Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Hahaha hvor er han sjov - en rigtig test fra en rigtig butik...  :haha

 

Jeg tog en fra Føtex som absolut var negativ hvor den jeg tog fra billig-teste var positiv.

 

Jubiiiii du er gravid  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den er da så fint positiv!! :yay Tillykke!

 

Hahaha hvor er han sjov - en rigtig test fra en rigtig butik...  :haha

 

Jeg tog en fra Føtex som absolut var negativ hvor den jeg tog fra billig-teste var positiv.

 

Jubiiiii du er gravid  :loveshower

 

Hvor er det godt, Kawon :yay :yay

Tillykke - den er klart positiv :-)

 

 

Jeg er fuldstændig forvirret... har stadig lidt svært ved at tro på det...

Tror der skal et par ekstra tests til.

Er spændt på om min mand har sundet sig lidt i eftermiddag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er fuldstændig forvirret... har stadig lidt svært ved at tro på det...

Tror der skal et par ekstra tests til.

Er spændt på om min mand har sundet sig lidt i eftermiddag :D

Stort tillykke.. Hvor er det dejligt for dig :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan også sagtens se to streger på begge billeder. Tillykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Piger, se lige den flotte ÆL-test jeg lige har lavet :gp  Det er første gang jeg har lavet en hvor teststregen er tydeligere end kontrolstregen. Men der har dælme også været gang i underlivet de sidste par dage! Mega øm og MEGET æl-slim *sneglespor* :lol  Godt vi hyggede i aftes da vi gik i seng - og skal helt sikkert se om han kan forføres igen i aften :hump 

 

post-7808-0-87557500-1416476579_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til lægen idag (har brokket mig i min egen tråd)..

 

Der er ikke blevet lavet noget som helst hos lægen, ikke engang en blodprøve :boo

 

Så vi må prøve med alverdens naturmidler, og håbe at jeg ikke fejler noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været til lægen idag (har brokket mig i min egen tråd)..

Der er ikke blevet lavet noget som helst hos lægen, ikke engang en blodprøve :boo

Så vi må prøve med alverdens naturmidler, og håbe at jeg ikke fejler noget...

Øv øv øv :kram2

Hvorfor gjorde lægen ikke noget ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv :kram2

Hvorfor gjorde lægen ikke noget ?

Fordi at jeg jo er så ung, så synes hun ikke at hun har travlt med at undersøge mig... Øv altså :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi at jeg jo er så ung, så synes hun ikke at hun har travlt med at undersøge mig... Øv altså :-(

Det er helt normalt, at man skal prøve 1 år, før man kan få hjælp ;) Men kan også godt forstå du er utålmodig :kram2

Selvom det ikke er det du vil høre, så er det ikke længe fra september til nu, men derfor ved jeg også, at tålmodighed er øv i den situation <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi at jeg jo er så ung, så synes hun ikke at hun har travlt med at undersøge mig... Øv altså :-(

Øv hvor træls :kram2

Ja så er der jo kun tilbage at finde tålmodigheden frem, hvor er det surt, at du ikke engang kan få svar på den udebleven mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Matas har 3 for 2 på alt helse i næste uge :) Tænkte at det måske var interessant for dem, der vil til at købe bidro :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaalt for længe til d. 4-5 december hvor jeg har testdag...  :ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fortsat negativ æltest <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt normalt, at man skal prøve 1 år, før man kan få hjælp ;) Men kan også godt forstå du er utålmodig :kram2

Selvom det ikke er det du vil høre, så er det ikke længe fra september til nu, men derfor ved jeg også, at tålmodighed er øv i den situation <_<

Det var nu ikke for at få hjælp til graviditet, det var mere for at finde ud af om jeg nu fejlede noget siden min menstruation bliver ved med at udeblive :)

Men ja, det er ikke længe vi har prøvet, men man er vel lidt utålmodig for at få sit drømmebarn :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har misset æl :boo Jeg forventede den ville ligge ca cd20-24 stykker, så vi sexede første gang på cd17 om aftenen og cd19 om morgenen. Men nu kan jeg se at allerede på cd17 om morgenen var min temp opadgående (og ikke bare variation som jeg troede på det tidspunkt). Så æl har sikkert ligget på cd15, allersenest cd16. Så sex på cd17 om aftenen er vist ikke meget værd :(

Det positive er, at min cyklus bliver kortere og kortere og begynder at ligne en mere normal cyklus. Vi kan derfor (forhåbentlig) nå en æl mere i år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nu ikke for at få hjælp til graviditet, det var mere for at finde ud af om jeg nu fejlede noget siden min menstruation bliver ved med at udeblive :)

Men ja, det er ikke længe vi har prøvet, men man er vel lidt utålmodig for at få sit drømmebarn :-D

Man kan sagtens få hjælp til udredning inden der er gået et år. Især hvis der er en grund, som der jo helt klart er for dig med din mega lange cyklus.

Jeg ville tage fat i læge. Tænk hvis i om 1 år finde ud af at du har brug for noget for at styre din cyklus da det ellers vil være umuligt at ramme "plet". Så er det år "spildt". Jeg kan forstå for folk som ikke umiddelbart fejler noget, har normale cyklusser mv at der skal gå et år men da ikke for folk hvor der er et synligt problem..,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har misset æl :boo Jeg forventede den ville ligge ca cd20-24 stykker, så vi sexede første gang på cd17 om aftenen og cd19 om morgenen. Men nu kan jeg se at allerede på cd17 om morgenen var min temp opadgående (og ikke bare variation som jeg troede på det tidspunkt). Så æl har sikkert ligget på cd15, allersenest cd16. Så sex på cd17 om aftenen er vist ikke meget værd :(

Det positive er, at min cyklus bliver kortere og kortere og begynder at ligne en mere normal cyklus. Vi kan derfor (forhåbentlig) nå en æl mere i år.

Æv! :(

Vil du vise din temperaturgraf?

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Æv! :(

Vil du vise din temperaturgraf?

:kram2

Den er her, men desværre uden x-akse <_< Efter jeg er skiftet til iPhone 5s (som har større skærm end den 4s jeg havde før) så fucker x-aksen op. Så du bliver nødt til at tælle - og vær obs på at cd9 og 16 ikke har en temperaturmåling.

kHdvtVw.png

Normalt plejer min temp at ligge under 36,5 før æl, og over efter æl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer dejlige tøser der har prøvet at blive syge efter befrugtningen, og senere testet positive? Har Googlet en del og kan læse det faktisk sker for en del. Sagen er den at jeg er blevet nedlagt af ondt i halsen, snot og bare rigtig utilpas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var syg inden jeg testede positivt med min søn :)

Tak for svar

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af jer dejlige tøser der har prøvet at blive syge efter befrugtningen, og senere testet positive? Har Googlet en del og kan læse det faktisk sker for en del. Sagen er den at jeg er blevet nedlagt af ondt i halsen, snot og bare rigtig utilpas

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan sagtens få hjælp til udredning inden der er gået et år. Især hvis der er en grund, som der jo helt klart er for dig med din mega lange cyklus.

Jeg ville tage fat i læge. Tænk hvis i om 1 år finde ud af at du har brug for noget for at styre din cyklus da det ellers vil være umuligt at ramme "plet". Så er det år "spildt". Jeg kan forstå for folk som ikke umiddelbart fejler noget, har normale cyklusser mv at der skal gå et år men da ikke for folk hvor der er et synligt problem..,

Umiddelbart tror jeg mere at det handlede om at jeg er ung og derfor har "masser af tid" ..

Jeg har aftalt med mig selv at min krop får indtil nytår til at finde sig selv, og derefter vil jeg ringe til lægen igen og få en tid hos en anden end en reservelæge ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fik mens i dag, men jeg er godt nok forvirret og synes at det er uforståeligt. I min sidste cyklus, lå den på 50 dage og nu! Ligger cyklussen på 19 dage!!! Jeg er virkelig fustreret over at min cyklusser er uregelmæssige... Argh!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER