Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Glæder mig vildt til imorgen . Skal til samtale med gynækologen imorgen om opstart på behandling  :loveshower

Ikke at jeg tror der sker så meget andet end vi lige tager en lille snak om hvad der er sket siden jeg var hos hende sidst og få lavet Carl Emil  :7himmel , hvordan mine cyklusser er og hvilke blodprøver M og jeg skal have taget inden vi går igang.

 

Men.... så tænkte jeg lige... Bliver man skannet ved første besøg? Og hvor tidligt kan man evt se om der skulle være en graviditet? Jeg er jo hvis jeg er mega heldig 3+2-ish imorgen  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jaah har lige været på Herlev til indledende samtale om deres PCOS forsøg. Og selvom jeg stadig har de klassiske PCO æggestokke så har jeg nu siden min graviditet haft 1 mens, og hun kunne se at jeg lige har haft ægløsning, så det var slet ikke sikkert jeg kunne deltage i deres forsøg :loveshower

Det ser sq ud til at graviditeten muligvis har kickstartet min krop, så kan det være at det ikke tager 4 år når vi skal lave en lillebrøster :loveshower

Det er meget alm at en graviditet kan "ryste posen" når det kommer til PCO

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig vildt til imorgen . Skal til samtale med gynækologen imorgen om opstart på behandling :loveshower

Ikke at jeg tror der sker så meget andet end vi lige tager en lille snak om hvad der er sket siden jeg var hos hende sidst og få lavet Carl Emil :7himmel , hvordan mine cyklusser er og hvilke blodprøver M og jeg skal have taget inden vi går igang.

Men.... så tænkte jeg lige... Bliver man skannet ved første besøg? Og hvor tidligt kan man evt se om der skulle være en graviditet? Jeg er jo hvis jeg er mega heldig 3+2-ish imorgen :kuller

Ej hvor lyder det spændende! :)

Jeg ved ikke hvor tidligt man kan se det men jeg håber det for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men.... så tænkte jeg lige... Bliver man skannet ved første besøg? Og hvor tidligt kan man evt se om der skulle være en graviditet? Jeg er jo hvis jeg er mega heldig 3+2-ish imorgen :kuller

Jeg er blevet scannet begge 'første gang', vi har haft samtaler med fertilitetsklinikker, så det tror jeg du kan regne med. :) Dog skal jeg helt ærligt sige, at jeg ikke tror, man kan se noget så tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor lyder det spændende! :)

Jeg ved ikke hvor tidligt man kan se det men jeg håber det for dig :)

Det er mega spændende  :loveshower

 

Jeg er blevet scannet begge 'første gang', vi har haft samtaler med fertilitetsklinikker, så det tror jeg du kan regne med. :) Dog skal jeg helt ærligt sige, at jeg ikke tror, man kan se noget så tidligt.

Ih så er det jo endnu mere spændende  :loveshower selvom jeg dog heller ikke tror man kan se noget så tidligt. Men måske kan de se "noget" altså som der måske er opstart til noget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så absurd ondt i dag, at jeg næsten ikke kan holde det ud. Det er bare ikke fedt, uanset om det skyldes graviditet (for bliver det så ved sådan? :unsure) eller det ikke kan tilskrives graviditet (for hvorfor gør det så, så ondt?!)

Suk! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så absurd ondt i dag, at jeg næsten ikke kan holde det ud. Det er bare ikke fedt, uanset om det skyldes graviditet (for bliver det så ved sådan? :unsure) eller det ikke kan tilskrives graviditet (for hvorfor gør det så, så ondt?!)

Suk! :(

 

Øv øv søde :( Nej, det er da aldrig fedt at have ondt og slet ikke når man ikke ved hvorfor smerten opstår. Hvor gør det ondt henne, maven/underlivet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv søde :( Nej, det er da aldrig fedt at have ondt og slet ikke når man ikke ved hvorfor smerten opstår. Hvor gør det ondt henne, maven/underlivet?

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Mit underliv er udspilet og hård som en bold. Det spænder mellem navlen og skambenet. Det er værst når jeg står op. Hvis jeg ligger ned, går det væk efter nogen minutter.

Det føles på ingen måde mens-agtigt. Jeg har tænkt forstoppelse, men det startede jo allerede i sidste uge, hvor jeg i hvert fald ikke havde forstoppelse. Jeg har taget Movicol i går aftes og i morges, for det skal i hvert fald udelukkes det er derfor. Jeg oplevede det også før jeg testede positiv med Anna og igen i september, hvor jeg faktisk troede jeg var gravid og først fik mens DPO 17.

Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke, men jeg er i hvert fald vildt træt af det <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvordan jeg skal forklare det. Mit underliv er udspilet og hård som en bold. Det spænder mellem navlen og skambenet. Det er værst når jeg står op. Hvis jeg ligger ned, går det væk efter nogen minutter.

Det føles på ingen måde mens-agtigt. Jeg har tænkt forstoppelse, men det startede jo allerede i sidste uge, hvor jeg i hvert fald ikke havde forstoppelse. Jeg har taget Movicol i går aftes og i morges, for det skal i hvert fald udelukkes det er derfor. Jeg oplevede det også før jeg testede positiv med Anna og igen i september, hvor jeg faktisk troede jeg var gravid og først fik mens DPO 17.

Jeg ved ikke hvad jeg skal tænke, men jeg er i hvert fald vildt træt af det <_<

 

Træls :( Håber dog for dig, at det må være fordi du er gravid, så der i det mindste er en mening med galskaben. Og bliver det ved med at være så slemt, så synes jeg da at du skulle overveje et smut til lægen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh sidder og kigger på barnedåbs tråde :kuller

 

Er det for tidligt at begynde at planlægge :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

:bd :glad :bd

Hvor langt er du nu?

Så vidt jeg husker har hun testdag på fredag(den 18.) :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg husker har hun testdag på fredag(den 18.) :bd :bd

Torsdag d. 18. ;) Så 3+4 i dag. Jeg aner ikke hvad jeg skal tro! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torsdag d. 18. ;) Så 3+4 i dag. Jeg aner ikke hvad jeg skal tro! :prik

Kan for filan godt forstå du er forvirret med de symptomatic. Håber så meget Det er fordi ud er gravid <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kan for filan godt forstå du er forvirret med de symptomatic. Håber så meget Det er fordi ud er gravid <3

HVIS det altså har noget som helst med symptomer og gøre og ikke bare er først en snert af al den omgangssyge der florerer og derefter en forstoppelse, der spøger :rolleyes

Tak :kram2

 

De der 3+ er altid de mest spændende dage :goodluck Og de mest irriterende :rolleyes

Håber sådan den er der :kiss

Oh yes - totalt ambivalent! 

Tak, søde du :kiss

 

Åh, jeg håber for dig, Susanne! Det er SÅ meget din tur!

Tak! Sammen med dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder oppe hos gynækologen og venter på at komme ind. Det er godt nok spændende :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik det godt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gik det godt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk hvis der er en lille bebs i maven allerede nu :kuller

Hvor dejligt at høre, at i har fået en lille bebs på den måde, det er nemlig samme behandling vi får :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik super. Vi talte lidt om min sidste graviditet, Carl Emil og tankerne omkring den nye. Vi vil som sidst "blot" insemineres uden hormoner og andet. Desværre kommer min ÆL til at ligge lige i juleferies så det bliver først slut januar vi kan komme igang. Men det går nok.

Så blev jeg skannet og alt så fint ud og hun kunne se jeg havde haft ÆL (som forventet) og at jeg havde en fin tyk slimhinde på ca 1 cm. Man kan først se en evt graviditet 1 uge efter forventet mens så det er ikke til at vide om jeg allerede er gravid :)

 

Ej hvor lyder det altså lovende.. Jeg synes i øvrigt at du er så sej at du ikke er blevet "slået ud" af at skulle vente til sidst i januar -jeg var nok blevet sindssyg.. Jeg håber at du er gravid allerede nu! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega mange spændinger i lænden her til aften, så jeg er nede på under 10% sandsynlighed for gevinst :(

Jeg tror bare jeg skal satse på pletning i morgen og mens torsdag morgen/formiddag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Av det gør ondt at abortere <_<

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER