Guest Felixmor

Vil gerne være gravid - smalltalk

9,065 indlæg i dette emne

Jeg har virkelig meget æl udflåd (sorry) men negativ æl test :huh Mon jeg kan teste positiv i løbet af weekenden...?

Har du testet op til i dag? Det er vel også muligt at du har æl nu og måske kunne have testet positivt for et par dage siden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har du testet op til i dag? Det er vel også muligt at du har æl nu og måske kunne have testet positivt for et par dage siden :)

Nej det har jeg ikke. Det var faktisk først meningen, at jeg ville starte med æl test imorgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig træt af alt det her venten <_<

Det kan jeg godt forstå :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det har jeg ikke. Det var faktisk først meningen, at jeg ville starte med æl test imorgen...

Så vidt jeg ved er den positiv 1-2 dage før den egentlige ægløsning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har meget udflåd i dagene op til ÆL og ved ÆL eller i hvert fald ret hurtigt efter, er det væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes bare det ville være spild at krudt at begynde før, når min cyklus ligger mellem 31 og 40 dage. Men nu må se om jeg er begyndt for sent. Tager en igen når jeg kommer hjem fra arbejde, og så tager vi den derfra. Det er jo en hel ny verden for mig. Men ellers tæller jeg lige så småt ned. 3 uger til jeg skal ned i lægehuset :) Nu må det også gerne snart være. Er ved at være psykisk klar til at hele møllen ruller igen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altså pænt frustreret lige pt over at alle omkring mig bliver gravide - jeg er så klar til PB 2/3 (alt efter hvordan man tæller), og så bliver jeg 'stoppet' af andre... Min mand er ikke klar, og det er jeg jo nødt til at acceptere, og jeg ville jo aldrig have lyst til et barn manden ikke vil have, men det frustreret mig at han suverænt har magten...

Og der er bare så lange udsigter! Han siger omkring et års tid, og det er bare længe!

Jeg er også til respekt for hinandens ønsker, men jeg kan GODT forstå, at du er frustreret...

Hvad er hans grund til at ville vente?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke vil have 2 blebørn længere end højest nødvendigt, og han vil nyde Aron lidt længere fordi så Stor er han heller ikke (jo!! Han er ingen baby - og jeg vil også have en baby udover min tumling og min store pige :lol)

Hvis han er ked af bleer, var det så ikke bedre st få en baby nu og få ble-alderen overstået :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At han ikke vil have 2 blebørn længere end højest nødvendigt, og han vil nyde Aron lidt længere fordi så Stor er han heller ikke (jo!! Han er ingen baby - og jeg vil også have en baby udover min tumling og min store pige :lol)

Der er jo en vis leveringstid på de små, så der er da udsigt til et ret begrænset overlap, hvis I går i gang om et par måneder :) Men jeps, man skal være enige :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg kan ikke finde ud af om jeg har haft ÆL eller ej! :prik

Jeg synes jeg har haft symptomer i ca. 4 dage nu, men min temperatur stiger ikke.

Min krop holder sig tydeligvis til planen om, at jeg intet kan regne med <_<

Søren er uden tvivl fan af alt det sex vi har haft i den sidste uges tid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Cyklusdag 36: Modløsheden begynder at indfinde sig.... Virk nu dumme krop... Du har virket i 30 år, hvorfor skal du så begynde at opføre dig så ekstremt mærkeligt nu! :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eej hvor jeg synes det er den omvendte verden herinde ;)

Alle dem der var gravide da jeg ville være gravid "brokker" sig herinde nu hvor jeg er gravid og egentlig burde holde mig væk ;)

:bd :bd :bd :bd :bd :bd :bd til jer alle!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg kan ikke finde ud af om jeg har haft ÆL eller ej! :prik

Jeg synes jeg har haft symptomer i ca. 4 dage nu, men min temperatur stiger ikke.

Min krop holder sig tydeligvis til planen om, at jeg intet kan regne med <_<

Søren er uden tvivl fan af alt det sex vi har haft i den sidste uges tid :D

Holder din gyn stadig ferie?

Håber I får noget ud af jeres gode bestræbelser på en lille ny :goodluck

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Holder din gyn stadig ferie?

Håber I får noget ud af jeres gode bestræbelser på en lille ny :goodluck

:kram2

Hun er vist tilbage på mandag. Til den tid er jeg forhåbentlig blevet klogere :o Hvis ikke, så skriver jeg lige og hører hvordan jeg skal forholde mig - jeg har jo spist hormoner, så måske hun godt lige vil involveres, hvis det ikke går planmæssigt :unsure :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kawon! Lad os lave en klub! Jeg kører på cyklus dag 31 og jeg havde en sen ÆL (på 20. Dag ca) sidst jeg var gravid i marts (endte i SA) havde jeg ÆL på 16. dag ca•_•

Gad godt bare have en cyklus på 28 dage:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu...! Dag 37 - endelig! 37 minder jo meget om de 29 :D

Så kan vi nulstille og som min mand sagde, nu sexer vi bare alle dage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu...! Dag 37 - endelig! 37 minder jo meget om de 29 :D

Så kan vi nulstille og som min mand sagde, nu sexer vi bare alle dage :D

Dejlig med afklaring :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhh min æl test bliver tydeligere :glad Der er i hvert fald sket en udvikling fra igår. Måske jeg skulle prøve at tage en i aften også? Spændende. Det vil godt nok betyde meget hvis jeg kan fremtrylle en positiv :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der kun tegn på ÆL HAR været der, men min temperatur vil bare ikke stige. Så nu har jeg sikkert haft ÆL senere end jeg troede og så har vi kun sexet aftenen før og det tror jeg bare ikke på vi kan nøjes med. Røv, hvor jeg synes det er latterligt! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Jeg havde ikke troet at jeg skulle skrive i denne tråd før om rigtig rigtig lang tid, nu er jeg tilbage. (Eller altså ikke helt endnu, men jeg vil i hvert fald rigtig gerne være gravid med levedygtigt foster).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Jeg havde ikke troet at jeg skulle skrive i denne tråd før om rigtig rigtig lang tid, nu er jeg tilbage. (Eller altså ikke helt endnu, men jeg vil i hvert fald rigtig gerne være gravid med levedygtigt foster).

 

Dejligt at se dig herinde allerede stephi! Vi har forskellige måder at håndtere det på, når vi mister... jeg havde det som dig - jeg ville også bare i gang igen med det samme (men derfor kan man selvfølgelig stadig være fuldstændig i kulkælderen ved siden af...) jeg fik at vide dengang, at der er stor chance for at blive gravid efter at have aborteret.... (en ringe trøst måske...men stadig...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Jeg havde ikke troet at jeg skulle skrive i denne tråd før om rigtig rigtig lang tid, nu er jeg tilbage. (Eller altså ikke helt endnu, men jeg vil i hvert fald rigtig gerne være gravid med levedygtigt foster).

:kram Velkommen tilbage (eller hvad man nu kan sige, når man selvfølgelig hellere havde set, at det ikke var "nødvendigt" at komme tilbage nu).

Håber du hurtigt er heldig igen - og at vi måske kan følges :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhu...! Dag 37 - endelig! 37 minder jo meget om de 29 :D

Så kan vi nulstille og som min mand sagde, nu sexer vi bare alle dage :D

Dejligt at der endelig skete noget!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er der kun tegn på ÆL HAR været der, men min temperatur vil bare ikke stige. Så nu har jeg sikkert haft ÆL senere end jeg troede og så har vi kun sexet aftenen før og det tror jeg bare ikke på vi kan nøjes med. Røv, hvor jeg synes det er latterligt! :(

 

:kram2 En enkelt gang aftenen før kan være nok. Jeg håber for dig, at den er der! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 En enkelt gang aftenen før kan være nok. Jeg håber for dig, at den er der! :kiss

Den er stadig ikke steget, cd21, ømme brystvorter siden i går, igen lukket livmoderhals, og nu cremet udflåd - alt som det normalt er EFTER ÆL.

Jeg er så bange for, at der slet ikke har været nogen og heller ikke kommer det. Jeg har for fanden spist hormoner og har aldrig prøvet, at der så ikke var kommet en ÆL på cd20. Nuj, hvor er jeg modløs nu. Det har bare ikke været min dag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER