MacMus

Voksipose og maj-babyer

16 indlæg i dette emne

Min svigermor vil gerne give os en voksipose i barselsgave - hvis vi altså vil have den :D

Men hvordan er det lige med den uldne voksi-pose til vores maj-babyer? Er det en ting vi vil få meget glæde af? Er den mest til vinter-eftermiddagslure i barnevognen 8 mdr. senere/i vinter?

Jeg er med på at gaver kan gemmes, jeg er mere i tvivl om hvor længe man bruger den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan få både sommer og vinter dyner til, og også en bæreplade, så den kan fungere som lift.

Nu har jeg jo ikke en original, men jeg er meget glade for den, også fordi de kan slås ud til tæppe, så vores er brugt i alle 9 mdr, og vi fortsætter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica er et juni-barn og vi begyndte først at bruge den om efteråret, en lift er bare nemmere når det er varmt! Men vi bruger stadig voksien og kommer helt sikkert til at bruge den indtil hun stopper med at sove til middag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan få både sommer og vinter dyner til, og også en bæreplade, så den kan fungere som lift.

Nu har jeg jo ikke en original, men jeg er meget glade for den, også fordi de kan slås ud til tæppe, så vores er brugt i alle 9 mdr, og vi fortsætter :)

Lægger du Lia ud og sover i den i barnevognen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep altid, er det ekstra koldt får hun dynen med (igen min er ikke den originale men vil VANVITTIG gerne ha en), har den med i klapvogn, på besøg hvor jeg ved der er fodkoldt, og når vi er til fodbold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har valgt lifte i stedet for voksier da det jo er sommer, også må vi se om vi evt. investere i voksi til vinter eller hvordan.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en Duniduo som jeg indtil videre synes ser super ud! Lige pt er der vinterdynen i uld i, men regner med at bruge sommerdynen i dun i maj når han kommer og så skifte til uld an på temperatur. Vi har endnu ikke nogen lift, er ikke sikker på jeg ønsker en. Måske jeg vil prøve at nøjes med duniduoen, det har jeg ikke besluttet endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt en Duniduo som jeg indtil videre synes ser super ud! Lige pt er der vinterdynen i uld i, men regner med at bruge sommerdynen i dun i maj når han kommer og så skifte til uld an på temperatur. Vi har endnu ikke nogen lift, er ikke sikker på jeg ønsker en. Måske jeg vil prøve at nøjes med duniduoen, det har jeg ikke besluttet endnu...

Som udgangspunkt vil vi også prøve at nøjes med duniduoen og mangler man en lift kan det jo altid købes lynhurtigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Jeg har en lækker lift, det kunne være vi lige skulle se tiden an og lade sommeren gå og så i stedet overveje at ønske os den i efteråret/til barnedåb i stedet - måske har jeg bedre fornemmelse af undværlig/vil rigtig gerne have der.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fra Carl men tager den først i brug når vejret bliver koldere tror jeg - jeg skal sy nyt betræk til den og det bliver ikke gjort til maj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en vokse pose heller ikke en der er ægte. Men har brugt den til begge mine 2 børn, vi har været rigtig glade for den. Vi har altid startede med lift også brugt voksi når de ikke har kunne være i liften mere. Den er også rigtig god som lege tæppe når man er ude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kigget lidt på en duniduo, de ser ellers også rigtig fine ud - og ser ud til at være til at betale.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke undvære Voksi posen mere. Kristine er fra august 2011 og har altid brugt den - om sommeren med sommerdyne. Jeg har bestilt to til tvillingerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også en Voksi, og var rigtig glade for den sidste vinter. Men et tip: bliv ved med at bruge den når først du er begyndt og så put sommerdyne i. Vi kom desværre ud for, at Samuel absolut ikke ville bindes ind i den og kæmpede og sparkede da vi fandt den frem her i efteråret! Det kan godt være det bare er ham, der er sær, men jeg tror, at hvis vi havde brugt den hele året, ville den være velkendt.

Nu sover han så slet ikke ude mere, pga. meget larmende naboer, så vi bruger hverken barnevognen eller voksiposen længere. Hurra for klapvognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det ok jeg lige kigger ind.

Vores datter er fra juli 09, men vi havde det problem at hun sparkede alt af om natten, så da vi kom til efteråret og hun elskede at sove i barnevogn investerede vi i en ,sleebee og det var bare den bedste investering ever. Og med to dyner kan man så selv vurdere og lægge til og fra. Vi brugte den fra tidlig efterår til lidt sen forår, i to år. Denne gang har jeg købt en Duniduo og den skulle være længere så håber vi kan bruge denne tredje år også. Pengene er godt lagt ud og var for mig uundværlig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Simon er fra 26. maj 2012 , og vi har eeeelsket vores voksi. Da han ikke kunne være i liften mere kom han i voksien, og den er vi stadig super glade for. Den er guld værd både i barbevognen, men også når man er ude hos nogen, for så har man altid et sted at lægge de små som de er trygge ved!

Så jeg ville sige ja tak, også selvom den først bliver rigtig nyttig til efteråret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER