Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

Jeg vil altså have min tid til nakkefoldscanning nu!!! Jeg kan da umuligt holde ud at skulle vente meget længere!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil altså have min tid til nakkefoldscanning nu!!! Jeg kan da umuligt holde ud at skulle vente meget længere!!!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold op jeg er kvæstet i dag. Er mega træt, det virker godt i lænden og min stakkels misfarvet tå gør ondt. Sofaen har lige overfaldet mig mens felix sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil ogsååååååå have tid til NF..... Er den ikke kommet tirsdag - spørg jeg på lægehuset når jeg alligevel skal ringe efter bp svar...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se, at der er flere, der går og venter på tid til NF. På Roskilde bestiller man bare online - er det virkelig det eneste sted, det er sådan? Tænker bare i disse sparetider, er det da virkelig ressourcespild at skulle sende alle de breve ud....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se, at der er flere, der går og venter på tid til NF. På Roskilde bestiller man bare online - er det virkelig det eneste sted, det er sådan? Tænker bare i disse sparetider, er det da virkelig ressourcespild at skulle sende alle de breve ud....

Jeg fik af vide der vil komme tider til mig med posten... SÅ her på fyn - må svaret være ja de spilder penge på papir ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se, at der er flere, der går og venter på tid til NF. På Roskilde bestiller man bare online - er det virkelig det eneste sted, det er sådan? Tænker bare i disse sparetider, er det da virkelig ressourcespild at skulle sende alle de breve ud....

I Silkeborg fik man sidst et brev og tror stadig det er sådan. Er glad for jeg stadog kan scannes og gå til jordemoder hernede og så føde i Viborg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan se, at der er flere, der går og venter på tid til NF. På Roskilde bestiller man bare online - er det virkelig det eneste sted, det er sådan? Tænker bare i disse sparetider, er det da virkelig ressourcespild at skulle sende alle de breve ud....

Jeg var ikke klar over man selv skal bestille tid på rigshospitalet.... hvordan fandt du ud af det ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

arg så forkert... tror kun jeg fik læst det der R :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Skejby får man også brev - kan huske jeg var ved at gå amok sidste gang! Denne gang venter jeg ikke endnu, skal først til det rigtige lægebesøg på fredag, så der går lige lidt tid endnu.

Ups! Er lige kommet til at tage en 3 timers lur på sofaen - man er vel gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både på Hvidovre og Herlev, skal man også selv bestille tid til NF online.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, jeg synes bare, det var så smart og nemt, at jeg er virkelig overrasket over, at det ikke bare er sådan "man gør". Men jeg vil sige så meget, at det var noget, jeg selv skulle finde ud af og opdagede det lidt ved en tilfældighed. - Synes det ville være oplagt, at det havde stået i den folder jeg fik hos lægen..

Nå - men snarlige datoer til alle med post, mail, telepati - whatever - TAK! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På Hillerød skal man også selv bestille tid til NF.

Det bliver vel (forhåbentlig) mere og mere almindeligt at man selv bestiller tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville virkelig også foretrække vi kunne bestille online - det virker så smart! Ligesom jeg også foretrækker at bestille tid til frisøren online osv osv!

Ååårh, jeg har lyst til at stå på ski!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville virkelig også foretrække vi kunne bestille online - det virker så smart! Ligesom jeg også foretrækker at bestille tid til frisøren online osv osv!

Ååårh, jeg har lyst til at stå på ski!!

Stå på ski? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stå på ski? :)

Ja :) Godt nok er sneen nu ved at smelte, men den fik mig til at huske at jeg savner en vinterferietur eller noget i den stil. Sikkert også fordi jeg savner at bevæge mig ordentligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :) Godt nok er sneen nu ved at smelte, men den fik mig til at huske at jeg savner en vinterferietur eller noget i den stil. Sikkert også fordi jeg savner at bevæge mig ordentligt.

Jeg er så den type, at hvis du stiller mig op på et par ski, kan jeg stå helt stille og så bare vælte! Det er virkelig ikke godt! Men jeg har da gået en lang tur i dag i blæsevejret - og holdt balancen hele vejen! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så den type, at hvis du stiller mig op på et par ski, kan jeg stå helt stille og så bare vælte! Det er virkelig ikke godt! Men jeg har da gået en lang tur i dag i blæsevejret - og holdt balancen hele vejen! ;)

Hahaha! Jeg har meget god kontrol, men tager ingen chancer i denne graviditet, så derfor skal vi ikke af sted. Jeg er alene hjemme og har lige sovet 3 timers middagslur så har ikke været udenfor en dør i dag - max doven ja!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en afslapningsdag med middagsmad hos svigerne, efter en vipende tur til Tyskland i går :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuha... Min far har meldt sin ankomst i et uanmeldt besøg i dag, og det er bestemt ikke puha, ELSKER besøg af min far, men vi har besluttet at fortælle ham at han skal være morfar i dag. Det er simpelthen for svært at gå og holde på konstant i flere dage, også fordi jeg lider en del af kvalme. Ej, hvor er jeg nervøs!!! :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik lige i panik tidligere idag....

Tøede min mad op i mine forældres mikrobølgeovn og da jeg åbnede lågen for at få det optøede, af det frosne mad... blev den ved med at lave den blæselyd, som når den varmer... tænkte først ikke over det, men da den så blev ved med det, også da jeg prøvede at stoppe madlavningen, gik jeg i panik, fordi jeg troede at den så havde udsendt mikrobølger mens lågen var åben....

Tænkte straks om baby kunne have taget skade af mikrobølgerne....

Jeg kom ind i stuen til min mor, der grinede til mig og kunne berolige mig med, at det bare er luft til nedkøling, det gør den åbenbart altid efter den er i brug :blink

Så hverken Baby eller jeg er blevet bestrålet og mig... ja jeg tror bare jeg laver mad i gryden fremover :D

Jeg ender sgu med at blive små neurotisk mens jeg er gravid :rolleyes

Ellers har det været en dejlig dag, men kun lidt kvalme og ingen opkastninger, lidt indkøb, tøjvask og oprydning... og nu totalt afslapning :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuha... Min far har meldt sin ankomst i et uanmeldt besøg i dag, og det er bestemt ikke puha, ELSKER besøg af min far, men vi har besluttet at fortælle ham at han skal være morfar i dag. Det er simpelthen for svært at gå og holde på konstant i flere dage, også fordi jeg lider en del af kvalme. Ej, hvor er jeg nervøs!!! :puke

Iiih, hvor spændende! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puuuuha... Min far har meldt sin ankomst i et uanmeldt besøg i dag, og det er bestemt ikke puha, ELSKER besøg af min far, men vi har besluttet at fortælle ham at han skal være morfar i dag. Det er simpelthen for svært at gå og holde på konstant i flere dage, også fordi jeg lider en del af kvalme. Ej, hvor er jeg nervøs!!! :puke

Sikke da en dejlig overraskelse :) håber han nliver glad for nyheden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her lugter af stegt bacon. Fy føj da!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER