Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Øv så kom mens, sikke en lang cyklus på 50 dage, jeg forstår det ikke :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så kom mens, sikke en lang cyklus på 50 dage, jeg forstår det ikke :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så mærkeligt....

Er idag på dag 7 i cyklus. Har ikke blødt siden dag 4 men idag har jeg lidt brunt udflåd. Ikke meget men kan se det når jeg tørre mig. Hvad filan kan det være?

Min mens var også mærkelig denne gang. Mega blødte i 2 dage (som jeg plejer bare mere blod) men derefter kun pletblødning/brunt udflåd. Håber ikke min krop er begyndt at fucke up. Den har altid været mega præcis.

Overvejer:

1. At tage en GT...

2. At begynde at teste for ÆL nu da min ÆL lå sidst på dag 11 men mens jo kom 1 dag tidligere end den plejer denne gang.

Hvad tænker i?

Har du taget en test? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du taget en test? :)

Yes - bundnegativ som forventet. ÆL test er også negativ men nu tester jeg ÆL fra nu af.

Hvordan står det til hos dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes - bundnegativ som forventet. ÆL test er også negativ men nu tester jeg ÆL fra nu af.

Hvordan står det til hos dig?

Øv altså! Jeg krydser fingre for at der så snart indtræffer en ÆL.. :kiss

 

Jamen jeg er nu 9 dage over tid.. Og jeg tester også negativt.. Dog er et pat veninder overbeviste om at de skyggestreger som jeg har lavet et par dage nu, er noget -men jeg må ærligt indrømme at jeg faktisk ikke altid kan se skyggestregn , så jeg tvivler på at der er gevindst.

Jeg har besluttet at ringe på mandag til lægen for at finde ud af om hvad der foregår .. For at få lidt afklaring.. :help

 

Dog tester jeg fortsat i god tro om at lige pludselig er den der! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så kom mens, sikke en lang cyklus på 50 dage, jeg forstår det ikke :(

 

Øv, det var da også en lang og træls cyklus. Håber at du slipper for flere af den slags :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det var da også en lang og træls cyklus. Håber at du slipper for flere af den slags :kram

Det håber jeg også, synes virkelig at denne cyklus har bidt tænder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg også, synes virkelig at denne cyklus har bidt tænder...

 

Det kan jeg sandelig godt forstå. Jeg er så glad og taknemmelig for at mine er så korte, for det der ville jeg da gå ud af mit gode skind over at skulle stå model til. Jeg har så meget sympati for dig og andre, der kæmper med den slags uvidenhed og ventetid :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan noget BÆ! Har fået mens 4 dage før tid selvom det ikke skulle kunne lade sig gøre udfra ÆL & Pergotime :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan noget BÆ! Har fået mens 4 dage før tid selvom det ikke skulle kunne lade sig gøre udfra ÆL & Pergotime :klap

 

Øv :kram Jeg aner ikke hvad effekten af Pergotime er; hvordan burde det ikke kunne lade sig gøre i forhold til det? Og hvor mange dage er det siden æl?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan noget BÆ! Har fået mens 4 dage før tid selvom det ikke skulle kunne lade sig gøre udfra ÆL & Pergotime :klap

Æv med mens :( :kiss

Hvordan mener du Pergotime har indflydelse på hvornår din mens bør komme? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :kram Jeg aner ikke hvad effekten af Pergotime er; hvordan burde det ikke kunne lade sig gøre i forhold til det? Og hvor mange dage er det siden æl?

 

Pergotime modner jo mine æg for mig og jeg tager derfor ÆL-tests for at vide hvornår vi skal hygge. Så jeg ved jo ret præcist hvornår ÆL ligger og der går altid 14 dage fra æl til mens, i hvert fald hos mig. Men den her gang er der så kun 10/11 dage og det burde jo ikke kunne ske. 

 

Pergotime styrer jo min cyklus ved at der går et bestemt antal dage fra opstart på dem til ÆL falder. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pergotime modner jo mine æg for mig og jeg tager derfor ÆL-tests for at vide hvornår vi skal hygge. Så jeg ved jo ret præcist hvornår ÆL ligger og der går altid 14 dage fra æl til mens, i hvert fald hos mig. Men den her gang er der så kun 10/11 dage og det burde jo ikke kunne ske.

Pergotime styrer jo min cyklus ved at der går et bestemt antal dage fra opstart på dem til ÆL falder.

Som du selv siger, så har Pergotime betydning for ægmodningen og hjælper den på vej. De kan nu ikke bestemme præcis hvilken dag ÆL falder - for mig svinger det mellem cd14 og cd20. Det afhænger af kost og motion. Derimod betyder Pergotime intet for længden af lutealfasen. Den kan ligge mellem 10 og 16 dage og jeg har oplevet begge yderpunkter de sidste 7 mdr. <_<

Men det lyder da alligevel lidt mystisk, når nu din plejer at være stabil på 14 dage :unsure

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre tilbage :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre tilbage :(

Nooooooo!!! :(

Åh, hvor er jeg ked af at høre det!

Tusind :kram2 og :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nooooooo!!! :(

Åh, hvor er jeg ked af at høre det!

Tusind :kram2 og :kiss

Tak :kram2

Blodprøven onsdag sagde HcG på 8 så den var stærkt faldende :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forventet mens i dag og ikke skyggen af mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre tilbage :(

Så uretfærdigt :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre tilbage :(

:(

Øv! Op på hesten igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UOen1tz.jpg

ÆL-test

Den har været negativ de sidste 10 dage -tror i at jeg kan stå med en positiv æl-test i aften når den ser sådan her ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

UOen1tz.jpg

ÆL-test

Den har været negativ de sidste 10 dage -tror i at jeg kan stå med en positiv æl-test i aften når den ser sådan her ud?

Er ikke ekspert.. Men tror måske først at den er positiv i morgen, eller i overmorgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ÆL-test

Den har været negativ de sidste 10 dage -tror i at jeg kan stå med en positiv æl-test i aften når den ser sådan her ud?

 

Ja det vil jeg absolut tro, den er da meget tæt på positiv. Hvis jeg lavede en der så sådan ud, så ville den blive helt positiv senere samme dag eller næste dag. Bliv ved med at teste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber :)

 

Betyder det så at din mens "bare" er sprunget en gang over? Hvis æl er lige oppe over for dig, passer det så tidsmæssigt set med at det burde være den tid nu, og at du så bare ikke har haft mens i mellemtiden, mellem denne og sidste æl? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER