Susanne79

Mødregruppe

22 indlæg i dette emne

Nu er min dreng 1 måned gammel og efter sp var hjemme hos os første gang, sagde hun at hun ville skrive mig på listen så mig og junior kunne komme med i en mødregruppe.

Men der er stadig ikke sket noget, så jeg ville lige få stillet min nysgerrighed om hvor lang tid der gik før i startede i mødregruppe??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Theo var præcis en måned da vi mødtes første gang, så jeg var heldig :) den ældest baby i gruppen var den gang omkring 12 uger.

Det er jo desværre ikke til at styre hvor mange børn der bliver født i lokalområdet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lasse var 2,5 mdr før vi kom i mødregruppe. Men vi boede også i en mindre landsby dengang. Vi har i alt 6 børn fra april til august i vores gruppe og da vi jo skulle være mindst 5 før vi ku starte, så gik der lige lidt tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi mødtes første gang da Zoey var 5 uger. Og vi er 4 hvor der er få dage mellem de små og en der er en måned ældre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bor på Østerbro, hvor der bliver født virkelig mange børn. Alligevel var Leo præcis to mdr da vi startede. Det var så også i sommerferien...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede da Felix var 3 uger. Den ældste 15 dage ældre så der varlige en boost på det tidspunkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kom i en gruppe da Lærke var 1,5 mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede da C var 6-7 uger.

Vi var 4 hvor de 3 af dem var født i samme uge og den sidste var 2,5 uge yngre.

Men vi var geografisk meget spredt og vi var alle første gangs fødende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius var 16 dage da vi skulle afsted første gang. Her ude bliver mødregrupperne lavet når der er 6 børn og de 5 af dem er forholdsvis tætte...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er min dreng 1 måned gammel og efter sp var hjemme hos os første gang, sagde hun at hun ville skrive mig på listen så mig og junior kunne komme med i en mødregruppe.

Men der er stadig ikke sket noget, så jeg ville lige få stillet min nysgerrighed om hvor lang tid der gik før i startede i mødregruppe??

Jeg valgte mødregruppen fra for jeg fik først tilbudt en da madison nærmede sig tre måneder og så synes jeg det kunne være lidt lige meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bettefisen er 7 uger og jeg er stadig ikke i en mødregruppe hvilket jeg er pænt træt af... Der mangler åbenbart en før det kan starte op, hvilket jeg synes er noget pjank...

Heller ikke her vi laver vores egen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bettefisen er 7 uger og jeg er stadig ikke i en mødregruppe hvilket jeg er pænt træt af... Der mangler åbenbart en før det kan starte op, hvilket jeg synes er noget pjank...

Kan godt forstå at det var du træt af... Så kunne den der mangler jo komme med i den næste mødregruppe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi startede da Maja var 8 uger gammel. Den ældste var 9 uger og den yngste var ca. 4 uger gammel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kom slet ikke i mødregruppe, da der ikke var andre end mig der ville i Vrå :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kom slet ikke i mødregruppe, da der ikke var andre end mig der ville i Vrå :(

Og jeg gentager: Vrå er jordens røvhul! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også spændt på hvornår det bliver, jeg er flyttet lidt udenfor byen men der er et par nybyggerveje = mange børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og jeg gentager: Vrå er jordens røvhul! ;)

nej det er alle de andne gangsfødende ;) De mente ikke det var nødvendigt - kunne godt komme i en, men skulle til Em hver gang. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej det er alle de andne gangsfødende ;) De mente ikke det var nødvendigt - kunne godt komme i en, men skulle til Em hver gang. ;)

Der er simpelthen nogen i Em.. Vildt :P men det er da også en god tur på gåben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mødre gruppe mødtes første gang, da junior var 10 dage. Det kunne jeg slet ikke overskue, så jeg sprang over og tog med anden gang den mødtes. Vi startede ud 5 børn, hvor den ældste var fra midt november og den yngste (junior) fra start december. Nu er vi desværre kun 2 tilbage. Eller der er en til, men hun kan ikke mødes ret tit, og aflyse tit. Så vi to hygger os bare selv;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 uger, og var rigtig glad for den i al den tid jeg var på barsel. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang var Freja 3,5 mdr.

Anden gang var Liva ca 2 mdr

Denne gang var Pixie 7 uger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay der er da godt nok meget forskel på hvornår de kære små begynder i mødregruppe.

Så jeg må bare være lidt tålmodig.

Men jeg glæder mig i hvert fald til at bettemand og jeg skal begynde i en mødregruppe.

Spændt på de andre mødre og deres baby'er.

Og om bettemand og jeg kan få glæde af møderne LANG tid frem over. Det kunne jo være sjovt, at kunne blive ved med at mødes i mange år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER