Nica

Voksen smalltalk

7,078 indlæg i dette emne

Jobsamtale på mandag. Søgte i går, så det er godt nok gået hurtigt :o :yay

Så skal jeg bare snakke med vuggestuen om, at Karla kommer selv om hun egentlig har ferie sammen med mig. Mon ikke de forstår :)

:yay krydser finger for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hovedpine + feberramt baby + alene til kl 22 = :numse

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jobsamtale på mandag. Søgte i går, så det er godt nok gået hurtigt :o :yay

Så skal jeg bare snakke med vuggestuen om, at Karla kommer selv om hun egentlig har ferie sammen med mig. Mon ikke de forstår :)

Hepper på dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jobsamtale på mandag. Søgte i går, så det er godt nok gået hurtigt :o :yay

Så skal jeg bare snakke med vuggestuen om, at Karla kommer selv om hun egentlig har ferie sammen med mig. Mon ikke de forstår :)

:yay Pøj Pøj. Jeg krydser selvfølgelig også

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh, jeg er blevet tappet flere forskellige steder i storkøbenhavn gennem årene og jeg har ALDRIG fået chokolade! Der er sodavand, øl og æblejuice, kiks og sådan nogen bolscher med logo på papiret. Måske er det forbeholdt jyderne at få chokolade? ;) :P

Næ, du skal da bare tappes på Hvidovre ;) Der var læssevis af chokolade, da jeg arbejdede det og også de gange jeg er blevet tappet der :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger - det gik da! Hurra for Disney jr. Nussedyr og sutter (og chokolade og cola til moren) Jeg fik placeret mig på en madras på gulvet, så kom Mie og puttede ind imellem og kravlede lidt til og fra. Inden hun blev puttet var hun feberfri :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var ny :lol

Var lige ved at sætte mine sidste cola-dåser i køleskabet fra sådan en 20-pak købt i sommers. Og da jeg tager fat i en af dåser er den sgi tom! Altså, fuldstændig ubeskadiget og uåbent, men fuldstændig tom :lol Så nu sidder jeg og kigger på den og smågriner lidt over at have en tom dåse som ikke er åbnet :lol :lol :lol

Bilka som jeg har købt den ved har lovet at de vil ombytte den, men jeg morer mig altså lidt, og ved ikke helt om den skal ombyttes eller være et curiosum... Måske sættes på bordet næste gang vi skal servere cola-dåser eller noget :lol

:lolhit Jeg ville have gemt den! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at bo så lydt <_<

Har lige hørt overboerne knalde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Klamhedsalarm!!!!

Oh my, den der første omgang mens i 14 måneder er værre end en gyser. Jeg har måtte stå op 2 gange på små 7 timers søvn for ikke at bløde over. Og mig der nærmest slet ikke bløder. Glæder mig til det er ovre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter første uge på arbejde og en uge med semi dårlig søvn, skal jeg i dag til polterabend og jeg orker det bare overhovedet ikke!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter første uge på arbejde og en uge med semi dårlig søvn, skal jeg i dag til polterabend og jeg orker det bare overhovedet ikke!!!!

:kram

Ku du ikke få tid til en middagslur først?

Ellers håber jeg det blir sjovt og du får tankerne et andet sted hen :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Ku du ikke få tid til en middagslur først?

Ellers håber jeg det blir sjovt og du får tankerne et andet sted hen :balloon

Ingen middagslur, det startede kl 11 ;) Det var rigtig hyggeligt og jeg tog tidligt hjem til Anabella, som nu sover, så NU ka jeg endelig slappe af :) Jan er stadig på tur med mandepolterabend, men det er også hans kammerat der skal giftes..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er der ikke nogen, der opfinder pudsefri briller?

Jeg er TRÆT af at se verden gennem fedtfingre og leverpostej :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er der ikke nogen, der opfinder pudsefri briller?

Jeg er TRÆT af at se verden gennem fedtfingre og leverpostej :rolleyes

...øjenoperation... :whistling

(undskyld, men blev lige igen mindet om hvor glad jeg er for min)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...øjenoperation... :whistling

(undskyld, men blev lige igen mindet om hvor glad jeg er for min)

I know...! Men det må altså vente til at jeg ikke er su-modtagerske længere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var inviteret til barnedåb ved nogle venner i dag men havde meldt fra, da vi skulle på familieudflugt. Kan så læse på facebook at de også har fået en kirkelig velsignelse. Kunne da hodt være vi havde priotiteret anderledes, hvis vi havde vist det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var inviteret til barnedåb ved nogle venner i dag men havde meldt fra, da vi skulle på familieudflugt. Kan så læse på facebook at de også har fået en kirkelig velsignelse. Kunne da hodt være vi havde priotiteret anderledes, hvis vi havde vist det.

Arh ærgerligt at I ikke vidste det så :( Men sådan kan det jo gå når man laver den slags overraskelser :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, har ikke lyst til at skulle på arbejde senere idag :(

Plejer at nyde at være på arbejde, men har bare ondt i ryggen og er "mens-dårlig" og værst af alt: Det er en nattevagt = Næsten et helt døgn, hvor jeg ikke ser Valdemar :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Får besøg af en veninde fra Australien fra idag og til på fredag og skal vise hende København. Jeg har ikke set hende siden jeg rejste hjem for 4 år siden :yay

Har planlagt en tur i skoven/Dyrehaven og en tur i Tivoli. Andre gode forslag (hun kom i fredags, så har allerede været på Christiania og ude og se den lille havfrue)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tårnet på Vor Frelser Kirke (lige ved Christiania) er altid et hit med vores udenlandske gæster.

Der er Triathlon i dag, så kan hun jo prøve at spotte kronprinsen

Dansk mad f.eks. på Det lille Apotek

Hotdogs!

Den Blå Planet eller Planetariet, hvis hun er til den slags.

Måske er der en koncert et sted?

Kanalrundfart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tårnet på Vor Frelser Kirke (lige ved Christiania) er altid et hit med vores udenlandske gæster.

Der er Triathlon i dag, så kan hun jo prøve at spotte kronprinsen

Dansk mad f.eks. på Det lille Apotek

Hotdogs!

Den Blå Planet eller Planetariet, hvis hun er til den slags.

Måske er der en koncert et sted?

Kanalrundfart.

Tak... Det er nogle gode bud :kram2

Tror faktisk også de var oppe i Vor Frelser kirke, da de også var på Christiania, men godt forslag ellers..

Hotdogs er en vinder, må en tur på strøget og få fra den øko vogn ved Rundetårn.. Så kan vi måske tage på kanalrundfart også..

Dansk mad laver vi bare selv i løbet af ugen, men måske skulle vi få smørrebrød til frokost en dag ;)

God ide med Den Blå Planet - så kan Edith også komme med :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Off-day :(

ØV, har totalt off day i dag :( Det startede lidt i går hvor jeg ikke fik shreddet og hvor manden bad mig om at lave aftensmad i dag. Jeg HADER at skulle finde på hvad vi skal have, efter jeg har fået en kok til mand og har lært sådan rigtig at smage på maden er jeg blevet bevidst om at jeg ikke er lige så god til at lave mad som jeg selv troede, så nu hader jeg at lave mad, specielt at skulle finde på hvad vi skal have :( Det kan jeg godt bruge mange timer på uden at komme op med noget godt :(

Nå, jeg havde bestemt mig for at shredde efter jeg havde afleveret Erica (arbejder hjemme i dag, så abejder bare det mere på et andet tidspunkt) men jeg skulle jo også handle ind og Netto åbner først kl 8. Så for at spare tid shreddede jeg først men havde ikke spist morgenmad = kunne ikke give mig ordentligt = øv.

Nå over med Erica, handle ind (og Netto havde så ikke alle de svampe jeg gerne ville have :prik så selvom jeg nu havde bestemt mig for noget aftensmad, så skal jeg måske alligevel modificere det lidt = mere tankemylder over den fucking aftensmad)

Kommer hjem og går ud for at hente en ren skål i opvaskemaskinen til noget morgenmad, men kommer ind til en kæmpe opvask, der ikke engang er skyllet af :( (tak for lort kære mand). Spiser en rugbrød og prøver så endelig at begynde at arbejde lidt. Kl er nu 8:45. Starter med at surfe BK og indser hurtigt at jeg er i skod humør og ikke kan tage mig sammen.

Giver den halv-rodede stue skylden, sætter højt musik på, rydder op, tager opvasken, sætter kaffe over og tænker at nu er jeg klar til at arbejde. Men opdager så jeg har sat kaffekanden ind MED låg, så nu er der kaffe overalt :( Og ingen kaffe til mig.

Overvejer kraftigt at holde en fridag, kl er nu 11 og jeg har ikke arbejdet endnu. Kunne godt tænke mig at få gjort rent og vasket tøj og andre praktiske ting, men jeg har jo også en masse arbejde jeg skal have lavet. Jeg kan ikke bestemme mig for hvilken version der vil give mig den bedste dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Off-day :(

ØV, har totalt off day i dag :( Det startede lidt i går hvor jeg ikke fik shreddet og hvor manden bad mig om at lave aftensmad i dag. Jeg HADER at skulle finde på hvad vi skal have, efter jeg har fået en kok til mand og har lært sådan rigtig at smage på maden er jeg blevet bevidst om at jeg ikke er lige så god til at lave mad som jeg selv troede, så nu hader jeg at lave mad, specielt at skulle finde på hvad vi skal have :( Det kan jeg godt bruge mange timer på uden at komme op med noget godt :(

Nå, jeg havde bestemt mig for at shredde efter jeg havde afleveret Erica (arbejder hjemme i dag, så abejder bare det mere på et andet tidspunkt) men jeg skulle jo også handle ind og Netto åbner først kl 8. Så for at spare tid shreddede jeg først men havde ikke spist morgenmad = kunne ikke give mig ordentligt = øv.

Nå over med Erica, handle ind (og Netto havde så ikke alle de svampe jeg gerne ville have :prik så selvom jeg nu havde bestemt mig for noget aftensmad, så skal jeg måske alligevel modificere det lidt = mere tankemylder over den fucking aftensmad)

Kommer hjem og går ud for at hente en ren skål i opvaskemaskinen til noget morgenmad, men kommer ind til en kæmpe opvask, der ikke engang er skyllet af :( (tak for lort kære mand). Spiser en rugbrød og prøver så endelig at begynde at arbejde lidt. Kl er nu 8:45. Starter med at surfe BK og indser hurtigt at jeg er i skod humør og ikke kan tage mig sammen.

Giver den halv-rodede stue skylden, sætter højt musik på, rydder op, tager opvasken, sætter kaffe over og tænker at nu er jeg klar til at arbejde. Men opdager så jeg har sat kaffekanden ind MED låg, så nu er der kaffe overalt :( Og ingen kaffe til mig.

Overvejer kraftigt at holde en fridag, kl er nu 11 og jeg har ikke arbejdet endnu. Kunne godt tænke mig at få gjort rent og vasket tøj og andre praktiske ting, men jeg har jo også en masse arbejde jeg skal have lavet. Jeg kan ikke bestemme mig for hvilken version der vil give mig den bedste dag :(

Åh - ÆV og :numse, altså! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Off-day :(

ØV, har totalt off day i dag :( Det startede lidt i går hvor jeg ikke fik shreddet og hvor manden bad mig om at lave aftensmad i dag. Jeg HADER at skulle finde på hvad vi skal have, efter jeg har fået en kok til mand og har lært sådan rigtig at smage på maden er jeg blevet bevidst om at jeg ikke er lige så god til at lave mad som jeg selv troede, så nu hader jeg at lave mad, specielt at skulle finde på hvad vi skal have :( Det kan jeg godt bruge mange timer på uden at komme op med noget godt :(

Nå, jeg havde bestemt mig for at shredde efter jeg havde afleveret Erica (arbejder hjemme i dag, så abejder bare det mere på et andet tidspunkt) men jeg skulle jo også handle ind og Netto åbner først kl 8. Så for at spare tid shreddede jeg først men havde ikke spist morgenmad = kunne ikke give mig ordentligt = øv.

Nå over med Erica, handle ind (og Netto havde så ikke alle de svampe jeg gerne ville have :prik så selvom jeg nu havde bestemt mig for noget aftensmad, så skal jeg måske alligevel modificere det lidt = mere tankemylder over den fucking aftensmad)

Kommer hjem og går ud for at hente en ren skål i opvaskemaskinen til noget morgenmad, men kommer ind til en kæmpe opvask, der ikke engang er skyllet af :( (tak for lort kære mand). Spiser en rugbrød og prøver så endelig at begynde at arbejde lidt. Kl er nu 8:45. Starter med at surfe BK og indser hurtigt at jeg er i skod humør og ikke kan tage mig sammen.

Giver den halv-rodede stue skylden, sætter højt musik på, rydder op, tager opvasken, sætter kaffe over og tænker at nu er jeg klar til at arbejde. Men opdager så jeg har sat kaffekanden ind MED låg, så nu er der kaffe overalt :( Og ingen kaffe til mig.

Overvejer kraftigt at holde en fridag, kl er nu 11 og jeg har ikke arbejdet endnu. Kunne godt tænke mig at få gjort rent og vasket tøj og andre praktiske ting, men jeg har jo også en masse arbejde jeg skal have lavet. Jeg kan ikke bestemme mig for hvilken version der vil give mig den bedste dag :(

:kram

Syns du skal sætte noget god musik på og forkæle dig selv med et eller andet, så du kan booste humøret lidt og få overskuddet tilbage

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ARG!! Mit triste og farveløse hår trængte til en opfriskning, så jeg købte en brun toning til lige at give lidt varme - og nu er mit hår kulsort! Skal til jobsamtale om 1 1/2 time, så må klare den som sorthåret :o :o

Må vel bare rocke det, og tænke at jeg ser herrelækker ud med mit helt mørke hår :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.