Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

Puuuuha... Min far har meldt sin ankomst i et uanmeldt besøg i dag, og det er bestemt ikke puha, ELSKER besøg af min far, men vi har besluttet at fortælle ham at han skal være morfar i dag. Det er simpelthen for svært at gå og holde på konstant i flere dage, også fordi jeg lider en del af kvalme. Ej, hvor er jeg nervøs!!! :puke

Hvordan gik det?? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Suk, det blev aflyst.. Snestormen truer, og risikoen for at sidde fast blev lidt for stor.. :boo Så det må bliv i weekenden som hidtil planlagt. Er faktisk lidt lettet... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det skønt når det rent faktisk hjælper at brokke sig! Nakkefoldscanningen er den 27 marts!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk, det blev aflyst.. Snestormen truer, og risikoen for at sidde fast blev lidt for stor.. :boo Så det må bliv i weekenden som hidtil planlagt. Er faktisk lidt lettet... :blush

Så er du rolig lidt endnu :kram2 Siger i det så i weekenden?

Ihh hvor er det skønt når det rent faktisk hjælper at brokke sig! Nakkefoldscanningen er den 27 marts!!

Dejligt!! :yay Bliver spændende!

Ih hvor jeg håber vi får besked i god tid - manden kan ikke bare sådan lige få fri, og det kan jeg egentlig heller ikke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du rolig lidt endnu :kram2 Siger i det så i weekenden?

Ja, vi kører til Lolland efter scanningen (såfremt det selvfølgelig går godt.. ), og så får de det at vide der. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih altså, i morgen har jeg en tid på Rigshospitalet - men som vejrudsigten ser ud lige nu så må jeg vidst aflyse den tid argh2.gif

Jeg skal trods alt fra Vestlolland til KBH..

Jeg er dog mere bange for at det ikke er overstået onsdag, hvor jeg skal til Næstved til NF - så der skal ALT sneen bare være væk bask.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih altså, i morgen har jeg en tid på Rigshospitalet - men som vejrudsigten ser ud lige nu så må jeg vidst aflyse den tid argh2.gif

Jeg skal trods alt fra Vestlolland til KBH..

Jeg er dog mere bange for at det ikke er overstået onsdag, hvor jeg skal til Næstved til NF - så der skal ALT sneen bare være væk bask.gif

Ja det er ikke just godt vejr de lover de næste dage. Jeg skal til 1. Lægebesøg i morgen men har heldigvis gå afstand. Det er meget værre med manden, der skal til anden samtale på Fyn i morgen. Han skal være der kl 14 og kører lige så stille hjemme fra kl 8.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er ikke just godt vejr de lover de næste dage. Jeg skal til 1. Lægebesøg i morgen men har heldigvis gå afstand. Det er meget værre med manden, der skal til anden samtale på Fyn i morgen. Han skal være der kl 14 og kører lige så stille hjemme fra kl 8.

Jeg hader bare det vejr og så lige den uge hvor jeg har to aftaler som kræver at jeg skal køre langt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ih altså, i morgen har jeg en tid på Rigshospitalet - men som vejrudsigten ser ud lige nu så må jeg vidst aflyse den tid argh2.gif

Jeg skal trods alt fra Vestlolland til KBH..

Jeg er dog mere bange for at det ikke er overstået onsdag, hvor jeg skal til Næstved til NF - så der skal ALT sneen bare være væk bask.gif

Hvor på vestlolland er du fra? Jeg kommer nemlig fra Nakskov.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er bare hårdt ramt af kvalme i dag! Kun tre kvarter til frokost, og så skal jeg altså hjem og ligge bagefter kan jeg mærke... Kan slet ikke koncentrere mig pga kvalmen og træthed og fordi det at være gravid er så spændende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ligger bare i sengen og er dårlig :( Så for mig kan det sne lige så meget det vil udenfor. Suk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor på vestlolland er du fra? Jeg kommer nemlig fra Nakskov.. :)

Ej, hvor sjovt - vi bor i Vestenskov lige uden for Nakskov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder fra livmoderen. Jeg er bange :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder fra livmoderen. Jeg er bange :(

Søde - hvordan ved du at det er fra livmoderen og ikke bare slimhinderne?! Det er ikke sjovt at bløde under graviditet overhovedet, men det kan altså godt gå godt!

Skynd dig at få bestilt en tryghedsscanning hvis du ikke allerede har det! Og så krydser jeg fingre for at der er et fint blinkende hjerte til trods for chokket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søde - hvordan ved du at det er fra livmoderen og ikke bare slimhinderne?! Det er ikke sjovt at bløde under graviditet overhovedet, men det kan altså godt gå godt!

Skynd dig at få bestilt en tryghedsscanning hvis du ikke allerede har det! Og så krydser jeg fingre for at der er et fint blinkende hjerte til trods for chokket.

Det fortalte lægen. Det er ikke meget og jeg har ikke ondt så hun vil se døgnet an og så se om det stopper igen eller om jeg skal scannes på sygehuset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder fra livmoderen. Jeg er bange :(

Stakkels dig.. :( Forstår ikke hvirfor du ikke får en scanning helt automatisk! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder fra livmoderen. Jeg er bange :(

:kram2 :kram2 :kram2

Jeg håber alt er okay... Og :klap fordi lægen ikke bare sender dig fluks til scanning! :gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder fra livmoderen. Jeg er bange :(

Håber alt er OK, men kan ikke forstå hvorfor din læge ikke har sendt dig til scanning med det samme :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder fra livmoderen. Jeg er bange :(

Jeg krydser alt hvad jeg kan for, at alt er Ok!

---------------------

Jeg er hårdt ramt af træthed. Faldt i søvn, ikke én, men TO gange under en forelæsning i formiddags. SÅ pinligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft et angst anfald. Afventer pt hvad vagtlægen mener :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal scannes i morgen. Sygehuset ringer med en tid i morgen mellem 8 og 9.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt du får din scanning. Nu må du prøve at slappe af indtil. Jeg ved det er uendelig meget lettere sagt end gjort.

Et forslag kan være at gå i seng og starte en film på computeren, som man godt "må" falde i søvn til. Forhåbentlig drømmer du så om filmen i stedet for alle dine tanker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for at alt er som det skal være og håber du får en rolig nat.. Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er uendelig træt.... og enormt ked af de sms'er H har sendt i eftermiddag om at der INGEN fremtid er for os nogensinde.. :(

Vil enormt gerne have ro i mit hoved... Kunne sove :( SUK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder fra livmoderen. Jeg er bange :(

Jeg forstår heller ikke hvorfor lægen ikke sendte dig afsted med det samme, så du ikke skal tænke på det hele aftenen og natten ...

Jeg krydser fingre for at alt er ok :kram

Og selvfølgeligt er det det ...

Knus Katja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER