Guest Felixmor

Smalltalk for oktober terminen

1,553 indlæg i dette emne

Oplever pludselige cravings mere og mere.

Den anden aften var det chips, og manden blev sendt på tankstationen efter det. I dag er det toast - så det bliver vist aftensmaden eller i hvert fald eftermiddagshyggen herhjemme.

Jeg føler jeg kan spise hele tiden, så måske man snart skulle begynde at tænke lidt på vægten. Aaah, lad os lige komme forbi NF først ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg aner det faktisk ikke. Mange udvikler en form for bækkensmerter, da bækkenet jo også skal forberede sig. Men det er vist kun omkring 4% der udvikler bækkenløsning.

Jeg døjer selv med bækkensmerter, men det skyldes noget betændelse i bækkenet jeg har haft i et par år.

Hvis du er i tvivl, så tal med din læge om det. :)

Jeg må lige se hvordan det udvikler sig. Måske kan jeg vente med at spørge til jeg skal til jordemoder. Min læge har jeg desværre ikke så meget fidus for, men hvis næste uge bliver ligeså slem så kan jeg jo blive nødt til at høre hende ad.

Er det virkelig kun 4% der får bækkenløsning? Synes jeg hører så mange snakke om det! Men håber da virkelig jeg slipper, og at det bare er hormoner der driller ryggen her i starten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oplever pludselige cravings mere og mere.

Den anden aften var det chips, og manden blev sendt på tankstationen efter det. I dag er det toast - så det bliver vist aftensmaden eller i hvert fald eftermiddagshyggen herhjemme.

Jeg føler jeg kan spise hele tiden, så måske man snart skulle begynde at tænke lidt på vægten. Aaah, lad os lige komme forbi NF først ;)

Haha, Gud hvor skægt! For nogle dage siden kværnede jeg en hel pose Bugles og de sidste to dage har jeg kværnet parisertoast! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, Gud hvor skægt! For nogle dage siden kværnede jeg en hel pose Bugles og de sidste to dage har jeg kværnet parisertoast! :lol

Haha, det er jo nærmest præcis samme cravings!

Er der ikke en teori omkring at man mangler noget i det man craver? Så må vi jo mangle, øøøøhm, salt og kulhydrater? :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde forresten mareridt i nat - at jeg skulle spise alt muligt mega ulækker mad. Hver gang jeg vågnede havde jeg så voldsom kvalme.

Har også tidligere drømt at det var en lille baby pige vi fik. Og så den knap så sjove med at vi fortalte det til svigerfamilien, som var samlet hele mekanikken, og de så reagerede ligesom jeg frygtede. Håber det går bedre i virkeligheden.

Er bare træt træt træt lige nu og kunne sikkert allerede sove! Vi har ikke engang fået aftensmad...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det er jo nærmest præcis samme cravings!

Er der ikke en teori omkring at man mangler noget i det man craver? Så må vi jo mangle, øøøøhm, salt og kulhydrater? :oops

Jeg ved ikke om jeg craver, eller om jeg bare udnytter chancen for at spise alt hvad jeg har lyst til.. :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg craver, eller om jeg bare udnytter chancen for at spise alt hvad jeg har lyst til.. :oops

Haha! Same here!

"Skaaaaaat? - Baby har lyst til milkshake, kører du en tur?"

:oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Same here!

"Skaaaaaat? - Baby har lyst til milkshake, kører du en tur?"

:oops

Haha.. Den kender vi godt herhjemme!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spekulere på om man kunne opdrage et kat til at gå i brugsen for en når man craver noget specielt?? Nå nej - på den anden side kaster jeg det jo bare op igen... NITTE!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok træls du skal blive ved med at døje med den kvalme.. Håber snart det går over! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op, jeg er hormonella.. Der skal INGENTING til, så tuder jeg.. Idag er det startet fordi jeg skal ud og samle ind til kræftens bekæmpelse. Mine forældre skal også, og de har delt et billede af min nevø på facebook og skrevet at han er en stor grund til at vi samler ind.. Puha.. Så startede vandværket! :huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op, jeg er hormonella.. Der skal INGENTING til, så tuder jeg.. Idag er det startet fordi jeg skal ud og samle ind til kræftens bekæmpelse. Mine forældre skal også, og de har delt et billede af min nevø på facebook og skrevet at han er en stor grund til at vi samler ind.. Puha.. Så startede vandværket! :huug

Jeg starter lige med at give dig knuser :kram Jeg kan bestemt godt forstå at du får følelserne op til overfladen, når du har nogen så tæt på der har været syge og hvor er det fedt at I er med til at samle ind :yay

Hormonerne er en sjov ting, igår skulle jeg fortælle noget familie, at vi venter os og kunne pludseligt mærke tårene presse på, men det var heldigvis positive tårer :loveshower

Håber I havde en god tur og fik samlet en masse ind til det gode formål

:kram Katja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også nikke genkendende til det med hormonerne :rolleyes

Forleden dag hvor jeg stod og stegte en kylling, sprøjtede der lige pludselig noget varm margarine op på min hals og tårerne trillede bare ned ad mine kinder - selvom det ikke gjorde særlig ondt :rolleyes ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg starter lige med at give dig knuser :kram Jeg kan bestemt godt forstå at du får følelserne op til overfladen, når du har nogen så tæt på der har været syge og hvor er det fedt at I er med til at samle ind :yay

Hormonerne er en sjov ting, igår skulle jeg fortælle noget familie, at vi venter os og kunne pludseligt mærke tårene presse på, men det var heldigvis positive tårer :loveshower

Håber I havde en god tur og fik samlet en masse ind til det gode formål

:kram Katja

Tak! :kram2 Turen var dejlig, og vi fik samlet en del ind. Dog var der mange der ikke var hjemme eller ikke åbnede døren - det var lidt ærgeligt. Nu venter vi bare spændt på resultatet fra hele landet! :)

Jamen altså, det er noget værre noget med de tårer. Synes godt nok de pibler frem så snart der er det mindste! :lol

Jeg kan også nikke genkendende til det med hormonerne :rolleyes

Forleden dag hvor jeg stod og stegte en kylling, sprøjtede der lige pludselig noget varm margarine op på min hals og tårerne trillede bare ned ad mine kinder - selvom det ikke gjorde særlig ondt :rolleyes ;)

Jamen det kunne have været mig.. Skrækkeligt! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, her er jeg også voldsomt grådlabil.. - Ikke smart når man skal til eksamen på tirsdag og ofte bliver dødnervøs til mundtlige eksamener.. Jeg ender sikkert med at bryde sammen i gråd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja, her er jeg også voldsomt grådlabil.. - Ikke smart når man skal til eksamen på tirsdag og ofte bliver dødnervøs til mundtlige eksamener.. Jeg ender sikkert med at bryde sammen i gråd!

Åh ja.. Det kan godt være det bliver svært at holde dem tilbage. Hvad skal du til eksamen i? Held og lykke! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ja.. Det kan godt være det bliver svært at holde dem tilbage. Hvad skal du til eksamen i? Held og lykke! :kram

Jeg er ved at afslutte modul 5 på Sygeplejerskeuddannelsen. Et modul der har omhandlet sundhedsinformatik, kernefaglighed og profession, tværfagligt samarbejde, kommunikation, sundhedsvæsenets opbygning og organisering og en heeeel masse andet. Meget tungt stof.. Har haft en del fravær pga. opkast og diverse forbundet med graviditet og har overhovedet ikke haft overskud til at læse.. :(

Jeg håber bare at jeg består!

Havde aldrig troet, at en graviditet ville suge så meget energi og overskud fra mig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at afslutte modul 5 på Sygeplejerskeuddannelsen. Et modul der har omhandlet sundhedsinformatik, kernefaglighed og profession, tværfagligt samarbejde, kommunikation, sundhedsvæsenets opbygning og organisering og en heeeel masse andet. Meget tungt stof.. Har haft en del fravær pga. opkast og diverse forbundet med graviditet og har overhovedet ikke haft overskud til at læse.. :(

Jeg håber bare at jeg består!

Havde aldrig troet, at en graviditet ville suge så meget energi og overskud fra mig..

Uha det lyder godt nok halvtungt! Jeg håber også du består! :kram2

Nej, det er helt vildt.. Overskuddet er bare væk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ved at afslutte modul 5 på Sygeplejerskeuddannelsen. Et modul der har omhandlet sundhedsinformatik, kernefaglighed og profession, tværfagligt samarbejde, kommunikation, sundhedsvæsenets opbygning og organisering og en heeeel masse andet. Meget tungt stof.. Har haft en del fravær pga. opkast og diverse forbundet med graviditet og har overhovedet ikke haft overskud til at læse.. :(

Jeg håber bare at jeg består!

Havde aldrig troet, at en graviditet ville suge så meget energi og overskud fra mig..

Det er ubetinget det modul der trækker flest tænder ud.. Jeg bestod på et hængende hår i sin tid! Det var nu mest min egen skyld, jeg gjorde absolut intet for andet end lige at komme igennem, det kedede mig i den grad!

:goodluck Håber det går godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uha det lyder godt nok halvtungt! Jeg håber også du består! :kram2

Nej, det er helt vildt.. Overskuddet er bare væk!

Tak! :)

- Og ja, det er helt åndssvagt, jeg magter ikke andet end at ligge på sofaen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er ubetinget det modul der trækker flest tænder ud.. Jeg bestod på et hængende hår i sin tid! Det var nu mest min egen skyld, jeg gjorde absolut intet for andet end lige at komme igennem, det kedede mig i den grad!

:goodluck Håber det går godt!

Tak til dig også. :)

Det har virkelig også bare været svært at komme igennem! Jeg skyder hellere mig selv, end at skulle tage det her modul om..

Jeg har faktisk altid fået gode karakterer - ikke under 10, endnu.

Men den her gang, er jeg vitterligt bange for at dumpe. Har ikke styr på noget som helst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak til dig også. :)

Det har virkelig også bare været svært at komme igennem! Jeg skyder hellere mig selv, end at skulle tage det her modul om..

Jeg har faktisk altid fået gode karakterer - ikke under 10, endnu.

Men den her gang, er jeg vitterligt bange for at dumpe. Har ikke styr på noget som helst!

Jeg havde heller ingen problemer ellers, og fik fine karakterer (husker dog ikke hvilke.. :blush), men fik altså 'kun' raget et 2tal til mig i den der, og det generede mig ikke et sekund.. Det var overstået! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller ingen problemer ellers, og fik fine karakterer (husker dog ikke hvilke.. :blush), men fik altså 'kun' raget et 2tal til mig i den der, og det generede mig ikke et sekund.. Det var overstået! :glad

Jeg vil være lykkelig for et 2-tal!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er vågnet op med ondt i halsen og ondt i hovedet i dag - så i tillæg til at kvalmen og trætheden åbenbart ikke vil lægge sig hos mig, så er det altså blevet til en sygedag i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Savner at være herinde :( men følger stadig lidt med. Døjer stadig med blodprocenten efter aborten men ellers er kroppen vist klar igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER