Trine Kristensen

Kønscanning

16 indlæg i dette emne

Så nåede jeg endelig de 14 uger, og kunne derfor komme til kønsscanning i fredags. Var inde hos en rigtig sød JM fra Scanningsjordmoderen, og hun var slet ikke i tvivl:

Det bliver en lille dreng :kuller

Er der nogen af jer andre der også har valgt en kønsscanning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh! <3

du må være totalt i ekstase nu så.. :loveshower

Min mor har købt os en kønsscanning, men den ligger først d 3 dec. Der er mega længe til. <_< Men ak, om jeg ved hvad kønnet er eller ej, så er det jo bare det den er.. ;) Så går det nok, at jeg må vente lidt.. :rolleyes

Men tillykke med den lille kommende drenge baby.. :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt med det første køn i terminsgruppen!!! Tillykke med den lille dreng!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor dejligt! :7himmel Tillykke med den lille babydreng :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak. Det hele er lige pludselig meget mere virkeligt, nu når man ved lidt mere om hvad der gemmer sig i maven. :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor skønt! Havde du nogle fornemmelser inden scanningen?? :) Skal selv til kønsscanning den 17, er så spændt..

I kan rigtig begynde og ønske jer julegaver til bettemanden, hvor fint :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede først de kunne sige det fra uge 17?!

Men så er der jo bare endnu kortere tid til :)

Vi skal helt sikkert vide hvilke to små der gemmer sig der inde. Manden håber inderligt at der bare er en enkelt pige der inde.

Min mave fornemmelse siger to drenge :) men nu må vi se.

Og tillykke med den lille dreng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg mente selvfølgelig den 17 december. De to scanningsklinikker jeg har kigget på, vil først kønsscanne efter 15. Uge, før den tid vil de ikke give garanti for noget. Det er nok meget forskelligt hvilke procedure de enkelte klinikker har.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille dreng! :loveshower

Jeg har først MD 31 Dec så vi overvejer stærkt en kønsscanning. Dog har vi nu gavekort til Lille KBH men de scanner først for køn efer 18+ og det synes jeg er for sent. Så overvejer et andet sted hvor man kan fra 14+, det er nemlig allerede d. 16 nov! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille dreng! :loveshower

Jeg har først MD 31 Dec så vi overvejer stærkt en kønsscanning. Dog har vi nu gavekort til Lille KBH men de scanner først for køn efer 18+ og det synes jeg er for sent. Så overvejer et andet sted hvor man kan fra 14+, det er nemlig allerede d. 16 nov! :)

Jeg ved ikke hvornår vi skal til MD endnu, men vi overvejer også meget at købe en kønsscanning ved 14+... Det ville være dejligt at vide inden jul :) Og jeg er 14+0 d. 22.11.12.. Tænk vi snart kan få at vide hvad det er for nogen, der gemmer sig i hulerne :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt I nu ved det er en lille dreng Trine :loveshower

Hvor sikker kan man være på at man kan se hvilket køn det er? Det er vel mest tydeligt hvis der er en lille tap ikke?

Og hvad koster en kønsscanning egentlig? Efter nakkefoldsscanningen, hvor er det så lige man egentlig bliver scannet næste gang i offentligt regi?

Det var hele 4 spørgsmål :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Misdannelses/gennemscanningen ligger omkring uge 20

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Jeg er ny her har lige tilmeldt mig i dag :)

Skal snart bestille tid til en kønscanning har 2 dejlige drenge :loveshower så regner lidt med det nok bliver

en dreng igen :rolleyes

Men nu må vi se er stadig meget spændt.

Tillykke med drengen Trine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt I nu ved det er en lille dreng Trine :loveshower

Hvor sikker kan man være på at man kan se hvilket køn det er? Det er vel mest tydeligt hvis der er en lille tap ikke?

Og hvad koster en kønsscanning egentlig? Efter nakkefoldsscanningen, hvor er det så lige man egentlig bliver scannet næste gang i offentligt regi?

Det var hele 4 spørgsmål :rolleyes

Hos den klinik vi var på, har de kønsgaranti- så hvis de ikke er 100% sikre, får man en ny tid. Både dreng og pige har faktisk en tap på dette tidlige tidspunkt, så det er vinklen på tappen de kigger efter.

Vi gav 500 kr for 20 min scanning. Vi fik målt hele baby igennem og forklaret en masse ting. Derudover fik vi 10 billeder med hjem og 2 DVDer (1 med billederne og 1 med hele scanningsfilmen) Både manden og jeg var enige om at det var noget bedre oplevelse end NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh en lille dreng, har I så et navn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh en lille dreng, har I så et navn?

Jeg tror det ender ud med at blive en lille Lauge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER