Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag?

13,680 indlæg i dette emne

At alt gået i orden med huset og vi er sikre på at have hus fra 1/11.. På Ediths 1 års fødselsdag ❤

:yay :glad :yay

Gid det var mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At vi havde en skøn tur i zoo med Lone Engel, Ronja og Jonas i formiddag

At se Filippa og Ronja gå hånd i hånd og kramme i zoo

At jeg har bagt pølsehorn

At manden og jeg skal på spa-ophold torsdag til fredag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At alt gået i orden med huset og vi er sikre på at have hus fra 1/11.. På Ediths 1 års fødselsdag ❤

Tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At alt gået i orden med huset og vi er sikre på at have hus fra 1/11.. På Ediths 1 års fødselsdag ❤

Weee :yay Tillykke :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Caroline ikke græd da jeg afleverede i vs og at jeg skal være sammen med en veninde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg "kun" har været oppe to gange i nat med Ida. Savner den Ida der sov igennem om natten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mor kommer til morgenmad om lidt :)

En god nattesøvn :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anders kom ned og sagde farvel inden han kørte

At Mie er rask

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At høre min mand synge sange sammen med Erica i morges - jeg ved ikke hvem af dem, der sang bedst! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min skønne mand kommer hjem efter en hel uges øvelse.. Han har været savnet. Er spændt på at se hvordan Silje reagerer på at se ham, hun er virkelig fars pige, så han har hende nok hængende resten af dagen ;) Håber dog også jeg kan få tiltusket mig kys og kram ;)

At Silje i morges da jeg afleverede hende i vs vinkede til mig og sendte et fingerkys (må hun have lært dernede den lille bandit :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se Lilly stavre grinende tværs over gulvet for at vende rundt og stavre grinende tilbage i mine arme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg rent faktisk har gennemført 10 dage i træk med hård (efter min mening) træning.... Jeg har ALDRIG trænet før i mit liv! Nu er det bare med at holde ud de sidste 20 dage, så er jeg shred-mester :D

Og glad blev jeg godt nok også lige, da min søde mand kommenterede her til aften, at man godt kan se jeg træner, særligt på numsen.... SKØNT! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg rent faktisk har gennemført 10 dage i træk med hård (efter min mening) træning.... Jeg har ALDRIG trænet før i mit liv! Nu er det bare med at holde ud de sidste 20 dage, så er jeg shred-mester :D

Og glad blev jeg godt nok også lige, da min søde mand kommenterede her til aften, at man godt kan se jeg træner, særligt på numsen.... SKØNT! :yay

:yay :toot :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

at jeg tror det er okay med æg og bacon til morgenmad, når man har graviditetssukkersyge.. :yay Og hvis det ikke er, så vent lige til efter morgenmaden med at sige det, for nu har jeg virkelig glædet mig! :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At BK kan være med til at man møder søde og dejlige tøser der er samme sted i livet som een selv :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At BK kan være med til at man møder søde og dejlige tøser der er samme sted i livet som een selv :loveshower

:ditto :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At BK kan være med til at man møder søde og dejlige tøser der er samme sted i livet som een selv :loveshower

:ditto :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er nået til level to i Jillians 30 days shred! Havde jeg ikke troet på jeg ville! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At mærke den varme sol i ryggen, imens Ayah sover i barnevognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg fik lov til at sove to timers middagslur, selvom sønnike kun sov én (tak, søde mand :biglove)

At jeg har færdigudfyldt Valdemars ene barnets bog inkl billeder og det samme med babykalenderen :loveshower

At vi skal have en af mine livretter i aften :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk hyggeligt første møde IRL med CakeCrazy - vi sladrede i 3½ time! :loveshower

At jeg har en fantastisk sød genbo, der kun smilede sødt af mig, da jeg måtte gå over og ringe på og spørge om han ville komme og fjerne gigantedderkoppen i min køkkenvask :blush :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har haft en helt fantastisk dag i Givskud Zoo og var bag kulisserne efter lukketid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Anabella er blevet passet af sin moster helt uden problemer eller brok!! :yay Og så ku hun puttes på 5 min, det hurtigste i denne uge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi så The Wall i '11, og det var den vildeste musikoplevelse jeg har haft EVER!!! :glad

Det gjorde vi også :) det er simpelthen en så god koncert :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi har haft besøg af en fantastisk ven (og hans søde kæreste + tre børn), der "bare lige" fik lagt vores fine, nye terrasse! :loveshower

Pga. ham har det hele kostet os 400 kr., i stedet for flere tusinde. Det er altså venskab!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.