud af 2 gange, så måske det kunne virke på andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså ikke der er nogen der kritiserer dig/jeres måde at gøre tingene på, jeg gør i hvert fald ikke :)

Det føler jeg så just me gjorde. Det kan godt være det ikke er sådan ment, men når der står og så kan jeg jo ikke lære dem i weekender at der sover man til kl 7, for det der med at sove længe i weekenden er ikke deres behov. Deres behov er at have en fast hverdag med faste rutiner, kærlighed fra mor og far, og at få deres basale behov for mad, søvn, tøj osv dækket til mit svar, så læser jeg der står, at vi ikke ser vores børns behov og ikke giver dem kærlighed, fordi de sover længe i weekenden og at det er vores behov og ikke børnenes. Der føler jeg mig angrebet og mener slet ikke det er rigtigt.

Kan godt være det ikke er sådan ment og jeg læser for meget ind i det, men jeg bliver nu tøsefornærmet :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Beklager hvis det blev formuleret forkert - jeg mente absolut ikke at i ikke ser jeres børns behov! Det har jeg hverken ønske, intention eller belæg for at sige :kram

Min pointe er at jeg personligt ikke mener at det er børns behov at sove længe i weekenden, men selvfølgelig er børn forskellige.

Hvis Aron beslutter sig for at morgen er kl 2 vil jeg da forsøge at overbevise ham om at det stadig er nat, men hvis han kl 2 en nat ikke kan sove længere og bare har en fest, er ked når han ligger i sengen, jamen så må jeg stå op med ham og krydse fingre for at det var en engangs forestilling. Hvis det ender med en rutine han får lavet, må jeg kigge på hans dagsrytme og så kan det være han fx kommer for tidligt i seng ift hans søvnbehov :-)

Som sagt, jeg ønskede ikke at anklage dig for at du ikke ser dine børns behov - det har jeg slet ikke belæg for at tro - jeg er sikker på at i er nogle super forældre som er gode til at se jeres børns behov :kram

Deri er vi uenige, de er lige så mege mine børns behov at sove længe som mit, men ja børn er forskellige.

Jeg synes det var kluntet formuleret, men er glad for det ikke var sådan du mente det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker så stærke alle Bk pigerne er :) dette er virkelig et forum hvor stærke kvinder er :-)

Jeg står faktisk lidt i midten af den diskussion der. For jeg har lært Zoey dagen starter tidligst kl 6. I lang tid ( til Zoey var 4mdr ) stod jeg op kl 4. Der var hun vågen, for så at sove lur kl 6. Ret så frusterende. Så lærte sp mig at jeg skulle lave et realistisk tidspunkt for hvornår dagen startede. Vi besluttede kl 6 da det passer med hverdagene.

I en periode var vi kedelige indtil kl 6. Nu vågner hun sjælden før 6 ( kun ved tigerspring og sygdom )

Så tror bestemt man kan preje nogle børns døgnrytmer. Dog er Zoey så skemaafhængig jeg desværre aldrig ville kunne preje hende til at sove længere i weekenden:-/

Men fru sp - forstår dig fuldt ud med sådan en kommentar er træls, for der er jo jer der skal tidligt op HVER dag, så din svigerinde burde overleve et par enkelte morgener. Kram til dig og håber resten af weekenden går godt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker så stærke alle Bk pigerne er :) dette er virkelig et forum hvor stærke kvinder er :-)

Jeg står faktisk lidt i midten af den diskussion der. For jeg har lært Zoey dagen starter tidligst kl 6. I lang tid ( til Zoey var 4mdr ) stod jeg op kl 4. Der var hun vågen, for så at sove lur kl 6. Ret så frusterende. Så lærte sp mig at jeg skulle lave et realistisk tidspunkt for hvornår dagen startede. Vi besluttede kl 6 da det passer med hverdagene.

I en periode var vi kedelige indtil kl 6. Nu vågner hun sjælden før 6 ( kun ved tigerspring og sygdom )

Så tror bestemt man kan preje nogle børns døgnrytmer. Dog er Zoey så skemaafhængig jeg desværre aldrig ville kunne preje hende til at sove længere i weekenden:-/

Men fru sp - forstår dig fuldt ud med sådan en kommentar er træls, for der er jo jer der skal tidligt op HVER dag, så din svigerinde burde overleve et par enkelte morgener. Kram til dig og håber resten af weekenden går godt :-)

Nemmerlig ;)

Det handler om, at finde et realistisk tidspunkt også afstemt efter alder. Hos os, startede tidspunktet kl. 6, derefter kl 7. Vi startede med det, da de var 6 mdr. måske lidt ældre.

Ægerligt Zoey, ikke sover længere i weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan da lige tilføje, at vi også helt fra start har sagt, alt efter 6.30 så står vi op og indtil da er det nat. Det passede længe med, at der ringede min mands ur alligevel og nu hedder det alt efter 6, da det passer bedre ind i hverdagen. At jeg så har en datter der snildt kan sove længere, men andre gange vågner kl. 6 er jo kun dejligt :) Hun vågner sjældent før kl 6 og gør hun det, jamen, så sover hun videre inde hos os. Så jeg tror også, at man kan "tilpasse" rytmen og mener ikke, at det nødvendigvis er morgen fordi ens barn vågner kl. 5.!

Men derfor er det da ikke noget svigerinden skal blande sig i.! Om man selv har børn eller ej, mener jeg ikke man hverken skal blande sig eller komme med velmenende råd medmindre man bliver spurgt - sådan helt generelt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.