Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Men må I ikke prøve allerede fra næste mens? Hvornår regner du med, at den kommer?

Og selvom der skulle være en måned eller 2 imellem os, så er det altså stadig at følges :kram2

 

Velkommen til min verden :P jeg havde mens for en god uge siden, så næste mens er forventet 12. december, hvilket så giver ægløsning d. 4. januar, når man har en cyklus på gennemsnitlig 39 dage :)

Men jo - vi skal helt sikkert stadig følges så godt som vi kan :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi jeg har haft en kikkert oppe og irritere, så jeg bløder lidt nu = jeg har et "sår". Så det skal lige hele først.

Hmm... Jeg kom lige til at tænke på - efter udskrabningen i april gik vi jo i gang med det samme... Der skulle vi bare vente til jeg stoppede med at bløde. Og det må jo være et meget hårdere indgreb end det jeg lige har haft...

Og jeg bløder næsten ikke mere og forventer ægløsning i næste uge :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu hører jeg vidst til herinde igen.. Øv, vil bare gerne være gravid og have en baby :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, nu hører jeg vidst til herinde igen.. Øv, vil bare gerne være gravid og have en baby :(

Åh nej - har du mistet? :unsure

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej - har du mistet? :unsure

:kram2

Ja desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja desværre :(

Øv, det er jeg ked af at høre!

:kiss :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes flere ting taler for mens under opsejling. Åh, hvor jeg dog håber jeg så bare begynder at bløde snart, hvis der alligevel ikke er noget. Jeg magter ikke en gentagelse af de to sidste cyklusser :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom nu bare æl! Jeg giiiiiider faktisk ikke den her ventetid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor gjorde jeg nu det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor gjorde jeg nu det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er man hormonel når man har lyst til at tude over at man ikke tror svigermor synes jeg er lige så dygtig i et køkken som mandens brors kone - mens man bager småkager??? :lol:lol

Baggrunden? At svigermor igår sagde at hun (den anden svigerdatter) er god til at lave mad, og ikke sagde 'og det er du jo også' :lol :lol

Haha - det kun da godt lyde sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nå, nu hører jeg vidst til herinde igen.. Øv, vil bare gerne være gravid og have en baby :(

Det stinker bare big time at ryge ufrivilligt tilbage i dette underforum <_<

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havde rigtig ondt i går i underlivet og stadig lidt her til morgen så tog en ÆL test for at se om hvad filan der kunne være. Den var næsten positiv.... Ved godt den skal være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen. Men er det normalt at der kan komme endnu en ÆL test der næsten er positiv? Testede jo bragende positiv på dag11 og er nu dag18. De andre gange jeg har testet har det kun været den ene gang den har været meget tæt på og positiv - resten har været meget lidt farvede i teststregen  :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Håber i snart får gevinst igen :kram

 

 

Øv, det er jeg ked af at høre!

:kiss :kram2

 

 

Åh nej altså :( Er du sikker? :kram

 

 

Det stinker bare big time at ryge ufrivilligt tilbage i dette underforum <_<

:kiss

Tak for kram piger :kram2

Jeg har blødt hele weekenden, dog uden smerter (?), så jeg er ret sikker på det er slut. Men jeg har fået en tid ved lægen i morgen eftermiddag, og så må vi se hvad der sker.. Håber virkelig bare min krop har sørget for at få det hele ud :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har også blødt, men tester stadig positivt. Min læge har henvist mig til en tidlig scanning i næste uge.

Min læge sagde, at mange får den første menstruation, selvom de er gravide. Krydser for dig :goodluck

Tak for krydsede fingre :kram2

Jeg har også stadig et lille bitte spinkelt håb, men jeg tør ikk rigtig tro på det - har virkelig haft kvalme, og det forsvandt henover weekenden, så tænker ikk det er et særlig godt tegn :unsure

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg snød... Hvordan er der med de forsent aflæste tests?

Den første var efter 3 min... Jeg synes jeg kunne se noget, så lod den ligge.

Den næste er efter 20 min

post-3096-0-01337500-1416375283_thumb.jp

post-3096-0-67970800-1416375365_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snød... Hvordan er der med de forsent aflæste tests?

Den første var efter 3 min... Jeg synes jeg kunne se noget, så lod den ligge.

Den næste er efter 20 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg snød... Hvordan er der med de forsent aflæste tests?

Den første var efter 3 min... Jeg synes jeg kunne se noget, så lod den ligge.

Den næste er efter 20 min

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den er da så fint positiv!! :yay Tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er gravid ;) Hvor langt er du?

 

Jeg er 3+5 når jeg regner ud fra æl.

Min cyklus har jo ikke ligefrem været pålidelig i længden.

 

Jeg tog testen og stod længe og gloede på stregen og tænkte jeg så syner. Da min mand så 20 min senere siger at han altså sagtens kunne se 2 streger, løb jeg nærmest ud på badeværelset.

Jeg havde ellers regnet med at han skulle fortælle mig at der intet var på testen.

 

Min mand tror ikke helt på den. Han mener jeg skal tage en rigtig test - fra en rigtig butik :D

Jeg har fortalt ham at de altså ikke er mere pålidelige, men må jo heller finde en "rigtig" test på et tidspunkt.

Han har også spurgt om jeg er sikker på at det ikke kan være æl, der giver en positiv test - han er vist fuldstændig taget med bukserne ned :D

 

Jeg har 3 tests endnu, så jeg håber lidt jeg kan vise ham en mere positiv test i løbet af weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER