FruFusk

Gravid - Smalltalk

16,840 indlæg i dette emne

Ah okay. Ja så er det jo svært :chin:

Gad vide hvad pokker man havde gjort i gamle dage i sådan en situation :unsure

Puha ja det er jeg ikke sikker på jeg vil vide :o ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha ja det er jeg ikke sikker på jeg vil vide :o ;)

Ha ha godt at vi lever nu, og at begge drenge er vel ude ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha godt at vi lever nu, og at begge drenge er vel ude ;) :kiss

Nemlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor har jeg bare haft en møgdag... Jeg bryder mig virkelig ikke om at være gravid. Her til aften skulle vi ud at spise med hele min kærestes familie. Jeg kan godt mærke jeg er træt og har kvalme, men det går bare helt galt og jeg ender med skiftevis at spise udelukkende af høflighed, og rende på toilet og kaste op.

Min kærestes ene søster er gravid med termin en måned før mig, og trods hun er sygemeldt med bækkenlsning har hun bare en super graviditet. Hun var så glad og fyldt med overskud, snakkede hele tiden om baby og hvor meget de glæder sig.

Jeg kan slet ikke genkende det, føler det er en djævel der vokser inden i mig. Glæder mig slet ikke til han kommer ud, for jeg er så udmattet og magter bare ikke at få en baby ovenpå den her graviditet.

Hans anden søster har en dreng på 3 år, og han råber og skriger og løber og larmer, og jeg var seriøst ved at tude bare ved tanken om at vi skal have sådan en, for jeg er bare så træt og jeg magter det slet ikke.

Øv føler mig bare som sådan et usselt og utaknemligt menneske, men lige i disse dage fortryder jeg bare SÅ meget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger lige og hepper på lille Nohr (som legestuen mener vi burde have kaldt syd, for ellers er det jo klart han vender forkert :lol )

Han laver de vildeste stunts i maven. Og jeg kan mærke at hans hoved er gået fra total centralt, ret højt - til højre side, lige over midten. Og numsen er pt mere over hofte end over udgangen!

Jeg har prøvet at tage billede, men det ser vildere ud i virkeligheden :lol

25j9qme.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger lige og hepper på lille Nohr (som legestuen mener vi burde have kaldt syd, for ellers er det jo klart han vender forkert :lol )

Han laver de vildeste stunts i maven. Og jeg kan mærke at hans hoved er gået fra total centralt, ret højt - til højre side, lige over midten. Og numsen er pt mere over hofte end over udgangen!

Jeg har prøvet at tage billede, men det ser vildere ud i virkeligheden :lol

25j9qme.jpg

Hep hep :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor har jeg bare haft en møgdag... Jeg bryder mig virkelig ikke om at være gravid. Her til aften skulle vi ud at spise med hele min kærestes familie. Jeg kan godt mærke jeg er træt og har kvalme, men det går bare helt galt og jeg ender med skiftevis at spise udelukkende af høflighed, og rende på toilet og kaste op.

Min kærestes ene søster er gravid med termin en måned før mig, og trods hun er sygemeldt med bækkenlsning har hun bare en super graviditet. Hun var så glad og fyldt med overskud, snakkede hele tiden om baby og hvor meget de glæder sig.

Jeg kan slet ikke genkende det, føler det er en djævel der vokser inden i mig. Glæder mig slet ikke til han kommer ud, for jeg er så udmattet og magter bare ikke at få en baby ovenpå den her graviditet.

Hans anden søster har en dreng på 3 år, og han råber og skriger og løber og larmer, og jeg var seriøst ved at tude bare ved tanken om at vi skal have sådan en, for jeg er bare så træt og jeg magter det slet ikke.

Øv føler mig bare som sådan et usselt og utaknemligt menneske, men lige i disse dage fortryder jeg bare SÅ meget :(

Hvor langt er du henne? Jeg var altså også virkelig deprimeret i de første kvalmemåneder, hvor jeg ønskede graviditeten langt væk <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor langt er du henne? Jeg var altså også virkelig deprimeret i de første kvalmemåneder, hvor jeg ønskede graviditeten langt væk <_<

:kram

Jeg er 24+2 og ifølge svanger skal jeg regne med det fortsætter frem til termin. Oveni det har jeg de ledeste lændesmerter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 24+2 og ifølge svanger skal jeg regne med det fortsætter frem til termin. Oveni det har jeg de ledeste lændesmerter.

Årh det lyder helt forfærdelig hårdt :(

Kan du ikke få noget kvalmestillende? :unsure

Kæmpe kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh det lyder helt forfærdelig hårdt :(

Kan du ikke få noget kvalmestillende? :unsure

Kæmpe kæmpe :kram

Sidst ville de ikke give mig noget, da jeg bare kaster det op. Men jeg kaster ikke helt så meget op nu, så måske jeg skulle høre igen, så kan det jo være det kan nå at virke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis min baby ligger mod hovedet opad, hvorfor er der så hikke i nederste del af maven?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis min baby ligger mod hovedet opad, hvorfor er der så hikke i nederste del af maven?

Min hikker med hele kroppen, så at sige. Det er i hvert fald hele min mave der hopper når hun hikker, og jeg kan også mærke det tydeligt der hvor ryggen og numsen ligger - måske faktisk mest ved ryggen, nu jeg tænker efter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hikker med hele kroppen, så at sige. Det er i hvert fald hele min mave der hopper når hun hikker, og jeg kan også mærke det tydeligt der hvor ryggen og numsen ligger - måske faktisk mest ved ryggen, nu jeg tænker efter?

Hmm... Så er det måske derfor :chin:

Gad godt at have min egen lille scanner herhjemme :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Så er det måske derfor :chin:

Gad godt at have min egen lille scanner herhjemme :rolleyes

Åh ja, det gad jeg også! Selvom jeg efterhånden føler mig ret sikker i at mærke efter hovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm den anden aften/nat holdt lillemanden fest og skøjter rundt i maven da jeg skulle sove..igår mærkede jeg næsten intet og har fint kunnet sove på begge sider i nat...Først nu jeg igen mærker en smule...

Håber han snart holder fest igen så jeg ikke når at bekymre mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, det gad jeg også! Selvom jeg efterhånden føler mig ret sikker i at mærke efter hovedet.

Synes bare det er svært at skelne mellem numse og hoved? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der præcis 1 måned til termin :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min hikker med hele kroppen, så at sige. Det er i hvert fald hele min mave der hopper når hun hikker, og jeg kan også mærke det tydeligt der hvor ryggen og numsen ligger - måske faktisk mest ved ryggen, nu jeg tænker efter?

:ditto

Det føles dog også helt særligt, dybt nede og inde - helt nede i numsen, faktisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også prøvet at nå 39+0 :o

Ih, hvor havde det været perfekt, hvis fødslen var gået i gang i nat! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også prøvet at nå 39+0 :o

Ih, hvor havde det været perfekt, hvis fødslen var gået i gang i nat! <_<

Du var det første, jeg kiggede efter, da jeg åbnede ipad'en nu til morgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg også prøvet at nå 39+0 :o

Ih, hvor havde det været perfekt, hvis fødslen var gået i gang i nat! <_<

Jeg synes altså ikke man bør føde senere end man gjorde første gang :o :p

Det gør også mig helt nervøs for om jeg måske når til igangsættelse denne gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du var det første, jeg kiggede efter, da jeg åbnede ipad'en nu til morgen ;)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså ikke man bør føde senere end man gjorde første gang :o :p

Det gør også mig helt nervøs for om jeg måske når til igangsættelse denne gang :(

Jeg er helt enig! Udregnet fra inseminationsdato, har jeg dog stadig til i morgen, så der er håb ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er helt enig! Udregnet fra inseminationsdato, har jeg dog stadig til i morgen, så der er håb ;)

Åhh det er så spændende!! De dage der, hvor man ved, at det kan ske når som helst :wub Det glæder jeg mig altså til!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes altså ikke man bør føde senere end man gjorde første gang :o :p

Det gør også mig helt nervøs for om jeg måske når til igangsættelse denne gang :(

:lol Det vil jeg godt tro, taget i betragtning at du fødte før tid ;)

Selv er jeg jo gået længere og længere for hver gang, og det er bare ikke sjovt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.