ki schou

Bikini i en svømmehal - ok eller no go?

32 indlæg i dette emne

Ja den har været oppe til debat herhjemme, fordi jeg ejer ikke en badedragt og der er indendørs swimmingpool på et af de hoteller, som vi skal bo på på vores juleferie.

Jeg ville jo så straks ud og købe en badedragt for i min verden går man ikke i bikini i en svømmehal. Men Martin siger, at det er noget pjat man man gå i hvad man vil og så mener han, at badedragter er for +50 kvinder eller elitesvømmere ;)

Hvad siger I? Skal jeg ud og købe en badedragt eller skide på det og hoppe i bikinien og risikere at blive helt til grin?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De gange jeg har været i svømmehallen er der mange der har bikini på.

Så jeg ville skide på det og hoppe i bikinien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal skide på det og hoppe i bikinien :)

De gange jeg har været til babysvømning har stort set alle været i bikini - og det er på trods af, at man næsten lige har født..

Du skal gøre det, hvor du har det bedst, men du skal ikke gøre det pga. andre! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er jeg godt nok ikke elitesvømmer med kommer da afsted et par gange om ugen i den voksen åbningstid ( gud hvor det lyder) og der har man badedragt på, der er ingen regler men jeg har aldrig set en i bikini ( og jeg er sgu ikke 50+)

Når jeg er afsted med trolden har jeg også badedragt på, men der e mange som har bikini på, så jeg tænker skid da hul i de og brug hvad du har medmindre hotellerne skriver noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg optræder næsten altid i bikini også i svømmehal o.l. - har dog en mere praktisk og mere tilgivende badedragt til svømmeture med niecer o.l., der trækker i ens tøj, når de tumler:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bikini... Ville aldrig hoppe i en badedragt.. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha Ki - det er sjovt :D

Bikini er fin ;)

De ryger dog så let af hvis man hopper fra vipper eller bliver trukket af delfiner ;) er altid uheldig med sådan noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er enig med de andre, jeg ville være ligeglad med hvad andre mener, så medmindre hotellet (eller andet) forbyder bikini så ville jeg ta bikini på, jeg er overvægtig og når jeg har badedragt på føler jeg mig bare endnu større end jeg er.. så ta det på du har det godt i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

altså medmindre du trænger til en god undskyldning for at shoppe :shop så kan du i mine øjne sagtens gå i svømmehal i bikini

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bruger altid bikini, da jeg ikke ejer andet ;) men ønsker mig faktisk en badedragt til når jeg bare skal af sted og svømme baner, men synes det er umuligt at finde en jeg ikke er totalt ufiks i... Måske det nu endelig kommer mere mening i mine ord, når jeg nu også har to fine ar at vise frem på maven..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Før jeg blev gravid ejede jeg også kun bikini og den blev også brugt i svømmehallen, det er der mange der gør...

så hop du bare i din bikini.. det vil jeg også igen når formen er til det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også på bikini holdet! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tøser, der findes jo også svømme bikinier...sådan en har jeg, og den er beregnet nemlig til at svømme baner i, så der ikke sker uheld :hophop

Min er fra Adidas og i princippet fungerer det jo ligesom en badedragt, og jeg går altså rundt med min svømmebikini nu, med KÆMPE mave og tror ikke nogen synes det er underligt??? :blink har da aldrig tænkt over om det er mærkeligt?? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg kan ikke se noget i veje for, at man kommer i bikini, men jeg gør det ikke, det handler dog mest om, at jeg ikke vil udsætte andre offentligt for det syn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Go - bikini er helt fint. Med mindre du skal springe vilde hovedspring (eller prøve Aqua-zumba samtidig med at der hænger en klam russermand på kanten af bassinet og stirrer...men det er en helt anden historie;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også kun bikinier. Tror ikke jeg har ejet en badedragt siden jeg var 16 år.

Det kan du sagtens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid bikini på i svømmehallen. Og det er der også mange andre der har :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du selv har detg odt med det kan du sagtens have bikini på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan også vælge, at købe en tankini. Det er lidt en "mellemting" mellem bikinien og badedragten. Jeg har anskaffet mig sådan en, og jeg er rigtig glad for den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu vejer jeg 84 kg.. ;) Så du kan hilse Martin at sige at +80 kg altså også er folk der bruger badedragter ;)

MEN; Havde jeg været et lille nips, så havde jeg ikke haft problemer med en bikini :) Og det er langt de fleste jeg kender, som bruger det faktisk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på tankini holdet ;) Badedragter har jeg aldrig været gode venner med, og efter 2x KS er jeg altså ikke pjattet med at vise mave- so tankini it is. Men ellers mener jeg sagtens mån kan tage bikini på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har aldrig skænket det en tanke? Ejer ikke en badedragt, og har da både været i svømmehallen med Sophia i bikini, og få uger inden termin - altså med kæmpe mave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen så bliver det bikini :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, nu vejer jeg 84 kg.. ;) Så du kan hilse Martin at sige at +80 kg altså også er folk der bruger badedragter ;)

MEN; Havde jeg været et lille nips, så havde jeg ikke haft problemer med en bikini :) Og det er langt de fleste jeg kender, som bruger det faktisk...

Ha ha - jeg skrev +50 fordi han mente kvinder i alderen plus halvtreds :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER