Sandie

En god effektiv måde

48 indlæg i dette emne

Jeg elsker min hula ring...

Læs her

Synes de dage man ikke lige får løbet eller kan komme ud af huset er det altså en god ting lige at svinge rundt 20 min..

andre end mig der er vild med den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ingen hula-ring....

Men da jeg havde min wii var jeg helt vild med hula-øvelsen på wii-fit.... Den kan bare trække sved :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ingen hula-ring....

Men da jeg havde min wii var jeg helt vild med hula-øvelsen på wii-fit.... Den kan bare trække sved :D

Enig! ^_^

Tror jeg ville dø hvis jeg skulle ha' sådan en ring på oven i købet :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gode ved wii hulaen at den kan bruges når man er gravid.. hvis man altså kan holde på vandet.. det havde jeg problemer sidst i graviditeten kan jeg huske :)

Men altså ringen er jo god fordi den går ind og smadre fedtet når den rammer.. men nogle syg grimme og store blå mærker man rander rundt med...

I dag tog jeg lige 1 time i træk... nu skal jeg sq have talje ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gode ved wii hulaen at den kan bruges når man er gravid.. hvis man altså kan holde på vandet.. det havde jeg problemer sidst i graviditeten kan jeg huske :)

Men altså ringen er jo god fordi den går ind og smadre fedtet når den rammer.. men nogle syg grimme og store blå mærker man rander rundt med...

I dag tog jeg lige 1 time i træk... nu skal jeg sq have talje ;)

Sandie jeg kan sgu meget godt li' dig, men jeg er altså ikke sikker på du er helt normal! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sandie jeg kan sgu meget godt li' dig, men jeg er altså ikke sikker på du er helt normal! :rolleyes

:lol nej nej Louise det er jeg skam heller ikke :rolleyes

:kiss

Men altså der var god musik i tv'et og når først ringen køre så køre den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol nej nej Louise det er jeg skam heller ikke :rolleyes

:kiss

Men altså der var god musik i tv'et og når først ringen køre så køre den :D

1 time????? :o Daaaamn... SEJE Sandie..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 time????? :o Daaaamn... SEJE Sandie..

jeg skulle også bare lige tage 10 min... men altså the voice kørte og det ene nummer tog det andet.. manden havde sat sig hen og læste avis med et glas juice og en laksemad så tv'et var mit for første gang i flere uger.. det skulle lige nydes :)

MEn altså... det kan mærkes i dag... føler mig som en der er blevet gennembankede... har så mange smerter i mave... avs avss...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skulle også bare lige tage 10 min... men altså the voice kørte og det ene nummer tog det andet.. manden havde sat sig hen og læste avis med et glas juice og en laksemad så tv'et var mit for første gang i flere uger.. det skulle lige nydes :)

MEn altså... det kan mærkes i dag... føler mig som en der er blevet gennembankede... har så mange smerter i mave... avs avss...

Det tror da pokker - enhver mave ville være mør efter den omgang ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tilfældigvis 3 hulahopringe liggende i min bil lige nu. Fik dem til 10 kr. stykket og ville have givet dem til børnene lille juleaften. Men kom ikke afsted.

Men ak, jeg kan ikke finde ud af at holde de ringe på plads. Heller ikke hvis jeg planter dem mellem dellerne!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tilfældigvis 3 hulahopringe liggende i min bil lige nu. Fik dem til 10 kr. stykket og ville have givet dem til børnene lille juleaften. Men kom ikke afsted.

Men ak, jeg kan ikke finde ud af at holde de ringe på plads. Heller ikke hvis jeg planter dem mellem dellerne!

Det skal du ikke være ked af, det kan jeg heller ikke :D Har tit undret mig over hvorfor det er så svært i dag. Som barn havde man jo ikke problemer med det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du ikke være ked af, det kan jeg heller ikke :D Har tit undret mig over hvorfor det er så svært i dag. Som barn havde man jo ikke problemer med det ;)

Dengang havde man heller ikke bryster der viklede sig ind i den :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dengang havde man heller ikke bryster der viklede sig ind i den :lol

Du skal da bare huske at kaste dem op på skulderne inden du starter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hedder det spil til wii med hullahop?? Jeg elsker At hoppe og sjippe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er spil med når du køber wii fit... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

der er spil med når du køber wii fit... :)

nåh så kan jeg jo bare bruge det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da bare huske at kaste dem op på skulderne inden du starter :D

ja det kan jeg :) og er det koldt kan de bruges som ørevarmere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også mega glad for min, og nu skal den støves af og i brug igen

Den er MEGA nem at bruge fra det sekund man prøver

Slet ikke osm alm hulahop ringe fordi den er tung

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hulaer på Wii og synes det er meget effektivt. Jeg har helt sikkert fået mere talje på den konto. Nu går jeg og overvejer om jeg også skal have een af de "rigtige" ringe som supplement.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan heller ikke finde ud af det i dag... Kunne godt da jeg var barn, men i dag ryger den ned efter ½ omgang... Er eller super god til det på wii'en, men så snart det er den "rigtige" kan jeg ikke <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan købe en hulla-ring i superbrugsen i denne uge til ca 150 kr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad koster den egentlig den hula ring? Jeg har prøvet den til min gymnastik træning og den giver helt sikkert noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad koster den egentlig den hula ring? Jeg har prøvet den til min gymnastik træning og den giver helt sikkert noget.

Se mit indlæg over dit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skulle også bare lige tage 10 min... men altså the voice kørte og det ene nummer tog det andet.. manden havde sat sig hen og læste avis med et glas juice og en laksemad så tv'et var mit for første gang i flere uger.. det skulle lige nydes :)

MEn altså... det kan mærkes i dag... føler mig som en der er blevet gennembankede... har så mange smerter i mave... avs avss...

:o var du så helt sort og blå??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh tak for dette emne Sandie :)

Nu har jeg nemlig købt mig en ring i Stadium til 150 kr. idag , og har også afprøvet den. Det tog lige lidt tid, før jeg fik fat i det, men nu har jeg vist nogenlunde styr på det, og det er ret sjovt Prøvede kun lige kort, men er allerede øm :D

Den tror jeg, at jeg få meget glæde af :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER