Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg ville sådan ønske at jeg ikke ville have flere børn. Problemet er bare at jeg ønsker mig en stor familie. Jeg elsker min familie, men den er ligesom ikke færdig.

Den her tid i mit liv er ligesom afsat til at jeg kan fokusere på vores børn (i FLERTAL), med pause på karriere.

Ihhhh jeg er så GAL altså. På babyguderne eller hvem fanden det var der besluttede at min baby skulle rives fra mig :boo Og at det så åbenbart skal være umuligt at lave ny baby.

Det er jo nærmest umuligt når jeg ikke får positiv æltest :( Vi har bare ikke lyst til sex hver dag i 14-21 dage for at være sikker. For min latterlige cyklus er jo ikke nær at være stabil :( :boo

Og nu har jeg ellers været så sund og go, og nu går det helt galt i dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville sådan ønske at jeg ikke ville have flere børn. Problemet er bare at jeg ønsker mig en stor familie. Jeg elsker min familie, men den er ligesom ikke færdig.

Den her tid i mit liv er ligesom afsat til at jeg kan fokusere på vores børn (i FLERTAL), med pause på karriere.

Ihhhh jeg er så GAL altså. På babyguderne eller hvem fanden det var der besluttede at min baby skulle rives fra mig :boo Og at det så åbenbart skal være umuligt at lave ny baby.

Det er jo nærmest umuligt når jeg ikke får positiv æltest :( Vi har bare ikke lyst til sex hver dag i 14-21 dage for at være sikker. For min latterlige cyklus er jo ikke nær at være stabil :( :boo

Og nu har jeg ellers været så sund og go, og nu går det helt galt i dag :(

Åh sødeste. Det er også bare uretfærdigt :( Har du evt talt med lægen om din cyklus er så dum?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville sådan ønske at jeg ikke ville have flere børn. Problemet er bare at jeg ønsker mig en stor familie. Jeg elsker min familie, men den er ligesom ikke færdig.

Den her tid i mit liv er ligesom afsat til at jeg kan fokusere på vores børn (i FLERTAL), med pause på karriere.

Ihhhh jeg er så GAL altså. På babyguderne eller hvem fanden det var der besluttede at min baby skulle rives fra mig :boo Og at det så åbenbart skal være umuligt at lave ny baby.

Det er jo nærmest umuligt når jeg ikke får positiv æltest :( Vi har bare ikke lyst til sex hver dag i 14-21 dage for at være sikker. For min latterlige cyklus er jo ikke nær at være stabil :( :boo

Og nu har jeg ellers været så sund og go, og nu går det helt galt i dag :(

 

Du fortjener vist en masse af disse  :kram  :kram  :kram  :kram  :kram  :kram  :kram  :kram  :kram

 

Og så vil jeg gerne være med til at være sur på babyguderne. Jeg vil have min lille pige igen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2+6 i dag, så officielt torsdag i næste uge. Der er lææænge til <_<

 

Susanne vi skal jo bare håbe at min drøm var rigtig. . Hvordan er dine fornemmelser selv? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne vi skal jo bare håbe at min drøm var rigtig. . Hvordan er dine fornemmelser selv? :kiss

Jeg håber I sandhed, at din drøm bliver til virkelighed! ;)

Jeg ved ikke hvad jeg tror. Jeg skifter mellem at tro på det og ikke tro på det. Sådan ca. en gang i timen :rolleyes :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg håber I sandhed, at din drøm bliver til virkelighed! ;)

Jeg ved ikke hvad jeg tror. Jeg skifter mellem at tro på det og ikke tro på det. Sådan ca. en gang i timen :rolleyes :P

 

Åh jeg kender det godt :rolleyes

 

Jeg håber det sådan for dig.. Jeg tænker hvertfald meget på dig, og håber sådan at de flotte lækre streger snart viser sig hos dig :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg kender det godt :rolleyes

 

Jeg håber det sådan for dig.. Jeg tænker hvertfald meget på dig, og håber sådan at de flotte lækre streger snart viser sig hos dig :wub

Hvor er du sød! Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cd3 i dag, tror i jeg ville kunne nå at få effekt af Bidro i denne cyklus, hvis jeg starter i dag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cd3 i dag, tror i jeg ville kunne nå at få effekt af Bidro i denne cyklus, hvis jeg starter i dag?

Det tror jeg helt sikkert. 3 stk i dag, evt fordelt over dagen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Perfekt! Tak for svar. Netop hjemvendt fra "baby"shopping:

iawRjOx.jpg

Jeg går benhårdt efter dette forsøg. Denne cyklus. Det er nu det sker.

Susanne:

Det med kosten og hormoner og sådan , det er bare at begrænse fødevarer med højt glykemisk index, ikke? Der er ikke også andre ting vel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går benhårdt efter dette forsøg. Denne cyklus. Det er nu det sker.

Susanne:

Det med kosten og hormoner og sådan , det er bare at begrænse fødevarer med højt glykemisk index, ikke? Der er ikke også andre ting vel?

Jo, det er i hvert fald det der er godt for mig (faktisk også kulhydrater med lavt Gi, men primært de andre) :) Om det gør en forskel for dig, skal jeg ikke kunne garantere :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Agnus Castus, hvad er det?

Det skulle hjælpe med at stabilisere hormonerne. Jeg plejer ikke at have cyklus over et par og 30 dage, så det skræmmer mig at min krop går helt amok :( Og ja, hvorfor så ikke prøve? Det værste det kan ske er at der ikke sker noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det er i hvert fald det der er godt for mig (faktisk også kulhydrater med lavt Gi, men primært de andre) :) Om det gør en forskel for dig, skal jeg ikke kunne garantere :unsure

Altså kulhydrater påvirker hormonproduktionen. Så det er jo værd at forsøge. Ingen af os ved om jeg har hormon-problemer, men jeg vil bare gerne prøve at gøre det lidt nemmere for min krop (og så vil jeg også gerne slanke mig, hvilket jo lidt er en anden sag - og så alligevel ikke)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg ved om nogen, at kulhydrater påvirker hormonbalancen, men jeg er jo også insulinresistent.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

By the way, så fik jeg pludselig ret væmmelig i går på vej i seng og har haft det siden frokost i dag. Søren siger han også har det mærkeligt, men slet ikke på kvalme-måden. Åh, hvor gad jeg godt vide hvad det er der foregår!!! :unsure <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega ondt i understellet idag - som i mens ondt... Gad vide om det er bidro pillerne der får det til st rumstere eller om det er fordi der forhåbentlig er ved at sætte sig er lille æg fast :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega ondt i understellet idag - som i mens ondt... Gad vide om det er bidro pillerne der får det til st rumstere eller om det er fordi der forhåbentlig er ved at sætte sig er lille æg fast :yay

krydser fingre for det sidste søde ! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega ondt i understellet idag - som i mens ondt... Gad vide om det er bidro pillerne der får det til st rumstere eller om det er fordi der forhåbentlig er ved at sætte sig er lille æg fast :yay

Hep hep :bd Hvor langt er du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste insemination i dag - man har da altid lov at håbe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste insemination i dag - man har da altid lov at håbe :)

Jeg håber og hepper med dig! :bd :goodluck

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber og hepper med dig! :bd :goodluck

:kram2

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser fingre for det sidste søde ! :loveshower

Hep hep :bd Hvor langt er du?

Tak begge to  :kiss  Umiddelbart er jeg omkring 2+5 idag. Positiv ÆL test d. 6/12 så tænker ÆL 7/12. Så skal umiddelbart teste omkring juleaften hvis mens holder sig væk. Nøj hvor kunne det være en fantastisk julegave  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste insemination i dag - man har da altid lov at håbe :)

Hep hep hep  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg cyklusdag nr 28 uden mens! Mine cyklusser har været 27-28 dage lange de sidste 4 mdr, så tænker at de da er rimeligt regelmæssige..

Men nøj hvor er det her bare en forvirrende følelse - vi ville jo egentlig først igang med pb2 til foråret, men vi er bare så dårlige til det med kondom :unsure :p

Det er jo ikke fordi vi ikke ønsker barnet - det kommer bare så pludseligt og lidt uventet. Hvis jeg er gravid nu, så tog det jo kun 1 cyklus at blive det mod de 17 mdr det tog at lave Liam :)

Men buttom line - hvornår tror i jeg skal teste? Burde jeg købe én, som jeg kunne teste imorgen tidlig med, så det er ude af verdenen! Altså så jeg ikke går og psyker mig selv til alt muligt...

I går gik jeg forresten tidligt hjem fra arbejde pga at jeg blev dårlig! Kvalme og rystende i hele kroppen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER