Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Så ramte jeg cyklusdag nr 28 uden mens! Mine cyklusser har været 27-28 dage lange de sidste 4 mdr, så tænker at de da er rimeligt regelmæssige..

Men nøj hvor er det her bare en forvirrende følelse - vi ville jo egentlig først igang med pb2 til foråret, men vi er bare så dårlige til det med kondom :unsure :P

Det er jo ikke fordi vi ikke ønsker barnet - det kommer bare så pludseligt og lidt uventet. Hvis jeg er gravid nu, så tog det jo kun 1 cyklus at blive det mod de 17 mdr det tog at lave Liam :)

Men buttom line - hvornår tror i jeg skal teste? Burde jeg købe én, som jeg kunne teste imorgen tidlig med, så det er ude af verdenen! Altså så jeg ikke går og psyker mig selv til alt muligt...

I går gik jeg forresten tidligt hjem fra arbejde pga at jeg blev dårlig! Kvalme og rystende i hele kroppen..

 

Jeg ville helt sikker teste imorgen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:booJeg har bare haft den mest forfærdelige dag :boo

 

Stod op i morges og testede negativ, og stadig ingen mens.. Er på CD 32.. Min cyklus har været på 31-32 dage de sidste 4-5 måneder..  Tror desværre jeg er for stressede :(

Men ikke nok med det......

Jeg er ikke troende, men tror alligevel der er mere mellem himmel og jord.. Og i dag har jeg bare mistet al tiltro til at der skal være en gud et sted.

Min ene kat blev kørt over i morges, lige for øjne af mig.. Måtte haste til dyrlægen med en kat der var lam i bagbenene og havde vand i lungerene..

Ikke nok med at vi ikke kan få en baby, men mine dyrebørn skal også tages fra mig :booDet er mere end jeg kan klare det her..

 

Beklager jeg kom til ud over emnet herinde, men måtte bare lige ud med det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krammer til dig Dorthea!!! Lyder som en rigtig slem dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:booJeg har bare haft den mest forfærdelige dag :boo

Stod op i morges og testede negativ, og stadig ingen mens.. Er på CD 32.. Min cyklus har været på 31-32 dage de sidste 4-5 måneder.. Tror desværre jeg er for stressede :(

Men ikke nok med det......

Jeg er ikke troende, men tror alligevel der er mere mellem himmel og jord.. Og i dag har jeg bare mistet al tiltro til at der skal være en gud et sted.

Min ene kat blev kørt over i morges, lige for øjne af mig.. Måtte haste til dyrlægen med en kat der var lam i bagbenene og havde vand i lungerene..

Ikke nok med at vi ikke kan få en baby, men mine dyrebørn skal også tages fra mig :booDet er mere end jeg kan klare det her..

Beklager jeg kom til ud over emnet herinde, men måtte bare lige ud med det...

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:booJeg har bare haft den mest forfærdelige dag :boo

 

Stod op i morges og testede negativ, og stadig ingen mens.. Er på CD 32.. Min cyklus har været på 31-32 dage de sidste 4-5 måneder..  Tror desværre jeg er for stressede :(

Men ikke nok med det......

Jeg er ikke troende, men tror alligevel der er mere mellem himmel og jord.. Og i dag har jeg bare mistet al tiltro til at der skal være en gud et sted.

Min ene kat blev kørt over i morges, lige for øjne af mig.. Måtte haste til dyrlægen med en kat der var lam i bagbenene og havde vand i lungerene..

Ikke nok med at vi ikke kan få en baby, men mine dyrebørn skal også tages fra mig :booDet er mere end jeg kan klare det her..

 

Beklager jeg kom til ud over emnet herinde, men måtte bare lige ud med det...

Åh nej altså hvor uheldigt...

 

Stort kram til dig :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betty87s saga fortsætter! Jeg var tæt på at købe en test i dag, men jeg turde pludselig ikke! Nøj hvor var jeg fej :( Men jeg ved bare med mig selv at jeg bliver skuffet hvis den er negativ og virkeligt presset hvis den er positiv :unsure

Nå men fakta er, at jeg nu er 1-2 dage over tid, har haft lidt brunligt udflåd igår og i dag - svarende til en 5kr over hele dagen (det har jeg ikke haft i de cyklusser jeg har gået uden p-pillen - ca 5 cyklusser), jeg har konstant dårlig mave og har kvalme minimum 1 gang om dagen!!

Nå men hvis min mens ikke er kommet imorgen så køber jeg en test (eller nok nærmere to) efter arbejde og så må vi se!!

Shit jeg er spændt og nervøs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betty87s saga fortsætter! Jeg var tæt på at købe en test i dag, men jeg turde pludselig ikke! Nøj hvor var jeg fej :( Men jeg ved bare med mig selv at jeg bliver skuffet hvis den er negativ og virkeligt presset hvis den er positiv :unsure

Nå men fakta er, at jeg nu er 1-2 dage over tid, har haft lidt brunligt udflåd igår og i dag - svarende til en 5kr over hele dagen (det har jeg ikke haft i de cyklusser jeg har gået uden p-pillen - ca 5 cyklusser), jeg har konstant dårlig mave og har kvalme minimum 1 gang om dagen!!

Nå men hvis min mens ikke er kommet imorgen så køber jeg en test (eller nok nærmere to) efter arbejde og så må vi se!!

Shit jeg er spændt og nervøs!

:goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Tak :kiss

Jeg behøver det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Betty87s saga fortsætter! Jeg var tæt på at købe en test i dag, men jeg turde pludselig ikke! Nøj hvor var jeg fej :( Men jeg ved bare med mig selv at jeg bliver skuffet hvis den er negativ og virkeligt presset hvis den er positiv :unsure

Nå men fakta er, at jeg nu er 1-2 dage over tid, har haft lidt brunligt udflåd igår og i dag - svarende til en 5kr over hele dagen (det har jeg ikke haft i de cyklusser jeg har gået uden p-pillen - ca 5 cyklusser), jeg har konstant dårlig mave og har kvalme minimum 1 gang om dagen!!

Nå men hvis min mens ikke er kommet imorgen så køber jeg en test (eller nok nærmere to) efter arbejde og så må vi se!!

Shit jeg er spændt og nervøs!

Næææh, hvor spændende :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næææh, hvor spændende :) :)

Lidt for spændende til min smag! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der ÆL på vej, endelig i denne cyklus er ÆL testen meget positiv, så der skal hoppes på manden....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Lidt for spændende til min smag! ;)

Noget nyt? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:booJeg har bare haft den mest forfærdelige dag :boo

 

Stod op i morges og testede negativ, og stadig ingen mens.. Er på CD 32.. Min cyklus har været på 31-32 dage de sidste 4-5 måneder..  Tror desværre jeg er for stressede :(

Men ikke nok med det......

Jeg er ikke troende, men tror alligevel der er mere mellem himmel og jord.. Og i dag har jeg bare mistet al tiltro til at der skal være en gud et sted.

Min ene kat blev kørt over i morges, lige for øjne af mig.. Måtte haste til dyrlægen med en kat der var lam i bagbenene og havde vand i lungerene..

Ikke nok med at vi ikke kan få en baby, men mine dyrebørn skal også tages fra mig :booDet er mere end jeg kan klare det her..

 

Beklager jeg kom til ud over emnet herinde, men måtte bare lige ud med det...

 

Jeg har også mange gange i mit liv, mistet troen på at der skulle være en Gud et sted. For mig er det i hvert fald svært at kigge rundt på verden og så stadig tro på noget guddommeligt. Eller at have lyst til at tro på det. Som jeg også skrev til dig i "tester i december" tråden, så ville jeg selv være fuldstændig ødelagt oven på den oplevelse. Mine dyr betyder også bare alverden for mig, og jeg føler virkelig din sorg!

 

Hvis jeg på nogen måde kunne, så byttede jeg hjertens gerne min egen chance for at blive gravid i denne måned, for at du kunne få dine to streger i stedet. Men sådan fungerer det jo desværre ikke :( Jeg krydser dog stadig virkelig fingre for at der er lidt godt på vej til dig og sender dig en masse tanker og et stort kram :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lå sådan og tænkte på igår at der virkelig var mange ting man skulle købe når man venter sig.. Og så begyndte mit planlægger-gen at vise sit sande ansigt - Hvornår skal jeg købe tingene?

 

Jeg vil så spørger jer piger - Hvis i nu fandt et vildt godt tilbud, et tilbud så godt at i vidste at det aldrig blev set til den pris igen, ville i så kunne finde på at købe det på trods af at i ikke er gravid endnu? :-) -Rent hypotetisk selvfølgelig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lå sådan og tænkte på igår at der virkelig var mange ting man skulle købe når man venter sig.. Og så begyndte mit planlægger-gen at vise sit sande ansigt - Hvornår skal jeg købe tingene?

 

Jeg vil så spørger jer piger - Hvis i nu fandt et vildt godt tilbud, et tilbud så godt at i vidste at det aldrig blev set til den pris igen, ville i så kunne finde på at købe det på trods af at i ikke er gravid endnu? :-) -Rent hypotetisk selvfølgelig :D

 

Jeg har købt en del allerede - helt uhypotetisk :P Men kun når jeg fandt noget billigt. Det kommer lidt an på hvad det er, synes jeg. Hvis det var et stort og dyrt indkøb, så ville jeg vente. Nok helt til efter NF og ikke bare en positiv test. Hvis det er mindre ting som tøj osv., så køber jeg, hvis jeg ser noget jeg kan lide og det er billigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt en del allerede - helt uhypotetisk :P Men kun når jeg fandt noget billigt. Det kommer lidt an på hvad det er, synes jeg. Hvis det var et stort og dyrt indkøb, så ville jeg vente. Nok helt til efter NF og ikke bare en positiv test. Hvis det er mindre ting som tøj osv., så køber jeg, hvis jeg ser noget jeg kan lide og det er billigt.

 

Dejligt at jeg ikke er unormal :-D

Jeg tænker nemlig også at små ting kunne man jo godt anskaffe sig .. Men at købe store ting ville nok være et nederlag når man ikke ved med sikkerhed om man bliver gravid -nogensinde :-D

 

Tak for svar - hvis der er nogen som godt kunne finde på at købe de lidt større ting, må man gerne kommentere :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at jeg ikke er unormal :-D

Jeg tænker nemlig også at små ting kunne man jo godt anskaffe sig .. Men at købe store ting ville nok være et nederlag når man ikke ved med sikkerhed om man bliver gravid -nogensinde :-D

 

Tak for svar - hvis der er nogen som godt kunne finde på at købe de lidt større ting, må man gerne kommentere :-)

Jeg gjorde det ikke selv*,men hvis man kigger rundt omkring i min-vej-til-graviditet-trådene, så er der MASSER af indkøb præ-undfangelse - både små og store ting. faktisk er der vist også en tråd herinde, hvor man kan flashe sine indkøb :)

*første gang. Denne gang har jeg købt en dragt, som vi skal transportere vores kommende (basta) baby hjem fra hospitalet i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at jeg ikke er unormal :-D

Jeg tænker nemlig også at små ting kunne man jo godt anskaffe sig .. Men at købe store ting ville nok være et nederlag når man ikke ved med sikkerhed om man bliver gravid -nogensinde :-D

 

Tak for svar - hvis der er nogen som godt kunne finde på at købe de lidt større ting, må man gerne kommentere :-)

 

Haha, eller også er du bare lige så unormal som mig. Jeg tør ikke garantere om det er det ene eller det andet, der gør sig gældende :D Men altså, jeg forsvarer det overfor mig selv med, at:

 

1: Jeg da selvfølgelig bliver gravid på et tidspunkt, og derfor får brug for det, basta!

 

2: Selv hvis det forfærdelige og utænkelige skulle ske, at jeg ikke gør, så har jeg en masse jeg kan give væk i barselsgaver og deslige til nogen jeg kender. Nogen skal nok få glæde af det.

 

3: Det er lidt min trøst for hver gang jeg får mens i stedet for en positiv test, for at minde mig selv om, at den positive test selvfølgelig kommer engang :rolleyes

 

Er til gengæld kommet til at bryde mig egen regel, om kun at købe kønsneutralt og det irriterer mig lidt. Nu er jeg nødt til at få en pige på et tidspunkt :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, eller også er du bare lige så unormal som mig. Jeg tør ikke garantere om det er det ene eller det andet, der gør sig gældende :D Men altså, jeg forsvarer det overfor mig selv med, at:

 

1: Jeg da selvfølgelig bliver gravid på et tidspunkt, og derfor får brug for det, basta!

 

2: Selv hvis det forfærdelige og utænkelige skulle ske, at jeg ikke gør, så har jeg en masse jeg kan give væk i barselsgaver og deslige til nogen jeg kender. Nogen skal nok få glæde af det.

 

3: Det er lidt min trøst for hver gang jeg får mens i stedet for en positiv test, for at minde mig selv om, at den positive test selvfølgelig kommer engang :rolleyes

 

Er til gengæld kommet til at bryde mig egen regel, om kun at købe kønsneutralt og det irriterer mig lidt. Nu er jeg nødt til at få en pige på et tidspunkt :P

Jeg synes egentlig også bare at man bare skal købe løs...

 

Jeg synes godt at man kan forsvare sig med at :

 

1: Det er da bedre at købe det på tilbud -hvis man alligevel ville købe det når man bliver gravid! (Det er da det klogeste!)

2: Som du siger - at trøste sig selv med at det nok skal lykkedes på trods af mens!

3: Det er jo ikke selvforkælelse når det i virkeligheden er til en anden! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke købt noget og vi ønsker heller ikke at købe noget før, at vores baby er på vej. Vi har ikke lyst til at have tingene liggende, når vi ikke ved, hvornår vores babydrøm går i opfyldelse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lå sådan og tænkte på igår at der virkelig var mange ting man skulle købe når man venter sig.. Og så begyndte mit planlægger-gen at vise sit sande ansigt - Hvornår skal jeg købe tingene?

 

Jeg vil så spørger jer piger - Hvis i nu fandt et vildt godt tilbud, et tilbud så godt at i vidste at det aldrig blev set til den pris igen, ville i så kunne finde på at købe det på trods af at i ikke er gravid endnu? :-) -Rent hypotetisk selvfølgelig :D

Vi købte ting lang tid før og en af de ting jeg har erfaret man ikke bør købe er babyalarmer :( 5 uger i brug og vores gik i stykker men det er over 2 år siden vi købte dem så garantien er udløbet.... :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg på nogen måde kunne, så byttede jeg hjertens gerne min egen chance for at blive gravid i denne måned, for at du kunne få dine to streger i stedet. Men sådan fungerer det jo desværre ikke :( Jeg krydser dog stadig virkelig fingre for at der er lidt godt på vej til dig og sender dig en masse tanker og et stort kram :kram2

 

Hvor er du en fantastisk person :kuller Det kostede en lille tåre :') Tusind tak... :wub

 

Jeg ønsker dog stadig for dig at det også snart lykkedes.. Selvom det da gør lidt ondt når andre får en positiv test, og jeg ikke gør.. Så har jeg altid sagt at jeg tænker ikke, hvorfor er det ikke mig i stedet... Tænker altid, hvorfor er det ikke også mig :wub Alle har ret til at kunne kalde sig for mor :larm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du en fantastisk person :kuller Det kostede en lille tåre :') Tusind tak... :wub

 

Jeg ønsker dog stadig for dig at det også snart lykkedes.. Selvom det da gør lidt ondt når andre får en positiv test, og jeg ikke gør.. Så har jeg altid sagt at jeg tænker ikke, hvorfor er det ikke mig i stedet... Tænker altid, hvorfor er det ikke også mig :wub Alle har ret til at kunne kalde sig for mor :larm

 

Præcis, det er rigtig fint sagt. Jeg under også virkelig andre folk deres børn, jeg vil også bare så gerne selv opleve det at blive mor. Og det afsavn bliver man jo automatisk mindet om, hver gang man bliver konfronteret med andre, som har det man selv ønsker sig så inderligt. Jeg krydser fingre for, at det også må blive vores tur snart :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget nyt? :)

Ja desværre fik jeg min mens :( Men resultatet har så bare overbevist mig om, at jeg er klar igen på en ny omgang baby :kuller Så lidt godt er der kommet ud af skuffelsen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER